Jaunais "Audi R8" – arī elektriskajā "e-tron" versijā (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 15.jūnijs 2015 8:03

Gada beigās jaunais "Audi" superauto "R8" klientiem kļūs pieejams arī elektriskās piedziņas versijā "e-tron," kas jaunajā paaudzēs spēs aizbraukt tālāk un ātrāk uzlādēsies.

Foto: Publicitātes foto

Ražotāja informācija liecina, ka jaunās paaudzes "e-tron" ar pilnībā uzlādētām baterijām varēs nobraukt līdz pat 450 km, kas ir aptuveni tikpat, cik benzīna versija un gandrīz uz pusi vairāk nekā agrāk. Tas kļuvis iespējams, pateicoties jaunas konstrukcijas akumulatoriem, kas nepieaugot izmēros, spēj uzglabāt vairāk enerģijas.

Foto: Publicitātes foto

Arī uzlādēšanas ātruma ziņā panākts ievērojams progress – pie mājas elektrotīkla pilnu akumulatoru uzlādēšanu ciklu paveic 12,5 stundās, bet nepilnas četras stundas nepieciešamas, lai varētu nobraukt 150 km. Izmantojot ātrās uzlādēšanas staciju dīkstāves laiks sarūk līdz 95 un 30 minūtēm, bet vēlāk solītā jaunā līdzstrāvas iekārta baterijas ļaus uzlādēt vēl ātrāk – attiecīgi 80 un 15 minūtēs.

Foto: Publicitātes foto

"Audi R8 e-tron" bateriju komplekta 7488 šūnas apvienotas 52 moduļos, paslēptas vidustunelī un aiz aizmugures sēdekļa. 595 kg smagais komplekts integrēts automobiļa konstrukcijā un kalpo kā struktūru pastiprinošs elements.

Foto: Publicitātes foto

Zem priekšējā pārsega izvietoti dzesēšanas iekārtas komponenti, bet aizmugurē iekārtots neliels bagāžnieks 130 litru ietilpībā. Aiz stūres piestiprinātās pārslēgšanas lāpstiņas "e-tron" gadījumā kalpo kā režīmu izvēlne dažādas intensitātes rekuperācijas pakāpēm.

Foto: Publicitātes foto

"e-tron" modelim ir oriģināla dizaina priekšpuses un aizmugures noformējums, tikai šim modelim izstrādāti noslēgti riteņu diski, karbona gaisa pievadi ar oranžā ierāmējumā. "R8 e-tron" attīsta 462 ZS (920 Nm), 100 km/h sasniedz 3,9 sekundēs un var turpināt paātrinājumu līdz 250 km/h, kad nostrādā maksimālā ātruma elektroniskas ierobežotājs. Elektriskās suprmašīnas cena pagaidām nav zināma. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 15.jūnijs 2015 9:06
4 1 Atbildēt

Glīts, gandrīz kā B4.

jep 15.jūnijs 2015 9:13
2 2 Atbildēt

Negribētu piekrist, bet tramvajā no augšas jau labāk redzams!!!

kaarleens 15.jūnijs 2015 22:35
1 0 Atbildēt

No šī "tramvaja" (R8 e-tron) nekas nav redzams - zems kā slieksnis, jumts uz acīm kā naģene, atpakaļskats - nekāds! Labi, ja redz, kas notiek priekšā!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti