«Opel Movano» – vēl ekonomiskāks, ērtāks un drošāks

 
31.maijs 2012 11:26

Opel daudzpusīgais un ārkārtīgi veiksmīgais vieglais komercauto Movano, pateicoties dažādiem dzinēju, kā arī informācijas un izklaides sistēmu uzlabojumiem, tagad ir kļuvis vēl ekonomiskāks, drošāks un ērtāks.

Tie pircēji, kuri lielāko darba dienas daļu pavada pie sava vieglā komercauto stūres, tagad varēs baudīt Movano modeļa priekšrocības – tas ir vēl labāk aprīkots, lai spētu veikt īsta mobilā biroja funkciju. Degvielas patēriņš ir zemāks nekā jelkad, kas ir ļoti būtisks faktors tiem klientiem, kuriem ir pašiem savs bizness, un tā darbības izmaksas ir ļoti svarīgas. Movano modelim ir pieejams visplašākais virsbūves versiju klāsts visā komerctransporta tirgū, tādējādi ļaujot katram pircējam izvēlēties automobili, kas precīzi atbilst viņa vajadzībām. Šajā klāstā ietilpst kravas furgoni (pieejami četrās dažādās garuma un trīs augstuma versijās), kravas – pasažieru automobiļi, kravas – pasažieru furgoni, kravas platformas, šasijas ar vienkāršo vai dubulto vadītāja un pasažieru kabīni. Piedāvājums ietver arī plašas virsbūves pārveides iespējas – pašizgāzējus, modeļus ar nolaižamām kravas platformas malām, furgonus un autobusu versijas, tādējādi nodrošinot to, ka Movano modelis spēj izpildīt jebkuras vajadzības.

Virkni uzlabojumu ir piedzīvojis 2,3 CDTI Movano dzinējs ar tā 74 kW/100 ZS un 92 kW/125 ZS jaudas versijām, kas tagad standartaprīkojumā ir pieejamas kombinācijā ar sešpakāpju manuālo transmisiju. Gan eļļas un stūres sistēmas sūkņu, gan transmisijas eļļas un elektriskās kontroles sistēmu izmaiņas, kā arī zemas rites pretestības riepas, ļauj ievērojami samazināt degvielas patēriņu un CO2 emisiju daudzumu visās dzinēju, pārnesumkārbu un virsbūves versiju kombinācijās. Piemēram, 100 ZS vai 125 ZS priekšpiedziņas Movano modeļa ar kravas furgona virsbūvi (5,048 mm garumā, 2,496 mm augstumā) degvielas patēriņš un CO2 daudzums ir ticis samazināts par deviņiem procentiem, un tagad šie rādītāji ir tikai 7,8 l uz 100 kilometriem un 205 g/km. Līdzīgi uzlabojumi ir veikti arī deviņvietīgajam priekšpiedziņas Combi variantam (5,048 mm garumā, 2,307 mm augstumā), kas tagad var lepoties ar par septiņiem procentiem mazāku degvielas patēriņu un CO2 daudzumu (7,2 l/100 km, 190 g/km) nekā tā priekšgājējam gan 100, gan 125 ZS jaudas versijās.

Lai nodrošinātu vēl augstāku komforta un drošības līmeni, tagad visas Movano informācijas un izklaides sistēmas ir aprīkotas ar Bluetooth un USB pieslēgvietu. Tas nozīmē, ka Movano vadītājs, kurš ceļā vēlas izmantot mobilo telefonu, tagad, lietojot sistēmas piedāvāto brīvroku darbības iespēju, to varēs darīt pavisam droši, turklāt, pateicoties iebūvētajai USB pieslēgvietai, braucējiem ir iespēja klausīties un pārvadīt savus MP3 atskaņotājus. Šī funkcija tagad ir pieejama standartaprīkojumā iekļautajā radio atskaņotājā, kā arī pārējās divās nedaudz modernākajās audio sistēmās. Divi no piedāvājumā iekļautajiem radio tagad ir aprīkoti ar lietotājam draudzīgu ekrānu, kas novietots CD-Radio instrumentu paneļa centrā un, ar grozāmu slēdžu palīdzību, ļauj vadītājam vienkārši pārvaldīt dažādās izvēlnes. Tikmēr CD15 BT USB un piedāvājuma vadošā vienība CD35 BT USB var lepoties ar stūrē iebūvētu audio ierīču tālvadību, tādējādi nodrošinot vadītāja roku nepārtrauktu atrašanos uz stūres. Tāpat vadošajā audio sistēmā ietilpst arī atsevišķs displejs, kas ievērojami uzlabo braukšanas drošību, jo vadītājam vairs nav jānoliecas, lai nolasītu tā rādījumus. Papildus tam, kombinācijā ar šo audio sistēmu, ir pieejama arī uz TomTom iekārtas balstīta SD kartes navigācijas sistēma.

Pēdējie 2011. gada pārdošanas rezultāti pierāda, ka, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, Movano modeļa tirdzniecības rādītāji ir ievērojami pieauguši – vidēji par 70% Eiropā. Šis pieaugums panākts pateicoties galveno tirgu, piemēram, Vācijas, Lielbritānijas, Francijas, Itālijas, Beļģijas un Nīderlandes ievērojamai aktivitātei. Arī 2012. gadā tiek prognozēts Movano pārdošanas rezultātu turpmāks pieaugums.
Opel Movano piedāvā inovatīvas tehnoloģijas, lielisku funkcionalitāti un ekonomiskumu. Tā salons lepojas ar ļoti kvalitatīviem, izturīgiem apdares materiāliem un virsmām, lielisku apkārtnes pārredzamību un plašu praktisku novietņu klāstu. Tāpat arī sēdekļi ar dažādajām pielāgošanas iespējām un stūres augstuma regulāciju katram vadītājam atbilstoši, nodrošina visērtāko braukšanas pozīciju. Kravas – pasažieru automašīnu pasaulē lielu lomu spēlē ne tikai ietilpība un gabarīti, bet arī ergonomika un funkcionalitāte.

Jaunais Opel Movano ir ārkārtīgi praktisks ikdienas dzīvē un ir pieejams gan priekšpiedziņas, gan aizmugurējās piedziņas versijās.

Modeļiem ar priekšpiedziņu ir zems kravas platformas slieksnis, lai kravas zonu padarītu vieglāk aizsniedzamu, bet aizmugurējās un slīdošās sānu durvis, pateicoties plašajam atvērumam, maksimāli atvieglo iekraušanu un izkraušanu. Varianti ar aizmugurējo piedziņu nodrošina vēl lielāku saķeri ar neasfaltētu ceļu un ļauj vilkt arī smagākas piekabes. Iespējams pasūtīt modeļus ar dubultajiem aizmugurējiem riteņiem un bloķējošo diferenciāli, kas vēl vairāk uzlabo saķeri ar ceļu – šādu versiju īpaši iecienījuši būvniecības nozares pārstāvji.

Standartaprīkojumā Movano aizmugurējo durvju atvēruma leņķis ir 180 grādi, bet papildus pieejama ir arī 270 grādu versija. Standarta slīdošo durvju maksimālais platums ir 1,270 mm (1,050 mm L1 versijām) un maksimālais augstums ir 1,780 mm, tādējādi ļaujot eiropaletes iekraut arī no sāniem. 1,580 mm platais aizmugurējo durvju atvērums un līdz pat 1,820 mm maksimālais augstums, kā arī palielinātais kravas telpas platums starp riteņu arkām – 1,380 mm, atvieglo iekraušanu, bet stāvās sānu malas ļauj ieekonomēt vietu.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti