Jaunais "VW Tiguan" visā godībā (+ foto) 2

 

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 14.septembris 2015 19:01

Dažas dienas pirms Frankfurtes autoizstādes atklāšanas VW publicējis attēlus un informāciju par jaunās paaudzes krosoveru Tiguan, kas debiju svinēs augstāk minētajā pasākumā.

2,64 miljoni – tieši tik daudz Tiguan ir pārdoti kopš 2007.gada, kad VW to uzņēma savā modeļu saimē. Savā segmentā tas ir labākais ne tikai Vācijā, bet arī daudzās citās zemēs, tādēļ izstrādājot jauno modeli Volkswagen līdera gēnus licis jau šūpulī.

Otrās paaudzes Tiguan ir pirmais krosovers, kam VW izmanto modulāro platformu MQB, kas pieļauj dažādu modifikāciju konstruēšanu bez lieliem ieguldījumiem un sarežģītām tehniskām izmaiņām. Frankfurtes izstādē būs skatāmas uzreiz trīs Tiguan modifikācijas: vienkāršāks „pilsētas” variants, sarežģītākiem braukšanas apstākļiem piemērots „Offroad” modelis un „sportiskā” versija R-Line. Kopā ar tiem uz Frankfurti atvests arī Tiguan GTE koncepts – Plug-in hibrīds ar 218 ZS kopējo jaudu. Uz jumta tam izvietotas saules baterijas, kas pēc VW aprēķiniem, ļauj baterijām gada laikā nosūtīt tik daudz enerģijas, kas pietiek 1000 km garai distancei.

MQB platformas ietekme manāma jau krosovera proporcijās – tagad tas ir plecīgāks, zemāks un garāks. Riteņu bāze pastiepusies par 77 mm, garums par 60 mm (līdz 4486 mm), platumam pielikti 30 mm (1839 mm). Augstums turpretim samazināts par 33 mm (1632 mm), bet bagāžmieks kļuvis lielāks par 145 litriem, sasniedzot 615-1665 litrus – savā klasē labāko rezultātu. Neraugoties uz zemāko jumtu, vietas virs braucēju galvām ir vairāk, bet aizmugures pasažieru kājām izbrīvēti papildu 29 mm. Aizmugures sēdekli var pārbīdīt par 18 cm garumā, regulēt atzveltņu slīpumu vai nolocīt vadītāja blakussēdētāja sēdekļa atzveltni, ja jāpārved īpaši gari priekšmeti. Jaunie Euro-6 normatīviem atbilstošie motori attīsta 115-240 ZS un ir līdz par 24% ekonomiskāki, bet piekabes vai treilera svars, ko drīkst vilkt jaunais Tiguan sasniedz 2500 kg – labākais rādītājs segmentā.

4-Motion pilnpiedziņa tagad papildināta ar jaunu funkciju Active Control, kas ļauj izvēlēties dažādus ražotāja iepriekš sagatavotus iestatījumus, kas regulē vilkmes kontroles, akseleratora pedāļa atsaucību un pārnesumkārbas darbību. Asistentu klāsts ir iespaidīgs, tādēļ minēsim dažus būtiskākos jaunievedumus: joslas noturēšanas kontrole, Front Assist ar City ārkārtas bremzēšanas tehnoloģiju, multi-collision bremžu sistēma, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, lai izkliedētu atlikušo kinētisko enerģiju.

Tiguan multimediju sistēma atbalsta Android un Apple, saņem satiksmes informāciju un navigācijas datus tiešsaistē. Lai pasargātu gājējus sadursmes gadījumā, Volfsburgas krosvers apgādāts ar „aktīvo” motora pārsegu, bet gaismām, kā pirmajam VW koncerna SUV, izmantoti LED projekcijas starmeši. Par papildmaksu Tiguan pircējs var pasūtīt digitālo mērinstrumentu paneli ar 12,3 collu ekrānu ar piecām informācijas atspoguļošanas izvēlēm. Highline  komplektācijā Tiguan būs aprīkots ar automātisko distances uzturēšanas sistēmu, kas versijā ar automātisko kārbu būs papildināta ar sastrēgumu asistentu – sistēmu, kas automātiski sekos priekšā braucošajam transportlīdzeklim patstāvīgi paātrinoties un bremzējot.

Visi astoņi motori (četri benzīna un četri dīzeļi) komplektēti ar turbo un Start-Stop sistēmu. Benzīna dzinēji attīsta 125, 150, 180 un 220 ZS, bet dīzeļi - 115, 150, 190 un 240 ZS. Tas ir krietni vairāk nekā iepriekš, jo līdz šim jaudīgākais benzīna Tiguan izmantoja 150 ZS, bet dīzeļdzinējs nevarēja būt jaudīgāks par 184 ZS. 

Parastā Tiguan klīrenss ir 189 mm, bet, pasūtot Offroad paketi, pircējs iegūst gluži citu automašīnu – ar augstāku balstiekārtu, 200 mm klīrensu un citiem buferiem, kas ļauj pieveikt stāvākus kāpumus (25.6 grādi pret 18,3), savukārt Active Control sistēmai pievienoti divi jauni bezceļu režīmi.

Pieteikšanās jaunās paaudzes Tiguan iegādei tiks atklāta uzreiz pēc Frankfurtes autoizstādes, bet dīleru centriem pirmās automašīnas sāks piegādāt nākamā gada aprīlī.

 

Tiguan GTE - pagaidām koncepts, būs arī sērijā Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan R-Line Foto: Publicitātes foto

VW Tiguan R-Line Foto: Publicitātes foto

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GB12 16.septembris 2015 11:34
2 0 Atbildēt

Beidzot Tiguan ir smuks. Iepriekšējās paaudzes modelis bija vnk. drausmīgs.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 4

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti