"Audi Prologue Avant" visā krāšņumā (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 25.februāris 2015 11:53

"Audi" pārstājis slēpt Ženēvas izstādei gatavotā koncepta "Audi Prologue Avant" izskatu un publicējis četrvietīgā universāla attēlus internetā.

Foto: Publicitātes foto

Koncepts, ko vācu mediji dēvē par A9 priekšvēstnesi, ir 5,11 m garš, 1,97 m plats un 1,4 m augsts. Riteņu bāze – 3,04 m. Ja "Prologue Avant" salīdzina ar "Audi" pašlaik lielāko universālu, kas izgatavots uz "A6" bāzes, koncepts ir par 167 mm garāks, 96 mm platāks un 61 mm zemāks. Riteņu bāzes garums – 128 mm par labu konceptam.

Foto: Publicitātes foto

"Prologue Avant" komplektēts ar matricu lukturiem, trīsdimensionālajiem aizmugures lukturiem, 22 collu riteņu diskiem, kas ieauti 285/30 riepās un jaudīgām bremzēm, kuru sastāvā kompozītmateriālu diski ar 20 collu izmēru.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā arī pneimatiskā piekare, bezvadu akumulatoru uzlādēšanas funkcija un aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma, kas līdz pat 5 grādu leņķim pagriež riteņus pretējā virzienā, ja automobilis pārvietojas nelielā ātrumā un tajā pašā virzienā, ja tas brauc ātri.

Foto: Publicitātes foto

Aizmugures pasažieru vajadzībām kalpo priekšējo sēdekļu atzveltnēs iemontēti skārienjutīgi ekrāni un OLED displejs viduskonsolē. Skārienjutīgs ekrāns paredzēts arī priekšējam pasažieriem, tātad "A9/Prologue Avant" ar digitālo tehnoloģiju palīdzību savā starpā var komunicēt visi trīs pasažieri un arī vadītājs, „piespēlējot” viens otra monitoram karšu materiālu vai kādu citu noderīgu informāciju.

Foto: Publicitātes foto

Koncepta dzinējspēks ir dīzeļa/elektromotora tandēms ar kopējo jaudu 455 ZS, kas uz 100 km patērē vidēji 1,6 litrus degvielas. Degvielas patēriņa rādītājus ietekmē arī tas, ka 54 kilometrus "Prologue Avant" spēj nobraukt tikai ar elektrību. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h koncepts sasniedz 5,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Zināms, ka šāds hibrīddzinējs tiks izmantots topošajam jaunās paaudzes "Q7" modelim, tikai šajā gadījumā tas attīstīs 373 ZS jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 1,6 litrus degvielas.

Foto: Publicitātes foto

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 25.februāris 2015 13:02
4 4 Atbildēt

Pārāk jau nu pārāk kosmisks tas braucamais uztaisīts. Kas par daudz - tas par skādi.../vecs latviešu teiciens/

Juris 25.februāris 2015 15:09
3 11 Atbildēt

Kārtējais vācu bezpersoniskais dizains no audī!

Hera 25.februāris 2015 15:13
2 10 Atbildēt

Kaut kas briesmīgs un tizls!

Priekšas reste kā noņemta no Ford, rati divreiz par lielu, tas jau ir pārspīlēti.

Pārējais nekas pārsteidzošs, kā jau Audi,kurš nu jau 10 gadus viens no otra ne ar ko neatšķiras.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV nosaukti automobiļi, kas spēj nobraukt 300 000 km un vairāk 6

Pētījums veikts 20 gadu garumā un rezumējot īsumā pierāda, ka labāko tehniku ražo Toyota. Lasīt vairāk

 

Valsts policija Limbažu novadā apturēja autovadītāju, kuram konstatēts 2,75 promiļu liels reibums 4

Šī gada 29. novembrī ap pulksten 17.00 Limbažu novadā uz autoceļa Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži) Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes amatpersonas apturēja kravas transportlīdzekli “DAF” sakabē ar piekabi “Krone”, kur 1966. gadā dzimis vadītājs pie stūres bija sēdies, būdams alkohola reibumā – vīrieša izelpā konstatēts 2,75 promiļu liels reibums. Par notikušo policijā ir uzsākts kriminālprocess. Lasīt vairāk

 

Kad varēja būt vēl sliktāk (+ VIDEO) 4

Priekšā braucošais vieglais auto saduras ar kravinieku, kā rezultātā "fūrei" plīst riepa (vai tiek bojāta piekare) un smagsvars iebrauc pretējā joslā. Lasīt vairāk

 

Sadursmes ar dzīvniekiem. Kā izvairīties? (+ FOTO) 6

Statistika rāda, ka ik gadu Latvijā notiek līdz diviem tūkstošiem ceļu satiksmes negadījumu, kuros iesaistīti dzīvnieki. Kā mēģināt pasargāt sevi un savu automašīnu no šādām avārijām un kāpēc ir svarīgi pēc negadījuma par to ziņot? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti