"Volkswagen" prezentējis sacīkšu modifikāciju "Golf TCR," kas piedalīsies "Touring Car Racer International Series" čempionātā. Pirmās ugunskristības paredzētas tuvākajā nedēļas nogalē, sacīkšu posmā, kas norisināsies Austrijas "Red Bull Ring" autodromā.
Priekšpiedziņas "Golf TCR" aprīkots ar divu litru turbo motoru, kas attīsta 330 ZS (410 Nm) un strādā pārī ar sešpakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu.
Foto: Publicitātes foto
Sacīkšu "Golf" ir par 40 cm platāks nekā sērijveida modelis, automašīnai iebūvēts drošības karkass un uzstādīts virsbūves aerodinamiskā aprīkojuma komplekts no oglekļa šķiedras, kā arī 18 collu riteņi ar "Michelin" riepām. Saskaņā ar reglamentu, dzinējam un tā novietojumam, transmisijai, palielinātas berzes diferenciālim un turbīnas starpdzesētājiem jābūt sērijveida izpildījumā, bet, palielināt motora jaudu drīkst, izmainot elektroniskā vadības bloka programmu. Kopā ar pilotu mašīnas svars būs vismaz 1260 kg.
Foto: Publicitātes foto
Neskaitot Austriju, "Golf TCR," kas pierakstīts "Liqui Moly Team Engstler" komandā, piedalīsies arī Singapūras, Taizemes un Makao etapos.
Šobrīd "Touring Car Racer International Series" čempionātā piedalās "Seat Leon," "Opel Astra OPC," "Audi TT," "Honda Civic" un "Ford Focus ST."
No 2016.gada sacīkšu "Golf TCR" varēs iegādāties arī privātās sacīkšu komandas.
Foto: Publicitātes foto
prieks golfa svars nu loti par lielu, vajadzeja zem tonnas ja saciksu auto