"Mercedes-Benz" C klases "AMG" kupeja tagad oficiāli (+ foto) 3

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 20.augusts 2015 11:57

"Mercedes-Benz" prezentējis C-klases kupejas "AMG" modifikāciju, kas tirgū konkurēs ar "BMW M4." Plašākai publikai "Mercedes" jaunums tiks izrādīts Frankfurtes autoizstādē septembrī.

Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-AMG C 63 Coupe" no parastās C-klases kupejas atšķiras visai būtiski – kopīgas abiem modeļiem ir tikai durvis, jumts un bagāžnieka vāks, bet gandrīz viss cits ražotājam bija jāizgatavo no jauna. Piemēram, alumīnija motora pārsegs "AMG" modelim ir par 60 mm garāks, bet spārni ir platāki riepu un lielākās šķērsbāzes dēļ. Veiktas arī citas konstruktīvās izmaiņas, tajā skaitā piekares un virsbūves elementu uzlabojumi. Pie atšķirības pazīmēm jāpieskaita lieli gaisa ieplūdes atvērumi automašīnas korpusā, difuzors un divas izplūdes caurules ar hromētiem uzgaļiem.

Foto: Publicitātes foto

"C63 AMG" motoru izvēlē būs tie paši agregāti, kas tiek izmantoti C-klases sedana un universāla "AMG" modeļiem, proti – četru litru biturbo astoņcilindru benzīna dzinējs ar 476 vai 510 (S-versija) zirgspēku jaudu un septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

Mazāk jaudīgais motors 100 km/h ļauj sasniegt četrās sekundēs, S-versija to spēj par 0,1 sekundi ātrāk. Abu versiju maksimālais ātrums ierobežots pie atzīmes 250 km/h, taču, iegādājoties "Driver`s package," maksimālā ātruma latiņa tiek pacelta uz 290 km/h.  

Foto: Publicitātes foto

Abas versijas komplektētas ar aizmugurējās ass bloķējošo diferenciāli – 476 Zs motoram tas ir mehāniskais, S-versijai elektroniski vadāms. Abu mehānismu uzdevums ir piebremzēt līkuma īsajā malā esošo riteni, neļaut tam izslīdēt un nodrošinot labāku saķeri, radīt iespēju ātrākam paātrinājumam, izejot no virāžas.

Foto: Publicitātes foto

Savaldīt jaudu palīdzēs stabilizācijas sistēma ar trim režīmiem, kas paredz arī pilnīgu atteikšanos no tās pakalpojumiem, gadījumā, ja pilots jūtas pietiekami pārliecināts par savām spējām. Jaudīgās kupejas komplektācijā ietilpst "Ride-Control" piekare ar trīs režīmiem (no "Comfort" līdz "Sport"), motora skaņas regulēšanas sistēma ar vairākiem iestatījumiem, 18 collu diski mazajam motoram un 19 collas S-versijai.

Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-AMG C 63 Coupe" tirdzniecība sāksies 2016.gada martā. Cenas – sākot no 76 101 eiro par 476 ZS versiju, 77 767 eiro par 510 ZS modifikāciju. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jaaanis 20.augusts 2015 14:02
7 0 Atbildēt

Smuks no visām pusēm

LMT 20.augusts 2015 12:51
2 9 Atbildēt

Kas pa neglīteni!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās 1

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 11

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 23

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti