Forda 2005. gada modelis tika noķerts veicam savus ziemas testus. Neviens automīlis gan to nav redzējis "dzīvu", tā kā Čikāgas autošovā rādīja tikai CrossTrainer skices.

Forda 2005. gada modelis tika noķerts veicam savus ziemas testus. Neviens automīlis gan to nav redzējis "dzīvu", tā kā Čikāgas autošovā rādīja tikai CrossTrainer skices.
Tiešām izskatās, ka tas varētu būt būvēts uz Mondeo bāzes. Bet tā nemaz nav slikta ziņa, jo "īsts" mazais džips - Maverick - Fordam jau ir. Savukārt būvēt kaut ko uz Amerikas Fordu bāzēs būtu galīgi garām.
Manuprāt, šādi apvidus universāļi ir krietni sakarīgāki izstrādājumi nekā, teiksim, Toyota RAV4 u.c. Galu galā tas pats Subaru ir sataisījies šogad pārdot 120 000 jauno Foresteru.
Tas pats viesis.
Piekrītu viesim. RAV4, CRV utt. ir pilnīgs murgs. Nav apvidus auto. Vietas arī nav vairāk kā jebkurā universālā.
Lai brauktu medīt tāds neder. Lai braukt pa ielu vispār neredzu vajadzību pēc tās augstās bundžas. Piknikā izbraukt var arī ar vieglo. Ne šis ne tas....
Dizains tā neko. Kā saka - dlja seļskoi mestnosti soidot.
iAuto.lv aculiecinieks piedzīvo brīdi, kad luksofors Jomas ielā, Jūrmalā pārslēdzas uz dzelteno signālu un nākas diezgan strauji bremzēt. Saskaņā ar noteikumiem, to varētu nedarīt, taču, kur ir garantija, ka LMT uzliktās kameras kustības turpināšanu pie "dzeltenā" netraktēs kā pārkāpumu? Lasīt vairāk
Starpnacionālais autobūves uzņēmums Stellantis, kas zem sava karoga pulcē vairākus visā pasaulē pazīstamus autoražotājs, šonedēļ nācis klajā ar negaidītu paziņojumu. Lasīt vairāk
Krievijas diktators Vladimirs Putins gatavojas turpināt karu Ukrainā, līdz Rietumi pieņems Maskavas miera nosacījumus, ziņo aģentūra "Reuters", atsaucoties uz trim Kremlim pietuvinātiem avotiem. Lasīt vairāk
Mans kaimiņš nopirka lapeni par 800 eiro. Es nopirku nojumi par 200. Viņš smējās par manu "lēto risinājumu". Tagad, pēc diviem gadiem, viņa lapene ir... nu, teiksim, ka viņš vairs nesmej. Lasīt vairāk
pieppacelts parasts mondeo