Blakus jaunajam "Audi A4" Frankfurtes autoizstādē savu pasaules pirmizrādi svin arī saimes jaudīgākais pārstāvis "S4" (354 ZS). Tiesa, nezinātājam to atšķirt no "A4" nebūs viegli.
"Audi" ar kompleksiem neslimo, tādēļ nekādu pārmērību nebūs - "A4" saimes jaudīgākais pārstāvis, kas 100 km/h var sasniegt 4,6 sekundēs, neizceļas ar pārspīlētiem spoileriem, buferiem vai virsbūves uzlikām. Ietērps ir vienkāršs un gaumīgs, tomēr atšķirības ir.
"S4" buferi ir gandrīz tādi paši kā "A4" – ar pieņēmumu, ka izvēlēta sportiskā "S-Line" pakete. Mazliet atšķiras gaisa ieplūdes atveres un radiatora restes krāsojums. "S4" režģa spraišļi ir matētā sudrabkrāsā tāpat kā spoguļu korpusi un daži salona dekori. Uz domām par jaudīgo versiju var uzvedināt spilgti sarkanais taisnstūris pie "S4" logotipa, taču tas ir pārāk mazs, lai pamanītu uzreiz. Krietni lielākas izredzes atklāt „vilku aitu barā” ir tad, ja uz "S4" palūkojas no sāniem – kļūdīties neļaus 19 collu (papildmaksa) riteņu diski S4 raksturīgajā piecu dubultspieķu dizainā, kā arī sarkanās bremžu skavas. No aizmugures jaudīgo versiju nodod četras izplūdes caurules, aizmugures spoileris un difuzors.
Salona apdarei izmantota gaiši pelēka āda ar zilu diegu nošuvēm, ar perforētu ādu apvilkta sporta stūre un "Tiptronic" astoņu pakāpju automātiskās pārnesumkārbas izvēlnes svira. Pie atšķirības pazīmēm jāpieskaita "S4" logotipi un "S4" sporta režīms digitālajam mērinstrumentu panelim (apgriezienu rādītājs ekrāna centrā). Pārējais zināms no "A4" – apdare un materiāli augstākajā līmenī.
"S4" tirdzniecībā nonāks 2016.gadā.