"Volkswagen" izdomājis kā aizpildīt brīvo nišu starp luksusa flagmani "Phaeton" un vidējās klases "Passat," piedāvājot sedanu "C Coupe GTE," kura konceptuālais variants tiks parādīts Šanhajas motoršovā (no 22.04).
Foto: Publicitātes foto
"Volkswagen" jaunums gatavots uz pagarinātas MLB platformas, ir 5071 mm garš, 1930 mm plats un 1445 mm augsts. Riteņu garenbāze sasniedz 3014 mm, bet motortelpā iebūvēta hibrīdiekārta, kuras sastāvā darbojas četru cilindru benzīna dzinējs (210 ZS), 124 ZS jaudīgs elektromotors, astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un litija-jonu akumulatoru bloks.
Foto: Publicitātes foto
Sistēmas kopējā jauda – 245 ZS un 500 Nm, līdz simtam ļauj paātrināties 8,6 sekundēs un sasniegt maksimālo ātrumu 232 km/h. 50 kilometrus "C Coupe GTE" var nobraukt ar elektrību, bet kopējā distance hibrīda režīmā, kurā automobilis uz 100 km patērē vidēji 2,3 litrus degvielas, sasniedz 800 kilometrus.
Foto: Publicitātes foto
Salonā ir tikai četras sēdvietas, tādēļ aizmugures pasažieriem vietas būs pietiekami un par komfortablu ceļojumu nevajadzēs raizēties. To uzsver arī "Volkswagen," kas izveidojis speciālu „šofera” režīmu ar kuras palīdzību „šefs” no sava viedtālruņa nosūta plānotā apmeklējumu adreses uz multimediju 12,3 collu ekrānu, bet sistēma izstrādā optimālo maršrutu un dod vadītājam norādes.
Foto: Publicitātes foto
"C Coupe GTE" konstruēts tā, ka gandrīz visas funkcijas tiek ar skārienjutīgu virsmu un ekrānu palīdzību, bet pogu un slēdžu skaits ir minimāls. Vadītājam priekšā atrodas no "Audi TT" pazīstamais digitālais LCD mērinstrumentu panelis, bet skārienjutīgais paliktnis novietots uz viduskonsoles.
Foto: Publicitātes foto
Līdzīgs iekārtojums arī aizmugures pasažieriem – informāciju tie nolasa ekrānos, kas iebūvēti priekšējo sēdekļu atzveltnēs, bet funkciju vadība, tostarp atsevišķās klimatkontroles pārvalde, notiek ar centrālajā tunelī integrētas skārienjutīgas virsmas palīdzību.
Foto: Publicitātes foto
"Volkswagen" atklāj, ka ražošanā jaunais modelis nonāks 2016.gadā, taču paredzēts tas būs tikai Ķīnas tirgum.
Foto: Publicitātes foto
Glīts, gandrīz kā BMW.