i20 - jauns mazās klases auto racionāliem un atbildīgiem pircējiem 24

 
17.marts 2009 13:05

Hyundai iepazīstina ar jaunpienācēju mazo automobiļu segmentā – Hyundai i20. Tas veidots speciāli mūsdienu atbildīgajam pircējam. Izveicīgā i20 galvenās īpašības ir zemais degvielas patēriņš un samazināts CO2 izmešu daudzums, tajā pat laikā dizaina un komforta ziņā netiek pieļauti nekādi kompromisi.

Turklāt, Hyundai i20 ir viens no drošākajiem automobiļiem savā klasē.

Hyundai i20 ir jauns modelis populārajā Hyundai Getz izmēru kategorijā. Tas ir ekonomisks un videi draudzīgs automobilis (CO2 izmešu daudzums – tikai 124 g/km, degvielas patēriņš – 5,2 l/100 km). Piecu durvju Hyundai i20 piedāvā vispusīgu interjeru, kas piemērots arī ģimenei un lielākas bagāžas pārvadāšanai. Pasažieru nodalījums ir ārkārtīgi funkcionāls un aprīkots ar vairākām komforta un drošības iekārtām.



Hyundai i20 ir pieejams ar benzīna un dīzeļdzinējiem. Benzīna dzinēju klāstā ietilpst 78 ZS 1,2 l dzinējs un 100 ZS 1,4 l versija – tie abi atbilst Euro 4 standartam. Visi benzīna dzinēji pieejami apvienojumā ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju. i20 ar 1,4 l dzinēju iespējams aprīkot arī ar četru pārnesumu automātisko transmisiju, tāpat Hyundai piedāvā i20 arī aprīkotu ar Euro 4 standartam atbilstošu 1,4 litru turbo dīzeļdzinēju (90 ZS). Šis ekonomiskais dzinējs rada CO2 izmešus tikai 116 g/km.

„Nedrošā ekonomiskā situācija, mainīgās nodokļu likmes un noteikumi liek daudziem pircējiem izvērtēt savu finansiālo situāciju un attieksmi pret izdevumiem automobiļa iegādē. Cilvēki ļoti labi apzinās šī brīža situāciju un vēlas izdarīt saprātīgu izvēli, kas veicinātu viņu dzīves kvalitāti, ietaupot līdzekļus. Tiek meklēti automobiļi ar zemu degvielas patēriņu un videi draudzīgām tehnoloģijām, taču nemazinot prasības drošības un komforta jomā,” saka Hyundai importētāja Simetron Group pārdošanas daļas vadītājs Baltijas valstīs Hindrek Männik.



Hyundai modeļiem raksturīgs savā klasē vadošais drošības līmenis. Hyundai i20 ir aprīkots ar ārkārtīgi plašu aktīvās un pasīvās drošības ierīču klāstu, piemēram, sešiem standarta gaisa drošības spilveniem (priekšējie, sānu un aizkar-veida), aktīviem galvas balstiem, priekšējiem drošības jostu spriegotājiem ar slodzes ierobežotājiem, jaunākās paaudzes ABS bremzēm, ESP elektronisko stabilitātes kontroles sistēmu (papildus aprīkojumā) un EBD elektronisko bremžu spēka sadalītāju. Drošības paketē ietilpst arī ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumi aizmugurējā sēdeklī un drošības jostu atgādinājuma signāls. Automobiļa manevrētspēja un nevainojamā vadāmība vien ir būtiskas drošības īpašības.

Hyundai i20 dizains ir jauns un moderns. To vēl izsmalcinātāku padara virsbūves krāsas buferi, logu līstes un ārējie atpakaļskata spoguļi, kā arī ūdens lāses formas priekšējie lukturi, kas ir „i” modeļiem raksturīga iezīme. Kopumā pieejamas 10 dažādas virsbūves krāsas, tai skaitā šobrīd modernā Chrystal White.



Plašais i20 standarta aprīkojuma klāsts ļauj tam pārspēt daudzus savus konkurentus. Pieejami divi aprīkojuma līmeņi – klasiskais un komforta. Abos ietilpst gaisa kondicionieris, jaudīga audio sistēma (CD un MP3 atskaņotājs) ar četriem skaļruņiem un iebūvētu ekrānu, centrālā atslēga ar iebūvētu tālvadības pulti un elektriski regulējami priekšējie sānu logi un ārējie atpakaļskata spoguļi.

„Jaunais i20 ir prātīga un mūsdienīga automobiļa izvēle, apvienojot ekonomiskumu un tā pozitīvās īpašības. Mēs ticam, ka i20 gūs panākumus arī šī brīža tirgus situācijā, jo i20 ir saprātīga izvēle, kas ļauj tā pircējam justies apmierinātam,” uzskata H. Männik.

Hyundai i20 garantija ir 5 gadi bez nobraukto kilometru ierobežojumiem. Pretkorozijas garantija ir 10 gadi. Pārdošanā Latvijā Hyundai i20 būs pieejams marta beigās.

1967. gadā dibinātais Hyundai Motor Co. ir izaudzis par piekto lielāko autoražotāju pasaulē jau kopš 2007.gada un ietver vairāk nekā divdesmit meitas uzņēmumus un saistītos uzņēmumus. Uzņēmumā kopumā strādā vairāk nekā 75 000 cilvēku. Hyundai Motor ir 2008.gadā ir pārdevis aptuveni 2.8 miljonus transporta līdzekļu visā pasaulē. Hyundai automobiļi ir nopērkami aptuveni 6000 pārstāvniecībās un autosalonos 193 pasaules valstīs. Papildu informācija par Hyundai Motor Co. uzņēmumu un produktiem ir atrodama www.hyundai-motor.com un www.hyundai.lv  
Hyundai Motor Baltic ietilpst Simetron Group un ir oficiālais Hyundai automobiļu izplatītājs Baltijas valstīs.
Hyundai Latvijā ir trīs dīleri - Skandi Motors, Skandi Motors filiāle „Liepāja” un Autohalle.
 
Visi komentāri
 
267765. viesis 17.marts 2009 13:23
0 0 Atbildēt

racionāliem un atbildīgiem pircējiem tagad ira 20gadīgi passāti , astropeļi un C,B4 audaki , par ls100 , prātā :)

267766. viesis 17.marts 2009 14:29
0 0 Atbildēt

20 gadīgi pasāti ir ubagiem, kaut gan tiem būtu jāiet kājām.

tiem, kas joprojām ir pārliecināti savos ienākumos dzīve ir daudz krāsaināka.

267769. viesis 17.marts 2009 15:02
0 0 Atbildēt

Korējiešu auto ir domāti turīgiem cilvēkiem, kuri var atļauties bez stresa pārdzīvot auto vērtības kritumu par 50% divu gadu laikā, pat nebeidzoties garantijai :D

267771. viesis 17.marts 2009 16:02
0 0 Atbildēt

nu, getz jau tomēr sevi parādīja no labās puses - kā pietiekoši izturīgs un ņiprs auto. Diezgan daudzi ar getzu jau garantijas laikā norullējuši virs 100 000km , un pat īpaši nav sūdzējušies. Problemas vairāk ir tiem, kuri nevērīgi brauc, dauza bleķus. Tāda veida remonti getziem ir dārgi, tad arī sākas rūsas pleķu probzas. Droši vien jaunie i20 būs vēl labāki un glaunāki.

267775. viesis 17.marts 2009 19:48
0 0 Atbildēt

cap [?] 17.03.2009 15:02

Korējiešu auto ir domāti turīgiem cilvēkiem, kuri var atļauties bez stresa pārdzīvot auto vērtības kritumu par 50% divu gadu laikā, pat nebeidzoties garantijai

===

sagādāsi man 2007.gada Getzu par 5000EUR, loh?

267776. viesis 17.marts 2009 20:33
0 0 Atbildēt

lohainais 267775. viesis 17.03.2009 19:48 -www.ss.lv/msg/lv/transp...etz/hexlg.html , un ja šaktos reāls tirgus , gan jau atrastos arī pa 4keur .

267777. viesis 17.marts 2009 22:26
0 0 Atbildēt

ierēcu par šitiem procentu rēķinātājiem :D:D:D

pamēģini pārdot 2gadīgu bēmēvē vai fofāgenaudī par 5000 eirikiem lētāk kā jamais maksāja jauns :D:D:D:D

267778. viesis 17.marts 2009 22:49
0 0 Atbildēt

Es atkal ierēcu par tiem , kas kā privatpersonas pērk jaunus s ūda gecus par 2-3gadīga normalauto cenu :)

267779. viesis 18.marts 2009 7:19
0 0 Atbildēt

sarēķini līzinga nosacījumu izmaksas un acis atvērsies.

267780. viesis 18.marts 2009 9:41
0 0 Atbildēt

267766. viesi, man ir padsmitgadiiga mashina, lai gan ar ienakumiem nav problemas nekad bijushas- vienkarshi nespeju motiveet sevi pirkt jaunu mashinu- zheel faktiski zemee nomestas naudas... Savejais padsmitgadiigais auto ar visiem remontiem un degvielu repaam (jaunaam), octa, bla, bla man izmaksaa ap 80ls menesii, neviens lizinga tadaa cenaa nav.

Taa kaa nemet visus par vienu kaarti, citiem auto ir vienkarshi parvietoshanas lidzeklis un vinja vecumam nav nekadas nozimes, jo auto tiek kopts pietiekami labi lai arii padsmit gados butu labakaa stavoklii kaa dazham labam trisgadiigs lizinga auto.

267781. viesis 18.marts 2009 9:59
0 0 Atbildēt

267780. viesis 18.03.2009 09:41

267766. viesi, man ir padsmitgadiiga mashina, lai gan ar ienakumiem nav problemas nekad bijushas- vienkarshi nespeju motiveet sevi pirkt jaunu mashinu- zheel faktiski zemee nomestas naudas... Savejais padsmitgadiigais auto ar visiem remontiem un degvielu repaam (jaunaam), octa, bla, bla man izmaksaa ap 80ls menesii, neviens lizinga tadaa cenaa nav.

---

a pati mašīna par brīvu klēpī iekrita?

jauns auto nav tehniski jākopj, tam nekas nekaiš, nekādu rūpju.

267782. viesis 18.marts 2009 10:03
0 0 Atbildēt

267781. viesis 18.03.2009 09:59jauns auto nav tehniski jākopj, tam nekas nekaiš, nekādu rūpju.

tikkai katra apkope uz ls150-350 un kalotkas pa ls100,- citadi jau nu nekāda vaina :)

jauns mikrokorejietis , par 2-3gadīga ,piem.VW,cenu rullz nemērā :)

un tad vēl ''prestiža'' jautajums - mans nopircis jaunu auto :):)

267783. viesis 18.marts 2009 10:26
0 0 Atbildēt

katra apkope 80-130LVL (ieskaitot arī kolotkas), dārgāk nekad nav bijis. apkope apmēram 1 pa gadu, jo nobraucu 25000 gadā.

tas nav prestiža jautājums, bet ērtības drīzāk. es negribētu kā mans kolēģis šomēnes jau n-tās reizes kavējis darbu, braucis ar sabiedrisko transportu nedēļām un samaksājis apmēram 300LVL neplānotos remontos savai visādi citādi glaunajai rūsas kaudzei, kuras vērtība pēc šeit noprotamā aug ar katru vecuma dienu.

kopš iegādājos pirms 8 gadiem jaunu mašīnu, nākamo arī protams ņēmu jaunu, nevis vecu *******u ar piepirstiem un izdedzinātiem sēdekļiem un sajātu visu, ko var sajāt.

267784. viesis 18.marts 2009 11:34
0 0 Atbildēt

267781. viesi, man vecais auto man perkot izmaksaja kadus 1800Ls, nu atliku no dazhaam algaam, pilnigi bez iespringuma. Uz gandriz 5 gadiem, ko braucu, tas nav daudz.

Es nekad uz celjiem neesmu palicis, gadaa nobraucu ap 10-15tk. km. Ikdienaa gan nebraucu, nav vienkarshi kur, jo darbs blakus majam- tikai nedeljas nogalees uz attalakiem Latvijas lauku nosturiem, taa kaa pats saproti, ka auto man IR labaa kartibaa.

Un remonteju vienu reizi gadaa- videjie ieguldijumi ir ap 100-300Ls perkot labaakas pieejamas detaljas. Un pat ja visas detaljas ir labaa stavoklii, taas, kuram resurss palicis mazaaks, mainu nost laicigi. Kaa arii ruusas kaudze man nav, arii tas tiek pieskatiits. Vienkarshi mums dzelzhaini iegajies- vecs auto- slikts auto.

Ja brauc, kamer nokriit kaut kas, tad ir taa kaa tavam kolegim, piekriitu. Bet ja laicigi dara, lietota mashina tikai reizi gada prasa uzmaniibu.

Tikai nepaarprotiet, es neko neparmetu tiem, kuri peerk jaunas, principaa esmu viniem pateiciigs, jo delj viniem varu pa leto tikt pie auto! :) par to liels paldies!

267785. viesis 18.marts 2009 12:27
0 0 Atbildēt

anonīmais salidojums :)

267788. viesis 18.marts 2009 13:43
0 0 Atbildēt

Pašlaik, krīzes apstākļos, loģiski - nekāds lielais bizness jau vairs nesanāks. Kad atjaunosies kreditēšanas procesi, pircēju šim modelim netrūks. Šobrīd situacija autotirgū stipri atgādina 90-to sākuma Rumbulu, kad iet andele ar lietotiem un lētiem auto pa skaidru naudu. Nekā iepriecinoša.

267789. viesis 18.marts 2009 13:53
0 0 Atbildēt

"267784. viesis 18.03.2009 11:34

267781. viesi, man vecais auto man perkot izmaksaja kadus 1800Ls, nu atliku no dazhaam algaam, pilnigi bez iespringuma. Uz gandriz 5 gadiem, ko braucu, tas nav daudz."

šis būtībā ir veiksmes stāsts, kas ierakstāms Ginesa rekordu grāmatā. tiklab ta varēja pēc mēneša nosprāgt.

267816. viesis 19.marts 2009 15:49
0 0 Atbildēt

267780. viesis 18.03.2009 09:41

kāds octai sakars ar autu,jauns vai vecs,tev vispār rubī fiška???visu nosaka Bonus Malus!ir nu gan luņi...

vienreiz man iedeva pabraukt ar getzu,piedodiet bet negribu vairāk,atgiezās atmiņas par manu pirmo auto-Sputnik:)))

267819. viesis 19.marts 2009 15:55
0 0 Atbildēt

267789. viesi, tas nav veiksmes staasts- lietotu auto mekleeju kadus 3-4 meneshus, bija apskatiiti desmitiem auto- tas ir vienkarshi meerkjtieciiga darba rezultaats.

Un nav ko nirgaaties, reizem, protams, varu saprast jauno auto lietotaju viduu skaudiibu par manaam transporta izmaksaam, bet nu tada ir dziive.

A nospraagt var arii paris dienas vecs auto- elektronikas kalposhanas laiks nav paredzams. Un taa arii notiek, ta kaa par to nav ko diskuteet. A mehaniskaas daljas auto loti reti birst peekshnji, ja neesi stulbs un kurls, daljas pashas briidina laiciigi.

267820. viesis 19.marts 2009 15:58
0 0 Atbildēt

ezis71, vispar jau peec lunja tu pats izklausies, es tur nerunaaju par kaut kaadu sakaru ar jauns/vecs, bet par to, cik MAN tas konkreti izmaksaa kopumaa ieklaujot parejaas izmaksaas. OCTAS cenas atkaribaa no bonus malus gada kopejas auto izmaksas nemaina tik butiski, ja vien nav kada pirmaa. :D

267821. viesis 19.marts 2009 16:05
0 0 Atbildēt

267820. viesis 19.03.2009 15:58

par kādām izmaksām tad TU runā???man neko nav jātaisa,tikai mizo,pagaidām:)))

267827. viesis 19.marts 2009 17:18
0 0 Atbildēt
267834. viesis 19.marts 2009 19:57
0 0 Atbildēt

267780. viesis 18.03.2009 09:41

"octa, bla, bla man izmaksaa ap 80ls menesii, neviens lizinga tadaa cenaa nav."

tas atmiņas atsvaidzināšanai,biezpiens jāēd!:)))

veiksminieks 12.septembris 2019 10:34
0 0 Atbildēt

Hečbeka atjaunotā versija ir daudz izteiksmīgāka. 2018. gadā auto ieguva savu atjaunojumu - diezgan pamatīgi izmainītu. i20 tagad ir iespējama arī sēdekļu un stūres apsilde, 7 collu info-izklaides ekrāns, kas atbalsta Android Auto un Apple CarPlay, iespēja pat integrēt Waze, papildus - dažādas vadības un drošibas palīgsistēmas. Salonā plastmasa uz tausti ir patīkama un diezgan kvalitatīva, elegantas ādas iešuves durvju paneļos, kas interjeru padara vizuāli dārgāku. Apdzīšanas manervi neizraisa bailes vai piepūli. Trīs cilindru turbo 1.0 ar 120 Zs pieejams ar 6 ātrumu manuālo vai 7 ātrumu divsajūgu DCT automātisko ātrumkārbu. i20 nav mazākais no Hyundai autiņiem– ir vēl tāds 110 ar kuru noteikti jāiepazīstas šī raksta komentētājiem. Iesaku veikt testa braucienu skandimotors.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti