Autobrava Motors pārceļas uz Krasta ielu 42 3

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Autobrava Motors | 27.aprīlis 2021 16:26

Auto tirdzniecības nozare Latvijā atgūstas no aizvadītājā gadā piedzīvotās dīkstāves, iezīmējot jaunas tendences tirgus attīstībā un patērētāju paradumos.

Automobiļu dīleris “Autobrava”, reaģējot uz auto tirgus pieprasījumu, maina biznesa stratēģiju, fokusējot savu darbību nākotnē uz jauniem, tirgū pieprasītiem automašīnu zīmoliem un to servisu, kā arī pārceļot auto salonu tuvāk klientiem – Krasta ielā 42.

Auto tirgus atkopjas straujāk kā prognozēts

Auto tirgus visā pasaulē, tāpat kā daudzas citas nozares, aizvadītajā gadā piedzīvojis izaicinošus laikus, taču patērētājiem bijusi arī iespēja daudz rūpīgāk un pārdomātāk veikt izvēli par labu jaunam automobilim. Privātpersonas un uzņēmumi, kas ilgstoši izskatījuši jauna auto iegādi, šobrīd lēmumu pieņem ātrāk, jo redz, ka automašīnas tā vietā, lai kļūtu lētākas, tieši otrādi – strauji paliek dārgākas. Cenu izmaiņas skaidrojamas gan ar dažādu komponenšu sadārdzināšanos ierobežotās pieejamības dēļ, gan arī Eiropas savienības īstenotajā C02 soda politikā, kas vērsta pret auto ražotājiem, kuri vēl joprojām piegādā automašīnas ar adekvāta tilpuma un jaudas iekšdedzes dzinējiem. 

Jaunu automašīnu pārdošanu šobrīd ļoti ietekmē auto ražotāju spēja saražot un piegādāt dīleriem automašīnas, jo tirgus atkopšanās ir notikusi daudz straujāk, kā to sākotnēji prognozēja ekonomikas un tirgus eksperti. “Privātpersonas, kuras tiešā veidā nav ietekmējis Covid-19, šobrīd aktīvi iegādājas automašīnas, marts kā pavasara vēstnesis ir parādījis ļoti labus rezultātus, salīdzinot ar 2020. gada martu pieaugums ir gandrīz 30%. Tiešsaistes iepirkšanās uzplaukums veicinājis pieprasījumu arī pēc komerctransporta. Lai līdz klientu durvīm nogādātu visus veiktos pasūtījumus, esošie uzņēmumi savus auto parkus paplašina, kā arī tirgū ienāk jauni uzņēmumi, kas iepērk auto parkus lielos apjomos. Pieprasījums N1 segmentā, salīdzinot ar 2020. gada martu pieaudzis vairāk kā par 80%.”, komentē Rihards Mežoks, Autobrava tirdzniecības vadītājs.

Patērētāju tendences izvēloties jaunu automašīnu mainās

“Automašīnas dzīvo līdzi laikam un, ja vēl tikko auto savienojamība ar telefonu, drošības asistenti un citas funkcionalitātes bija jaunums, tad tagad tā ir pašsaprotama lieta. Šobrīd esam interesantā paaudžu pārejas posmā, kad priekšstati par to, kas ir labs auto zīmols sāk mainīties, un cilvēki sāk izvēlēties auto pēc ļoti individuālām kvalitātēm. Viens no svarīgākajiem aspektiem vēl joprojām ir automašīnas ekspluatācijas izmaksas, kā arī degvielas patēriņš. Aizvien biežāki paliek arī jautājumi par elektro-auto un hibrīda dzinējiem, kas lēnām, bet stabili nostiprina savas pozīcijas. Mūsu salonā esam novērojuši, ka aizvien biežāk cilvēki vēlas auto, ar kuru izcelties citu vidū, ko parāda strauji augošie pārdošanas rezultāti CUPRA Formentor auto modelim. Sportiska un dinamiska auto piekritēji aktīvi interesējas par Alfa Romeo Stelvio, kas atzīts arī par  “Latvijas Sportiskāko auto 2021”, komentē Rihards Mežoks, Autobrava tirdzniecības vadītājs.

Krīzes laiks izaugsmei un jaunai stratēģijai

Autobrava krīzes laikā vieni no pirmajiem atvēra tiešsaistes auto salonu, kurā ikviens tiešsaistē varēja apskatīt automašīnas, kā arī uzdot visus interesējošos jautājumus uzņēmuma auto ekspertiem. Šis laiks uzņēmumam deva iespēju paskatīties pašiem uz sevi no malas un izvērtēt līdzšinējo darbību. Ņemot vērā patērētāju vajadzības un interesi par konkrētiem auto zīmoliem, uzņēmums lēmis auto salonā īpašu uzmanību turpmāk veltīt zīmoliem - SEAT, CUPRA, Fiat, Abarth, Jeep, Alfa Romeo, kā arī komerctransportam. Ņemot vērā arī auto salonu izvietojumu galvaspilsētā, uzņēmums nolēmis būt tuvāk saviem klientiem, mainot auto salona atrašanās vietu no Biķernieku ielas 145 uz Krasta ielu 42. Jaunajā auto salonā būs pieejami arī mazlietoti auto, serviss, rezerves daļu tirdzniecība, kā arī virsbūves remonts. “Savas vairāk kā 10 gadus ilgās darbības laikā Latvijā mums ir bijusi iespēja sekot dažādiem notikumiem automobiļu tirdzniecības jomā. Krīze ir iespēju laiks, kas mums devis iespēju pašiem izvērtēt savu līdzšinējo darbību, kā arī pievērsties klientu vajadzībām padziļināti. Šī nav tikai lokācijas maiņa, bet gan pamatota, nākotnē vērsta stratēģija”, komentē  Ruslans Vlasjuks, Autobrava vadītājs Latvijā.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Suntaži 28.aprīlis 2021 14:56
1 0 Atbildēt

...un Hyundajs šiem atņemts!

vērojums 28.aprīlis 2021 11:50
1 0 Atbildēt

Škoda,Karlo un Maxima izēda no Biķernieku ielas.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Peugeot iepazīstina ar jauno 308 SW universālu (+ FOTO)

Peugeot nodemonstrējis jauno 308 SW universālu, kas Eiropas pircējiem kļūs pieejams 2022.gadā. Lasīt vairāk

 

Tehnoloģijas zaļākai pasaulei 1

Patlaban vadošās IKT kompānijas ļoti cenšas palīdzēt Eiropas Zaļajam kursam. Martins Banks, vecākais žurnālists izdevumā Parliament Magazine, vēsta, ka to starpā ir Ķīnas tehnoloģiskais milzis Huawei, kurš dara savu darbu, lai uzlabotu globālo ekoloģiju. Lasīt vairāk

 

Bija 350, tagad būs mazāk – Filipīnas ekskavators iznīcina reti sastopamu McLaren (+ VIDEO) 11

Varenauto salu teritorijā bija ievests nelikumīgi. Automašīnas cena ir aptuveni 1,2 miljoni dolāru. Lasīt vairāk

 

Jau no šodienas policija sāks strādāt pastiprinātā režīmā

Lai atturētu autobraucējus no likumpārkāpumiem svētku laikā, Valsts policija (VP) jau no šodienas līdz 28.jūnijam strādās pastiprinātā režīmā, norāda VP Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti