"Citroen" uz Frankfurti ved modernizēto "DS4" un jauno "Crossback" (+ foto)

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 1.septembris 2015 7:55

Francijas autobūves kompānija "Citroen" Frankfurtes autoizstādē būs pārstāvēta ar diviem luksusa apakšzīmola "DS" modeļiem: hečbeku "DS4" un tā visādceļu modifikāciju "Crossback."

Ja pirmais modelis tirgū zināms kopš 2014.gada (150 000 pārdotu vienību) un šobrīd piedzīvo pirmo modernizāciju, tad "Crossback" ir pilnīgi jauns autobūves produkts.

Foto: Publicitātes foto

No "DS4" hečbeka tas atšķiras ar augstāku piekari (+30 mm), melniem plastikāta virsbūves aizsargiem, melniem riteņu diskiem un pelēkiem jumta reliņiem. Bagāžas nodalījumā ietilpst 370 litri, salonā iemontēti ar masāžas funkciju aprīkoti un nappa ādu apvilkti sēdekļi, bet vadītājs un pasažieri varēs novērtēt augstāku sēdpozīciju, ko garantē "Crossback" konstrukcija, kā arī lielisko pārskatāmību līdz pat 45 grādu leņķī, kas panākta, izmantojot panorāmas tipa priekšējo stiklu.

Foto: Publicitātes foto

Modernizētais "Citroen DS4" ir 4,28 m garš, 1,81 m plats un 1,50 m augsts ("Crossback" – 1,54 m). Automobilim izveidota jauna sešstūra formas radiatora reste, ko tāpat kā sānu logus, ietver hroma apmalīte un pārveidoti ksenona galvenie starmeši ar diožu dienasgaitām un miglas lukturiem ar līkumu izgaismošanas funkciju. Tā ir komplicēta un efektīva gaismu tehnika, kur kopumā izmantoti 84 gaismas diožu moduļi.

Foto: Publicitātes foto

"DS4" aizmugurē jau ierastie bumeranga tipa lukturi, bet pircējs tāpat kā agrāk, varēs izmantot sava automobiļa personālās individualizēšanas iespējas ar dažādiem jumta, spoileru un spoguļu korpusu krāsu variantiem, izvēloties sev kādu no pavisam 33 piedāvātajām kombinācijām.

Foto: Publicitātes foto

"DS4" salonā tagad jauns multimediju komplekss ar septiņu collu skārienjutīgu ekrānu, kas ļāvis atbrīvoties no 12 pogām. Bāzes versijai iebūvēti ar audumu apvilkti sēdekļi, bet dārgākajām versijām tie ir no ādas. Kā pirmais "PSA" modelis modernizētais "DS4" spēs strādāt ar "Apple Car Play" un, protams, arī "Android" iekārtām.

Foto: Publicitātes foto

Līdz ar tirdzniecības startu šā gada novembrī, modernizētais DS4 un arī Crossback būs pieejami ar vairākiem benzīna un dīzeļa dzinējiem. Benzīnnieki attīsta 130- 210 ZS, bet dīzeļdzinēji – 120-180 ZS. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš visai motoru saimei: 3,7 līdz 5,9 litri uz 100 km, kaitīgo CO2 izmešu daudzums: 97 līdz 138 grami uz vienu kilometru.

Foto: Publicitātes foto

Pagaidām nav nosauktas modernizētā "DS4" cenas, taču vācu auto žurnālisti lēš, ka tā varētu palikt iepriekšējā līmenī (Vācijā no EUR 25 800).

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA hibrīds, kuram uz plašu pircēju ievērību būs jāpagaida (+VIDEO) 27

Jāatzīst, ka arī plug in hibrīdi nav nekādi lētie, tomēr šad un tad parādās automašīnas, kas ar laiku varētu kļūt pirktākas. Šoreiz TV Autoziņas testē vienu tādu auto. Tas ir Kia Xceed plug in hibrīds. Lasīt vairāk

 

Noguruši autovadītāji rada draudus ceļu satiksmē (+ VIDEO) 7

Nogurums pēc darba un neizgulēšanās ir vēl viens būtisks risks un iemesls ceļu satiksmes negadījumiem. Kaut arī Latvijā pieņemts, ka autovadītāja apliecību nedrīkst izsniegt cilvēkiem ar miega apnoju, tomēr praksē tiesības var iegūt arī cilvēki ar miegainības problēmām, norāda ceļu satiksmes drošības speciālisti. Lasīt vairāk

 

Toyota Yaris nokārto EuroNCAP testus pēc jaunajiem kritērijiem (+ VIDEO) 10

Toyota Yaris hibrīds kļuvis par pirmo modeli, kas izturējis EuroNCAP triecientestus pēc jaunākās metodikas. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms": vai gaisa kondicionētājam jābūt darba kārtībā arī rudenī un ziemā ? (+VIDEO) 16

TV Auto ziņas sāk tehnisko padomu ciklu sadarbībā ar Bosch Car Service. Šoreiz atbildēsim uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par visiem pazīstamu komforta iekārtu - gaisa kondicionētāju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti