"Škoda" publicējusi sava flagmaņa "Superb" jaunās paaudzes modeļa salona attēlus. Pilnā mērā iepazīties ar to varēs marta sākumā, kad durvis vērs Ženēvas autoizstāde.
Kā vēsta ražotājs, jaunā "Superb" interjers apvieno plašu telpu, funkcionalitāti un iespējas, kas pieejamas vienīgi klasi augstāku automobiļu komplektācijās.
Foto: Publicitātes foto
Superb dizains veidots 2014.gada Ženēvas izstādē parādītā koncepta "VisionC" stilistikā, no kura čehu kompānijas flagmanis pārņems šauros lukturus un radiatora restes formu.
Foto: Publicitātes foto
Tehnisko pamatu veido MQB platforma un motoru gamma, kurā iekļauts 125 ZS 1,4 litru benzīna motors un 2,0 litru TSI ar 220 un 280 ZS jaudu, vēl viens benzīna motors ar 110 Zs, kā arī jau iepriekš izmantotais 1,8 litru benzīna agregāts, kas pieejams komplektā ar DSG divsajūgu kārbu un pilnpiedziņu. Dīzeļus pārstāvēs agregāti ar 120 un 190 ZS jaudu.
Foto: Publicitātes foto
Zināms, ka jaunais modelis ir par 20 mm garāks un 50 mm platāks, bet riteņu garenbāze pieaugusi par 80 mm. Priekšējā pārkare samazināta par 60 mm, bet jumta līnija aizmugurē tagad uz leju sliecas agrāk. "Superb" aprīkojumā ir adaptīvā piekare, ieskaitot Sport režīmu, LED lukturi aizmugurē, dažādas palīgsistēmas, sākot ar joslas uzturēšanas un avārijas bremzēšanas funkcijām un beidzot ar bezvadu interneta pieeju salonā un dažādu viedtālruņu modeļu atbalstu.
Eiropā jauno "Škoda" flagmani sāks tirgot vasarā.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Arī tiecos domāt, ka jaunais SuperB būs laba izvēle! Jo beidzot arī dizainiski auto kļūs "baudāms" ('c).
Salona ērtību ziņā tam modelim jau sen nav analogu, bet tehniski - tas ir absolūti tas pats, kas VW (piekare, dzinēji, ātrumkārbas, aprīkojums utt.)
Man ļoti patīk! Esmu gan garākā braucienā testējis šībrīža modeli ar 1.8tsi dzinēju, ļoti patīkams auto gan gaitā, gan akustiski.