Hibrīdauto Chevrolet Volt pilsētas režīmā patērēs 1,02 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Tas ir apmēram četras reizes mazāks patēriņš, nekā Toyota Prius automobilim, kurš tiek uzskatīts par ekonomiskāko automobili.

Chevrolet Volt būs aprīkots ar elektrodzinēju, kura jauda būs 150 zirgspēki. Enerģiju tas iegūs no litija-jonu akumulatoriem, kurus varēs uzlādēt no parastās rozetes. Bateriju uzlādei kustībā tiks izmantots 1,4litru bezīna dzinējs.Tikai ar elektromotoru Volt varēs nobraukt apmēram 64 kilometrus.

Katru dienu nobraucot 100 kilometrus, šāda automobiļa īpašnieks gadā varēs ieekonomēt līdz 2100 litriem benzīna. Bez tam, uzlādējot automobili no 220V mājas rozetes, gadā hibrīdauto elektrību patērēs ne vairāk, kā sadzīves ledusskapis.
Chevrolet Volt tirdzniecība ASV tiks uzsākta 2010.gada novembrī. Automobilis maksās aptuveni 40 tūkst.ASV dolārus.
Eiropā Chevrolet Volt tiks tirgots ar nosaukumu Opel/Vauxhall Ampera.
Kārtējais sensāciju alkstošo žurnālustu maldinošais virsraksts. no kura noprotams, ka runa būs par super-puper ekonomisko auto. Bet izdārās, ka ar vienu litru varēs nobraukt atlikušos 36 km - tos, kas paliek pāri pēc bateriju iztērēšanas.
Rezultātā tas izrādās, ka ir tikai mazliet ekonomiskās, nekā Pruis.
Žurnālisti, es jums varu pateik, ka mans auto ir vēl ekonomiskās - tas no kalna ripinoties patērērē 0.3L degvielas uz 100km. Tas jau nekas, ka pārējā ceļā nokurinu 1 litru uz katriem 10 km.