Ženēvas autoizstādē (līdz 15.03) skatāms "Renault Kadjar" – franču kompānijas jaunākais krosovers, kas papildinās Eiropas kompakto krosoveru piedāvājumu jau no jūnija.
Foto: Autobild.de
Uz "CMF-C/D-Plattform" ("Common Module Family, C/D-Segment") ražotais un "Nissan Qashqai" tehniski līdzīgais "Kadjar" tiks komplektēts ar 1,5 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 ZS jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 3,8 litrus degvielas (CO2 99 g/km). Piedāvājumā arī 1,6 litru turbodīzelis ar 130 ZS jaudu un tikpat jaudīgs benzīna motors ar 1,2 litru tilpumu.
Foto: Autobild.de
"Kadjar" garums ir 4,45 m, platums 1,84 m, augstums 1,6 m, kas nozīmē, ka tas ir par 7 cm garāks un 4 cm platāks nekā "Qashqai." Augstumā un pēc riteņu bāzes garuma abi modeļi ir pilnīgi vienādi.
Foto: Autobild.de
"Kadjar" klīrenss sasniedz 19 cm, bet bagāžas nodalījumā ar dubulto grīdu ietilpst 472 litri, kam var pieskaitīt 30 litrus sīklietu novietnēs. Aizmugures sēdekļa atzveltni var dalīt proporcijās 60/40, bet garāku priekšmetu pārvadāšanu atvieglos nolokāma priekšējā sēdekļa atzveltne.
Foto: Autobild.de
Salons izdarināts ar taustei tīkamiem materiāliem, vienīgi multimediju/navigācijas sistēmas displeju ietver cieta plastmasa.
Foto: Autobild.de
Salīdzinājumā ar "Qashqai" funkcionālo taustiņu izvietojumā ieviestas dažas izmaiņas: sēdekļu apsildes ieslēgšana atrodas pie roku atbalsta starp priekšējiem sēdekļiem, kruīzkontroles pogas – viduskonsolē aiz ātrumpārslēga sviras, bet degvielas tvertnes vāciņa atslēgšanas poga atrodas blakus motora pārsega atvēršanai priekšējā paneļa apakšdaļā.
Foto: Autobild.de
Atkarībā no versijas, "Kadjar" aprīkojumā var būt LED lukturi ar Renault pēdējo modeļu raksturīgajiem „C” veida dienas gaitas diožu elementiem, parkošanās sensori, kameras, kas pārrauga apkārtni 360 grādos un parkošanās palīgsistēma, kas palīdzēs novietot automobili stāvvietā (vadītāja ziņā gāze/bremzes).
Foto: Autobild.de
No papildaprīkojuma klāsta varēs izvēlēties arī apjomīga izmēra stikla jumtu (1,4 kvadrātmetri) un multimediju kompleksu R-Link ar septiņu collu ekrānu, kura funkcijas varēs pārvaldīt arī ar balsi.
Foto: Autobild.de
Kadjar būs pieejams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Pilnpiedziņas variantam būs trīs, ar spiežamu pogu izvēlami režīmi: 2WD - priekšējo riteņu piedziņai un degvielas ekonomiskākam izlietojumam, AUTO, kas pilnpiedziņu pieslēdz pēc vajadzības un LOCK ar pastāvīgo pilnpiedziņu sniegotām un slidenām ceļa virsmām.
Foto: Autobild.de
"Kadjar" priekšpiedziņas versiju rīcībā (atkarībā no versijas) ir "Extended Grip" vilkmes kontrole ar vairākiem režīmiem, kas palīdzēs tikt galā smagākos ceļa apstākļos (smiltis, sniegs, dubļi utt).
Foto: Autobild.de
Patīk un viss...