"Ferrari" izpārdevis visus 2,5 miljonu eiro vērtos superauto (+ foto) 2

 
iAuto | 8.decembris 2014 12:04

Itālijas sportkāru ražotājs izpārdevis visus pagājušajā nedēļā prezentētā superauto "FXX K" (1050 ZS) eksemplārus. Katra no 40 eksemplāru lielās sērijas automašīnām maksāja 2,5 miljonu eiro.

"Ferrari FXX K" ir 963 ZS jaudīgā hibrīdauto "LaFerrari" sacīkšu modifikācija. Tā aprīkota ar tādu pašu hibrīda iekārtu, kā koplietošanas ceļiem paredzētā versija, tikai jaudīgāku. Salīdzinājumā ar "LaFerrari," 6,3 litru divpadsmit cilindru benzīna motora jauda "FXX K" modelī palielināta no 800 līdz 860 ZS, bet e-motora jauda – no 163 līdz 190 ZS. Sistēmas kopējā jauda sasniedz 1050 ZS, bet griezes moments – 900 Nm. Komplektā ar hibrīdiekārtu strādā robotizētā septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba.

Ferrari FXX K

Automašīna aprīkota ar enerģijas rekuperācijas sistēmu KERS (F1 tehnoloģijas) un tikai šim modelim izstrādātām "Pirelli P-Zero" sacīkšu riepām-slikiem. Priekšā uzmontēti 19 collu diski ar 285/65 izmēra riepām, aizmugurē – 20 collu diski ar 345 mm riepām. Par savlaicīgu apstāšanos gādā augstas veiktspējas "Brembo" bremzes ar 398 (priekšā) un 380 mm (aizmugurē) diskiem.

Ferrari FXX K

"FXX K" dinamiskos raksturlielumus "Ferrari" neatklāj, zināms vien, ka Fiarano trases apli sacīkšu bolīds veic 1 minūtē 14 sekundēs – par 5 sekundēm ātrāk nekā "LaFerrari." Paredzams, ka visi "FXX K," kas klientiem tiek solīti no nākamā gada, tiks uzglabāti pie ražotāja un uz sacīkstēm tos nogādās pēc speciāla pieprasījuma.

Ferrari FXX K

Piebildīsim, ka pārdoti ir arī visi 499 "LaFerrari" eksemplāri, lai gan arī šis superauto maksāja iespaidīgu summu - 1,5 miljonu eiro un bija iegūstams tikai tad, ja automobiļa tīkotājam garāžā jau bija pieci citi "Ferrari" un darījumu personīgi apstiprināja pats Luka di Montezemolo – toreizējais "Ferrari" prezidents, kas šā gada septembrī vadību nodeva Serdžio Markione. 

Ferrari LaFerrari

Ferrari FXX K

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
es 8.decembris 2014 17:10
4 2 Atbildēt

latvija vinam nesanaktu vietas pat uzskat braugsanu:D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti