Kompaktais jaunās paaudzes VW Golf līnijas modelis, kas parādīsies jau šā gada rudenī, būs pirmais automobīlis, kas konstruēts uz principiāli jauna moduļa platformas, ko izstrādājuši koncerna Volkswagen inženieri.
Vēlāk uz šīs pašas platformas un tās modificētajām versijām tiks konstruēti uzreiz vairāki citu marku automobīļi, kas iekļaujas vācu koncernā. Pirmais pretendents uz jauno platformu ir jaunais VW Golf hečbeks, pilnīgi jaunā Audi A3 paaudze un pat minivens Seat Alhambra. Visi trīs jaunie auto tirgū parādīsies jau 2003.gadā. Kā uzsver VW pārstāvji, jaunā platforma ir daudz "elastīgāka" par iepriekšējām. Tas sasniegts izmantojot moduļu konstrukcijas: tagad šasiju var "savākt", izmantojot dažādus tiltus, bremžu sistēmas, dzinējus un ātrumkārbas. Pateicoties savam univesālumam, platforma var tikt modificēta tiem vai citiem mērķiem, vajadzībām, kā rezultātā uz vienas platformas var tikt uzbūvēti pilnīgi dažādu klasu auto. Moduļu sistēma dod daudz lielākas iespējas radīt unikālu auto dizainu. Pēc 2003. gada uz jauno platformu pāries daži citi lieli VW modeļi, ieskaitot VW Bora, Skoda, Octavia, Seat Toledo un Leon. VW plāno izlaist arī komerctransportu - Citroen Berlingo un Renault Kangoo analogus/konkurentus - uz šīs pašas jaunās platformas bāzes. Pie tam Seat Inca tiks noņemta no ražošanas, jo tas neatbilst markas sportiskajam imidžam. iAuto//lenta.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vel patreizejie golfinji nava iedzivojushies, kad jauni jau klat, kaaa lai visam izseko lidzi?