Toyota luksusa zīmols "Lexus" Ženēvas autoizstādē (līdz 15.03) izrāda savu vismazāko modeli – divvietīgu konceptu "LF-SA."
3,45 m garā "LF-SA" spēcīgi veidotās virsbūves formas ar augsto klīrensu, lielie riteņi un platās riteņu arkas liek domāt par krosoveru, kas sērijveida izpildījumā startētu subkompaktajā klasē, taču tikpat labi tas varētu kļūt par hečbeku, kas konkurēs ar "Audi A1," jauno "MINI" un "Citroen DS3."
Par labu pēdējam pieņēmumam runā fakts, ka zem bravurīgajām formām slēpjas "Toyota Aygo" agregāti. Tas gan nav akmenī cirsts, jo līdz 2018.gadam, kad vismazākais "Lexus" tiks likts uz konveijera, ražotājs var pieņemt dažādus lēmumus, piemēram, izveidot veselu saimi uz šī modeļa bāzes, pievienot elektriskās piedziņas vai hibrīda modeli utt.
Foto: Publicitātes foto
"LF-SA" jau tagad ir pietiekoši moderni aprīkots – digitālais mērinstrumentu panelis un platleņķa projekcijas ekrāns, skārienjutīgs paliknis multimediju sistēmas un funkciju vadīšanai. Vadītāja sēdeklis ir fiksēts, toties regulēt var stūri un pedāļus.
Pats pirmais "Lexus" pie pircējiem devās pirms 26 gadiem. Tas bija luksusa sedans "LS400," taču gadiem ejot kompānijas piedāvājumā iekļauti gan vidējās un kompaktās klases modeļi, gan krosoveri un sporta auto.
Foto: iAuto
es to nosauktu par izstādes neglītāko auto