"Citroen" uz Frankfurti ved modernizēto "DS4" un jauno "Crossback" (+ foto)

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 1.septembris 2015 7:55

Francijas autobūves kompānija "Citroen" Frankfurtes autoizstādē būs pārstāvēta ar diviem luksusa apakšzīmola "DS" modeļiem: hečbeku "DS4" un tā visādceļu modifikāciju "Crossback."

Ja pirmais modelis tirgū zināms kopš 2014.gada (150 000 pārdotu vienību) un šobrīd piedzīvo pirmo modernizāciju, tad "Crossback" ir pilnīgi jauns autobūves produkts.

Foto: Publicitātes foto

No "DS4" hečbeka tas atšķiras ar augstāku piekari (+30 mm), melniem plastikāta virsbūves aizsargiem, melniem riteņu diskiem un pelēkiem jumta reliņiem. Bagāžas nodalījumā ietilpst 370 litri, salonā iemontēti ar masāžas funkciju aprīkoti un nappa ādu apvilkti sēdekļi, bet vadītājs un pasažieri varēs novērtēt augstāku sēdpozīciju, ko garantē "Crossback" konstrukcija, kā arī lielisko pārskatāmību līdz pat 45 grādu leņķī, kas panākta, izmantojot panorāmas tipa priekšējo stiklu.

Foto: Publicitātes foto

Modernizētais "Citroen DS4" ir 4,28 m garš, 1,81 m plats un 1,50 m augsts ("Crossback" – 1,54 m). Automobilim izveidota jauna sešstūra formas radiatora reste, ko tāpat kā sānu logus, ietver hroma apmalīte un pārveidoti ksenona galvenie starmeši ar diožu dienasgaitām un miglas lukturiem ar līkumu izgaismošanas funkciju. Tā ir komplicēta un efektīva gaismu tehnika, kur kopumā izmantoti 84 gaismas diožu moduļi.

Foto: Publicitātes foto

"DS4" aizmugurē jau ierastie bumeranga tipa lukturi, bet pircējs tāpat kā agrāk, varēs izmantot sava automobiļa personālās individualizēšanas iespējas ar dažādiem jumta, spoileru un spoguļu korpusu krāsu variantiem, izvēloties sev kādu no pavisam 33 piedāvātajām kombinācijām.

Foto: Publicitātes foto

"DS4" salonā tagad jauns multimediju komplekss ar septiņu collu skārienjutīgu ekrānu, kas ļāvis atbrīvoties no 12 pogām. Bāzes versijai iebūvēti ar audumu apvilkti sēdekļi, bet dārgākajām versijām tie ir no ādas. Kā pirmais "PSA" modelis modernizētais "DS4" spēs strādāt ar "Apple Car Play" un, protams, arī "Android" iekārtām.

Foto: Publicitātes foto

Līdz ar tirdzniecības startu šā gada novembrī, modernizētais DS4 un arī Crossback būs pieejami ar vairākiem benzīna un dīzeļa dzinējiem. Benzīnnieki attīsta 130- 210 ZS, bet dīzeļdzinēji – 120-180 ZS. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš visai motoru saimei: 3,7 līdz 5,9 litri uz 100 km, kaitīgo CO2 izmešu daudzums: 97 līdz 138 grami uz vienu kilometru.

Foto: Publicitātes foto

Pagaidām nav nosauktas modernizētā "DS4" cenas, taču vācu auto žurnālisti lēš, ka tā varētu palikt iepriekšējā līmenī (Vācijā no EUR 25 800).

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ūdenslīdēji upē atrod piecus automobiļus (+ VIDEO)

Ūdenslīdēji, kas savām nodarbībām bija izvēlējušies Vilametes upi Oregonas štatā, atraduši tajā divus, visticamāk, dažādā laikā nogremdētus automobiļus. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 19

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 5

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 

BMW i3 pēcteča nebūs; 3,5 un 7.sēriju elektrificēs

BMW atklājis nākotnes plānus attiecībā par savu pirmo elektriskās piedziņas modeli i3. Tagad zinām, ka pēcteča tam nebūs, tāpat kā vēl vienas modernizācijas. Tā vietā bavārieši koncentrēsies 3, 5 un 7.sērijas elektrificēšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti