„Koenigsegg” ražos pasaulē ātrāko superauto (+ foto) 4

Foto: carmagazine.co.uk

Norberts Dambis speciāli iAuto | 3.marts 2014 17:00

Ekskluzīvais, ultra-eksotiskais, ierebožotā daudzuma superauto ir klāt - šis ir „Koenigsegg One:1”, kuram būtu nepieciešami vairāki lauvu dresētāji, lai savaldītu šo zvēru. Paši Koengisegg jau šo auto paspējuši nodēvēt par pasaules ātrāko ielas auto, bet auto industrijas zinātāji nosauc One:1 par nopietnāko „Buggati Veyron Super Sport” konkurentu. Debiju Koengisegg jaunākais veikums piedzīvos Ženēvas autoizstādē (6.-16. marts).

Zviedrijas superauto ražotāji, kuriem 12. augustā apritēs 20 pastāvēšanas gadskārta ir aprēķinājuši, ka „One:1” spēs sasniegt 439 km/h. Nedaudz biedējoši, taču šis superauto spēj teorētiski attīstīt vēl lielāku ātrumu, jo lielākoties ātruma attīstīšanu diktē Mišelin riepas, nevis piedziņa.

Foto: carmagazine.co.uk

„Koenigsegg One:1” virsbūve ir pilnībā veidota oglekļa šķiedras, kurš dot arī attiecīgo svaru – 1341kg, kas ir 50kg vieglāks nekā „McLaren P1”. Taču tas vēl nav pārsteidzošākais fakts svara kontekstā – „One:1” savu nosaukumu ieguvis no tā, ka katrs mašīnas kilograms veido vienu ZS, tātad, kopā sanāk 1341 ZS

Foto: carmagazine.co.uk

Taču „Koenigsegg” ne tikai šo auto sauc par pasaulē ātrāko ielas auto, bet arī tiek piedēvēts apzīmējums „Megavata auto”, jo tā dzinēja jauda ir tūkstoš kilovatu.

Foto: carmagazine.co.uk

Pieminot megavata auto ieskriešanās ātrumu – „Koenigsegg” ir pārliecināti, ka tas pārspēs visus tagadējos ieskriešanās rekordus, ieskaitot  0-200 km/h, 0-300 km/h, un pat 0-400 km/h sprintu, kā arī Ginesa pasaules ātruma rekordu, kurš šobrīd ir „Buggati Veyron Super Sport” īpašumā – 431 km/h

„Koenigsegg One:1” būvēs tikai sešos eksemplāros, un kā min ražotāji, visi modeļi jau iepriekš ir rezervēti. Pārdošanas cena pircējiem tiek lēsta ap 2 miljoniem dolāru.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
janis 3.marts 2014 22:39
2 3 Atbildēt

Ginesa pasaules ātruma rekordu, kurš uz doto brīdi ir „Buggati Veyron Super Sport” īpašumā -

kā tad! "Uz doto brīdi" - kārtējais slāvisms (na dannij moment), vai latviski pareizi nebūtu "šobrīd".

Tik tālu esam aizdzīvojušies, ka pat žurnālisti vairs nespēj latviski normāli uzrakstīt.

NorbertsDambis 4.marts 2014 15:43
2 1 Atbildēt

Nekļūdās tikai tie, kas neko nedara.

Paldies par labojumu un aizrādījumu!

kalfonso 3.marts 2014 19:56
1 3 Atbildēt

nu drausmas, tos reklāmrakstus kāds varētu tak pacenzēt :)

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā piekabēm nav noteikts protektora dziļums

iAuto eksperts Ēriks Griģis norāda uz nepilnībām likumos, tajā skaitā uz to, ka MK 295 noteikumos nav noteikts piekabju riepu protektora dziļums ziemas periodā un autobusu piekabēm, visa gada garumā! Lasīt vairāk

 

Par transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa maksu - Latvijas pilsonis uzrunā Eiropas institutūcijas 28

Vai transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa maksa par ārvalstī pastāvīgi reģistrētu vieglo automobili var tikt atcelta? Lasīt vairāk

 

Kā pareizi sakārtot savu darba vietu (+ VIDEO)

Eksperts parāda, kā jāiekārto darba vieta tā, lai tā atbilstu ergonomikas principiem un cilvēks varētu strādāt pie datora nenogurstot arī ilgas stundas. Lasīt vairāk

 

Toyota elektrificē krosoveru C-HR

Toyota piesaka modeli C-HR Electric, kas tiks ražots kopuzņēmumā GAC Toyota un paredzēts Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti