"Toyota" nodemonstrē kompakta krosovera "CH-R" konceptu (+ foto) 1

 
iAuto | 3.oktobris 2014 12:28

Japānas autobūves kompānija "Toyota" Parīzes autoizstādē izlikusi apskatei kompakta krosovera "CH-R" konceptu, kas sērijveida izpildījumā ražotāja modeļu klāstā nostāsies pakāpienu zemāk par "RAV4."

4,25 m garais, 1,85 m platais un 1,5 m augstais "CH-R" izgatavots uz jaunas platformas, kas nodrošinās „lielisku vadāmību,” bet par galveno konkurentu izvēlēts "Nissan Juke," par ko nepārprotami signalizē "Nissan" dizaineru darbam līdzīgais, spēcīgais kupejveida stāvs. Ja neskaita to, ka "Toyota CH-R" aprīkots ar hibrīdiekārtu, cita tehniskā informācija netiek izpausta.

Šobrīd zināms, ka sērijveida versijas izstrādes procesā piedalīsies arī "Toyota" Eiropas konstruktoru nodaļas speciālisti, liekot noprast, ka "CH-R" paredzēts globālajam tirgum, bet no iepriekšējām publikācijām – ka krosovers tiks piedāvāts ar trīs un piecu durvju virsbūvēm un tirdzniecībā nonāks 2017.gadā.

 
Visi komentāri
 
Pīters 3.oktobris 2014 13:39
0 0 Atbildēt

Paskats ne pēc kā. Par pārējo nezinu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti