Audi pilnībā atjaunojis A6 saimi

Foto: Publicitātes foto

Moller Baltic | 5.septembris 2014 10:00

Biznesa klases līderis nu ir kļuvis vēl labāks — Audi ir pilnībā atjaunojis A6 saimi. Jauni dzinēji, transmisijas un priekšējie lukturi, kā arī jauna informācijas un izklaides sistēma padara jauno A6 sedanu un Avant vēl efektīvāku, jaudīgāku, pievilcīgāku un izsmalcinātāku nekā jebkad. Vairāki jauninājumi ir ieviesti arī daudzpusīgajā A6 allroad quattro, kā arī S6, S6 Avant un RS 6 Sport modeļos.

„Ar jauno Audi A6 mēs aizsākam jaunu nodaļu izcilajā veiksmes stāstā. Tas simbolizē inovatīvas tehnoloģijas un Audi premium klases statusu,“ apgalvo AUDI AG Tehniskās izstrādes nodaļas vadītājs Prof. Dr. Ulrihs Hakenbergs. „Audi A6 uzstāda jaunus standartus daudzās tehniskajās jomās: viegla konstrukcija ar daudzām alumīnija detaļām, jaudīgi un efektīvi dzinēji, sportiska šasija un progresīvas autovadītāja palīgsistēmas un multivides sistēmas.“

Spēcīgas līnijas, izteiksmīgas horizontāles, sportiska un izturīga virsbūve — A6 modeļu dizains iemieso precizitāti un sportisku eleganci. Modeļa uzlabošanas nolūkā tas tika rūpīgi pieslīpēts, pārstrādājot vienrāmja radiatora režģa, priekšējo lukturu, gaisa ieplūdes atveru, bamperu, sānu sliekšņu, aizmugurējo lukturu un izpūtēju dizainu. Papildaprīkojumā Audi piedāvā priekšējos lukturus ar LED vai Matrix LED tehnoloģiju apvienojumā ar dinamiskajiem pagriezienu rādītājiem.

Pateicoties inteliģentajai kompozītmateriālu konstrukcijai, automobiļa virsbūve ir ārkārtīgi izturīga un droša. Sistemātiskās vieglās konstrukcijas pamatā ir alumīnija un karstumā presēta tērauda detaļas. Jaunā Audi A6 1.8 TFSI pašmasa ir tikai 1535 kilogrami. Vibrācija ir minimāla, un trokšņa līmenis salonā ir pārsteidzoši zems.

Priekšējo sēdekļu papildaprīkojumā ir pieejama ventilācijas un masāžas funkcija, un vadība ir ārkārtīgi vienkārša. Standartaprīkojumā ir iekļauta MMI radio operētājsistēma un luksusa klases automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma. Praktiskā Audi A6 Avant bagāžas ietilpība ir 565–1680 litri. Bagāžas ievietošanu atvieglo papildaprīkojumā pieejamās automātiskās bagāžas nodalījuma durvis ar sensoriem un elektriski regulējams bagāžas nodalījuma pārsegs.

Jaunie A6 modeļi ir platu soli priekšā arī informācijas un izklaides sistēmu ziņā — pieejamas dažādas sistēmas, tostarp MMI navigation plus ar MMI touch. Augstākās klases navigācijas sistēma ar elektriski izbīdāmu astoņu collu monitoru tagad ir balstīta uz tehnoloģijas platformu, kurā izmantota Audi partnera Nvidia ātrā grafikas mikroshēma Tegra 30. Papildu modulis Audi connect pārraida datus, izmantojot standartaprīkojumā iekļauto LTE tehnoloģiju, un ļauj automobilī izmantot īpaši pielāgotus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp jaunas straumēšanas lietojumprogrammas.

Tikpat saistošs ir arī autovadītāja palīgsistēmu klāsts, kura augšgalā ir adaptīvā kruīza kontrole ar stop & go funkciju. Audi sānu palīgsistēma, kas ar sensoriem uzrauga automobiļa aizmuguri, kad tiek mainīta braukšanas josla, ir cieši saistīta ar Audi aktīvo kursa maiņas brīdinājuma sistēmu, kas neļauj nejauši novirzīties no braukšanas joslas. Nakts redzamības palīgsistēma tagad ir aprīkota ar vēl vairākām funkcijām, savukārt Audi pre sense pamata drošības sistēma ir iekļauta standartaprīkojumā. Svarīgāko informāciju ir iespējams attēlot vējstikla displejā.

Ievērojami uzlabotais dzinēju klāsts

Automobiļu A6 un A6 Avant dzinēju klāstā ietilpst trīs TFSI modeļi ar jaudu no 140 kW (190 ZS) līdz 245 kW (333 ZS) un pieci TDI modeļi ar jaudu no 110 kW (150 ZS) līdz 240 kW (326 ZS). Visi dzinēji atbilst Euro 6 izmešu standartam, un to CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 22%.

Vispusīgus uzlabojumus ir piedzīvojis labākais benzīna dzinējs — 3,0 l TFSI. Dzinēju izstrādātāji ir pilnībā pārstrādājuši arī vairākus 3,0 l TDI dīzeļdzinēja aspektus. Šis dzinējs pieejams ar 160 kW (218 ZS) vai 200 KW (272 ZS) jaudu. Tīrā 3,0 l TDI BiTurbo dīzeļdzinēja jauda ir 235 kW (320 ZS). Vēl viena dzinēja versija ar 240 kW (326 ZS) jaudu, kuru ar virsspiediena funkciju uz īsu brīdi iespējams palielināt līdz 255 kW (346 ZS), ir pieejama īpašā izlaiduma modeļos A6 3.0 TDI Competition un A6 Avant 3.0 TDI Competition, ar kuriem Audi atzīmē TDI tehnoloģijas 25. gadadienu.

Jaudīgais dīzeļdzinējs ir aprīkots ar astoņu pakāpju tiptronic transmisiju. Citas dzinēju versijas ir pieejamas ar jauno sešu pakāpju manuālo transmisiju, kas izceļas ar īpaši vieglu konstrukciju un mazu berzi, vai septiņu pakāpju S tronic transmisiju. Versijās ar priekšējo riteņu piedziņu multitronic transmisiju aizstāj pilnībā pārstrādāta dubultā sajūga transmisija. Izvēloties dzinēju ar jaudu no 200 kW (272 ZS), quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu iespējams papildināt ar sporta diferenciāli, kas sadala jaudu starp aizmugurējiem riteņiem.

Sportiskais trio: jaunais S6, S6 Avant un RS 6 Avant

Jaunie Audi S6 un S6 Avant ir sportiski automobiļi, kas paredzēti braukšanai ikdienā. Sedana modelis ar 4,0 l TFSI BiTurbo V8 dzinēju ar 331 kW (450 ZS) jaudu līdz 100 km/h ieskrienas vien 4,4 sekundēs, turpretī S6 Avant to izdara 4,6 sekundēs. Sedana degvielas patēriņš ir tikai 9,2 l uz 100 kilometriem, savukārt Avant — 9,4 litri, kas atbilst attiecīgi 214 un 219 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Jauno Audi S6 un S6 Avant standartaprīkojumā ietilpst pastāvīgā visu riteņu piedziņa un adaptīvā pneimatiskā piekare, ar kuru automobiļa augstums tiek samazināts par 20 milimetriem. Aiz 19 collu diskiem atrodas matētas melnas krāsas bremžu uzlikas.

Jaunās A6 saimes modeļu augšgalā ir Audi RS 6 Avant. Ātrumu no 0 līdz 100 km/h sportiskais ikdienas un brīvdienu automobilis sasniedz 3,9 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 305 km/h. Tā 4,0 l TFSI dzinēja jauda ir 412 kW (560 ZS), bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā — tikai 9,6 litri uz 100 kilometriem.

Jaudas pārnesi no V8 BiTurbo dzinēja nodrošina astoņu pakāpju tiptronic transmisija. Standartaprīkojumā iekļautais quattro piedziņas mehānisms izmanto centrālo diferenciāli ar augstāku bloķēšanas rādītāju. Adaptīvā RS sporta piekare pazemina automobiļa virsbūvi par 20 milimetriem. Lielo bremžu disku viļņotais dizains ir ļāvis samazināt svaru, bet disku diametrs ir 20 collas. Diski ar 21 collas diametru ir pieejami papildaprīkojumā.

Jaunās Audi A6 saimes modeļu piegādes sāksies 2014. gada rudenī. Sedana bāzes cena ar 1,8 l TFSI dzinēju būs 38 900 EUR, A6 Avant 1.8 TFSI cena būs no 41500 EUR, bet A6 allroad quattro 3.0 TDI — no 59900 EUR. Audi S6 būs pieejams par 75 900 EUR, savukārt RS 6 Avant — par 111 200 EUR.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autovadītājs no Baltkrievijas notriec alni Lietuvā. Notikušā atstāsts un ieteikumi (+ VIDEO) 7

Autovadītājs no Baltkrievijas pastāsta par saviem piedzīvojumiem Lietuvā, kāda oktobra vakarā. Lasīt vairāk

 

CSDD eksaminatoram piedāvā 200 eiro kukuli par pārbaudījuma nokārtošanu 1

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) otrdien veicis neatliekamās procesuālās darbības krimināllietā par iespējamu 200 eiro kukuļa piedāvāšanu Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) vadīšanas eksāmenu vērtētājam, lai tiktu sekmīgi nokārtots pārbaudījums. Lasīt vairāk

 

No 68 850 eiro - Audi pieslēdz elektrību arī A6 sedanam (+ FOTO) 10

Vācijas autobūves kompānija laiž klajā sedana A6 hibrīdmodeli, kur četrcilindru benzīna dzinējs sadarbojas ar 143 Zs elektromotoru. Lasīt vairāk

 

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 23

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti