Rezerves daļu piegādātājs Eiropas Komisijai par "Volkswagen" krāpniecību bija paziņojis jau 2011.gadā 1

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 15.novembris 2015 10:18

ASV varasiestādes par iespējamu Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" īstenotu kaitīgo izmešu datu falsificēšanu informējušas Eiropas Savienības (ES) amatpersonas, vācu medijiem pavēstījusi Kalifornijas Gaisa resursu padomes vadītāja Marija Nikolsa.

"ES amatpersonas informēja ASV vides aizsardzības grupu ICCT par iespējamu krāpšanos ar slāpekļa oksīda izmešiem," izdevumam "WirtschaftsWoche" norādījusi Nikolsa.

Izdevums vēsta, ka kāds "Volkswagen" rezerves daļu piegādātājs Eiropas Komisijai (EK) par šo krāpniecību bija paziņojis jau 2011.gadā.

Taču EK nav rīkojusies, liekot satrauktām amatpersonām šo informāciju nodot ASV bāzētajai vides aizsardzības grupai ICCT, kas savukārt informējusi ASV varasiestādes.

"Ja šī informācija tiks apstiprināta, tas nozīmēs, ka bijušais transporta komisārs un pašreizējā rūpniecības un uzņēmējdarbības komisāre, attiecīgi Antonio Tajani un Elžbeta Beņkovska, slēpuši faktus un melojuši Eiropas Parlamentam (EP)," norāda Eiropas likumdevēji.

"Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Līdz šim šis izmešu skandāls koncentrējies ap programmatūru, kas uzstādīta dīzeļdzinējos, lai falsificētu slāpekļa oksīda izmešu pārbaužu rezultātus.

Taču pagājušajā nedēļā "Volkswagen" paziņoja, ka iekšējā izmeklēšana atklājusi "neatbilstību" arī oglekļa dioksīda izmešu rādītājos. Tādējādi šis skandāls varētu ietekmēt ne tikai dīzeļdzinējus, bet arī benzīna dzinējus.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
apse 15.novembris 2015 16:34
2 0 Atbildēt

"iekšējā izmeklēšana atklājusi "neatbilstību" arī oglekļa dioksīda izmešu rādītājos" - tas ir tikai degvielas patēriņa rādītājs. L / 100 km, ko norāda reklāmas bukletos, bet dzīvē ir vismaz + 2l/100km bezīna un +1l/100km dīzeļmotoriem. Latvijā tirgotajām mašīnām tā ir visām, tāpēc tagad norāda, ka patēriņš ir mērīts "speciālos rūpnīcas" apstākļos...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti