"Ford" kompānijas rūpnīcā Spānijas Valensijā uzsākta "Mondeo Hybrid" ražošana. "Mondeo" hibrīds kļūst par pirmo hibrīdautomobili, ko ASV autobūves kompānija ražo un pārdod Eiropā.
"Mondeo Hybrid" komplektēts ar iekārtu, kurā apvienots 2,0 benzīna motors, elektromotors un 1,4 kilovatstundu litija-jonu akumulators. Ražotājs norādījis, ka uz 100 km hibrīda "Mondeo" patērē vidēji 4,2 litrus degvielas, radot CO2 izmešus, kas atbilst 99 gramiem uz vienu kilometru.
Foto: Publicitātes foto
"Mondeo Hybrid" aprīkots ar tehnoloģiju, kas bremžu enerģiju, kas citkārt būtu zaudēta bremzēšanas procesā, reģenerē 95% apmērā un nosūta atpakaļ uz akumulatoru bateriju. "Mondeo Hybrid" degvielas patēriņu palīdz samazināt arī elektriskais stūres pastiprinātājs, īpašas konstrukcijas klimatkontroles un dzesēšanas sistēmas, zemas rites pretestības riepas un bezpakāpju CVT kārba.
Foto: Publicitātes foto
ASV "Ford" kompānija ar 400 000 pārdotiem eksemplāriem ir otrs lielākais hibrīdauto ražotājs.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
IkdienasViesis
...bezpakāpju CVT kārba. Diez vai tas ir labākais risinājums. Tagad, visi no japaniešiem saskatījušies tās CVT kārbas.
-------------------------
Nu, tagad jau lietošanā ir vismaz 3. , ja ne 4. paaudzes CVT.
Automobiļu jomā pirmie bija DAF/Volvo, kuru CVT gan, salīdzinot ar šodienas produktiem, bija salīdzinoši primitīvas.Sekoja Subaru /DAF (Van Doorne) un FORD ar savu CTX/Van Doorne transmisiju. Ford transmisija bija pirmā ar metāla "siksnu" un pirmā, kurā spēks tika pārvadīts
nevis ar "siksnas" stiepi, bet spiedi. Nu un pēc tam "pošlo-pojehalo", kā krievi saka :-)))))))