Ķīnā nopērk 500 "Maybach" ik mēnesi (+foto) 2

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 11.augusts 2015 7:24

Kopš brīža, kad "Maybach" iekļāvās S-klases "Mercedes" saimē, kā dārgākais un greznākais tās pārstāvis, noieta statistika tikai aug. Īpaši pieprasīts vācu limuzīns ir Ķīnā, kur ik mēnesi pārdod vairāk kā 500 eksemplāru.

Laikā, kad Maybach bija pārstāvēts kā atsevišķs zīmols, gada laikā izdevās pārdot aptuveni 600 eksemplāru. Tagad situācija pilnībā mainījusies un tikai Ķīnā vien, kopš modeļa ieviešanas piedāvājumā (2015.gada februāris) katru mēnesi tiek pārdoti vairāk nekā 500 "Maybach."

Foto: Publicitātes foto

Panākumi skaidrojami ar veiksmīgu stratēģiju un ar ievērojami zemāku cenu nekā agrāk prasīja par atsevišķi izdalīto "Maybach." Ķīnā īpaši iecienīta "Mercedes-Maybach" S400 4-Matic versija ar trīs litru V6 motoru (tādas piedāvā Ķīnā un Krievijā), kas ļauj iekļauties zem četru litru kategorijas, par kuru jāmaksā krietni lielāka nodokļu summa. Šajā gadījumā "Maybach" maksā (pārrēķinot eiro) 212 500 eiro, bet par "S600" versiju būtu jāatdod 427 000 eiro.  

Foto: Publicitātes foto

Krievija ir "Maybach" otrs lielākais noieta tirgus, kur 2015.gada pirmajos sešos mēnešos realizēti 285 eksemplāri. Krievijā četrsimtais "Maybach" maksā EUR 107 000, sešsimtais – EUR 181 720, kas abus vācu limuzīnus ierindo luksusa segmenta izdevīgāko piedāvājumu skaitā.

Foto: Publicitātes foto

Arī Dienvidkorejā pēc "Maybach" „jāstāv rindā” – kopš ieviešanas tirgū 2015.gada aprīlī, 200 eksemplāru lielais gada plāns tika izpildīts jau jūnijā. Klientiem piegādāti 192 automobiļi, bet 150 savas automašīnas vēl gaida. Korejā tiek piedāvāts piecsimtais "Maybach" (EUR 180 200) un sešsimtais modelis (EUR 227 400).

Par ASV tirgu detalizētas informācijas nav. Aiz okeāna tiek tirgots vienīgi visdārgākais "Maybach," kas maksā aptuveni EUR 180 000. Vācijā "Maybach" S500 maksā EUR 134 054, "S600" – vismaz EUR 187 842.

Foto: Publicitātes foto

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 11.augusts 2015 9:26
1 1 Atbildēt

Parasts mērins ar smuku uzrakstu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti