"Opel Karl" startē 20.jūnijā, cena - no 9500 eiro (+ foto) - iAuto

"Opel Karl" startē 20.jūnijā, cena - no 9500 eiro (+ foto) 6

 
iAutolv | 3.jūnijs 2015 8:01

Opel pievienojis modeļu piedāvājumam 3,68 m garo mazauto Karl, kas Vācijas tirgū maksās, sākot no 9500 eiro.

Foto: Autobild.de

Chevrolet Spark tehniski līdzīgais Opel Karl tiks ražots Korejā, taču vācu Autobild, kas jau paguvis mazauto notestēt mierina, ka bažām nav pamata – Opel gēni Karl konstrukcijā ir labi pamanāmi un uzreiz sajūtami – piemēram, sēdekļi ir relatīvi lieli, stingri polsterēti un piemēroti tālākam ceļojumam.

Foto: Autobild.de

Arī motortelpā ir Opel ražojums – 1,0 litru trīscilindru benzīna motors, kas darbojas pārī ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Agregāts, kas ir tuvs radinieks Adam un Corsa 90 ZS motoram, Karl gadījumā attīsta 75 Zs, ir bez turbīnas un degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmas. Motoriņš ir visnotaļ dzīvelīgs un tikai 939 kg smagajam Karl var nodrošināt maksimālo ātrumu 170 km/h. Ražotājs norāda, ka degvielas vidējais patēriņš ir 4,5 litri uz 100 km, ko teorētiski var samazināt līdz 4,3 litriem, ja iegādājas Eco-paketi par 250 eiro.

Foto: Autobild.de

Bāzes versija Selection maksā 9500 eiro un tajā iekļautas tikai pašas nepieciešamākās lietas. Autobild.de saviem pircējiem iesaka vidējo aprīkojuma komplektāciju Edition, kurai ir elektriskie stiklu pacēlāji priekšā, elektriski regulējami spoguļi un centrālā atslēga ar tālvadību.

Foto: Autobild.de

Piepērkot Cool & Sound paketi (850€) ar klimatkontroli un radio, kā arī Funktions paketi ar 15 collu riteņu diskiem, miglas lukturiem, nolokāmu aizmugures sēdekļa atzveltni un joslas uzturēšanas palīgsistēmu (325€), iegūstam glītu, pietiekoši komfortablu un daudzfunkcionālu transportlīdzekli, kura cena būs 11 825 eiro.

Foto: Autobild.de

Klientiem, kas braucienu mašīnā nevar iedomāties bez sava viedtālruņa un papildu servisiem, nāksies pagaidīt rudeni, kad Karl kļūs pieejama jaunā IntelliLink multimediju sistēma, kas savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto, LTE-internets ar iebūvētās SIM kartes palīdzību, WLAN-Hotspot, kas nodrošina vairāku ierīču bezvadu pieslēgumu globālajam tīmeklim un OnStar serviss, kas darbojas 24 stundas diennaktī, nosūta glābējus uz avārijas vietu, konsultē tehnisku defektu gadījumā un nodrošina daudzpusīgu palīdzību dažādās dzīves situācijās.

Foto: Autobild.de

Opel Karl ir piecas durvis, taču tikai 260 litru ietilpības bagāžnieks. Vācijas tirgū tas kļūs pieejams, sākot ar 20.jūniju. 

Foto: Autobild.de

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 3.jūnijs 2015 8:44
2 0 Atbildēt

Ha, ha, ha. Tagad blakus Dacītei varēs nolikt Kārlīti.

VWfans 3.jūnijs 2015 18:58
2 0 Atbildēt

Domāju, ka komplektācijās ar kondicionieri varētu būt baudāms...

janis 5.jūnijs 2015 1:35
1 0 Atbildēt

mērķauditorija - sievietes, kam ar gabarītu izjūtu švaki, lai nav smartā jāvizinās :D

tāpēc jau Opel uzsvaru liek uz krāsām - šī koši zaļā piemēram - sievietes tak automašīnas dala pa krāsām nevis pa markām :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 10

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti