Volkswagen valde pieņem stratēģiskus lēmumus 1

 
Volkswagen Baltic States | 14.oktobris 2015 10:07

Jaunā Volkswagen valde īpašā sapulcē pieņēmusi vairākus stratēģiskus lēmumus. Koncerna izpilddirektors Dr. Herberts Dīss izziņojis lēmumus attiecībā uz produktiem: dīzeļdzinēju stratēģijas pārorientācija uz visjaunākajām tehnoloģijām, standartizētas elektriskās sistēmas izstrāde pasažieru transportlīdzekļiem un vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, kā arī jauna pieeja nākamās paaudzes Phaeton. Ieguldījumu apjoms tiks samazināts par aptuveni vienu miljardu eiro gadā, kā arī tiks paātrināta efektivitātes programmas īstenošana.

Dr. Herberts Dīss uzsvēra: „Volkswagen zīmols pārorientē sevi nākotnei. Mēs kļūstam efektīvāki, mēs piešķiram mūsu produktu klāstam un galvenajām tehnoloģijām jaunu fokusu, un mēs paveram iespējas uz nākotni orientētām tehnoloģijām, paātrinot efektivitātes programmu.“

Dīzeļdzinēju stratēģijas pārorientācija
Eiropā un Ziemeļamerikā tika nolemts pēc iespējas ātrāk pāriet uz tikai tādu dīzeļdzinēja piedziņas sistēmu uzstādīšanu, kas aprīkotas ar SCR un AdBlue tehnoloģiju. Transportlīdzekļi ar dīzeļdzinējiem tiks aprīkoti tikai ar videi draudzīgākajām izmešu sistēmām.

Sistemātiska modulārās platformas ar dzinēja izvietojumu šķērsvirzienā (MQB) tālākizstrāde
Sevi labi pierādījušajai standartizētajai modulārajai platformai MQB būs liels izstrādes atbalsts, kurā Volkswagen Passenger Cars būs atbildīgs par izstrādi visā koncerna tīklā. Uzmanības centrā būs pie elektrotīkla pieslēdzamie hibrīdautomobiļi ar vēl lielāku nobraukumu, sērijveida elektromobiļi ar nobraukumu līdz 300 km, 48 voltu strāvas padeves sistēma (vieglie hibrīdi), kā arī vēl ekonomiskākas dīzeļdzinēja, benzīna dzinēja un CNG dzinēja koncepcijas.

Tiks noteikts jauns standarts attiecībā uz savienojamību un autovadītāja palīgsistēmām.

MEB elektromobiļu būvniecības sistēma
MEB elektromobiļu būvniecības sistēma izmantošanai kompaktās klases transportlīdzekļos tiks izstrādāta, ņemot vērā pieredzi, kas gūta, izstrādājot pašreizējos automobiļus. Tā būs dažādu zīmolu modulārā sistēma gan pasažieru transportlīdzekļiem, gan vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, kurā tiks iekļauti arī citu zīmola elektromobiļu projekti. Standartizētā sistēma būs paredzēta visām virsbūves konstrukcijām un virsbūves tipiem, kas ļaus radīt īpaši spilgtas transportlīdzekļu koncepcijas un elektriskajā režīmā nobraukt 250 līdz 500 kilometrus.

Pārstrādātais Phaeton – nākotne ir elektriska
Volkswagen Phaeton ir iemiesojis zīmola tehnoloģisko kompetenci un ambīcijas jau kopš pirmās paaudzes. Phaeton nākamā paaudze būs arī nākamās desmitgades flagmanis, tādēļ Volkswagen valde ir pārorientējusi arī pašreizējo projektu. Jaunajam Phaeton būs tikai elektriskā piedziņa, liels nobraukums, izcila savienojamība, nākamās paaudzes palīgsistēmas, kā arī emocionāls dizains.

Paātrināta efektivitātes programma
Dr. Herberts Dīss izcēla: „Mēs lieliski apzināmies, ka Volkswagen zīmola nākotnē mēs šīs inovācijas varam ieviest efektīvi tikai tad, ja mums izdosies īstenot mūsu efektivitātes programmu un piešķirt mūsu produktu klāstam jaunu fokusu.“

Dīss turpināja: „Mēs kopā ar maniem kolēģiem valdē un visu komandu pie šiem jautājumiem strādājam tik ātri, cik vien iespējams. Volkswagen komanda atkal un atkal ir pierādījusi, ka tā ir vienota un pilnībā koncentrējas uz nākotnes veidošanu, jo īpaši grūtos laikos. Tagad mēs tam esam ielikuši nākotnes pamatus.“

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
aizejošais 15.oktobris 2015 12:12
4 1 Atbildēt

rezumē:

mēs te drusku jums pakarinājām makaronus uz ausīm, stāstot, cik pasakaini labi ir mūsu vāģi. Ierausām tā neko piķi, pārdodot jums ne to, ko solījām.

Tagad gan mēs labosimies. Un tūlīt, tūlīt izgudrosim.... bla bla bla.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti