Prezentēts "Opel Insignia" „dvīnis” - "Buick LaCrosse" (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.novembris 2015 15:14

Losandželosas autoizstādē (līdz 29.11) "General Motors" struktūrvienība "Buick" prezentē jauno sedanu "LaCrosse", kas pārdošanā nonāks 2016.gada vasarā. Eiropas pircējiem "Buick" jaunums interesants ar to, ka ļauj noprast, ko varam gaidīt no nākamās paaudzes "Opel Insignia".

Jaunais "Buick LaCrosse" garumā pastiepies tikai par 15 mm, toties riteņu garenbāze pieaugusi būtiski – par veseliem 65 mm. Platumam pielikti 10 mm, riteņu šķērsbāzei 33 mm, bet augstums sarucis par 40 mm. Spoguļi tagad novietoti uz durvīm, bet pie bagāžnieka vāka stiprinās spoileris. Sērijveidā tiek montēti 18 collu riteņu diski (20 collas par piemaksu), iebūvēti astoņos veidos regulējami sēdekļi un apsildāma stūre. Komplektā arī "Bose" audio sistēma, multimediju sistēma ar astoņu collu ekrānu un "IntelliLink" nodrošināto atbalstu viedtālruņiem, divu zonu klimatkontrole un salona apdare ar ādu, dabīgā koka un alumīnija dekoriem. "LaCrosse" pieejams "Head-up" projekcijas displejs un nodalījums viduskonsolē, kas paredzēts viedtālruņa bezvadu uzlādei.

Būtiskāko vizuālo atšķirību vidū jāmin diožu galvenie lukturi, ventilācijas atveres priekšējos spārnos, hromēti durvju rokturi, spoileris un jau pazīstamā radiatora reste ar firmas logotipu tās centrā.

Par "LaCrosse" dzinējspēku izvēlēts 3,6 litru V6 benzīna motors, kas komplektēts ar Start/Stop sistēmu un cilindru atslēgšanas tehnoloģiju. Spēka agregāts darbojas pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un attīsta 305 ZS (363 Nm) jaudu. Rūpnīcas izpildījumā "LaCrosse" ir aizmugures riteņu piedziņa, taču pieejama arī pilnpiedziņas sistēma, ko klients var izvēlēties no papildaprīkojuma saraksta. Sedans aprīkots ar adaptīvo balstiekārtu, kurai "Tour" un "Sport" režīmi attiecīgi komfortablākai un dinamiskākai braukšanas manierei.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Opel cienītājs 23.novembris 2015 19:45
7 1 Atbildēt

Kur tu esi redzējis labi koptu Opel ar rūsu?

Es pats braucu ar 1994.gada Opel Calibra un rūsu tu manā mašīnā neatradīsi, jo tā tiek kopta.

Šis stereotips par Opel un rūsu ir iegājis tikai tāpēc, ka Opel ir lēta automašīna un cilvēki kuri iegādajas Opel par savu auto nerūpējas.

Tāpēc, saudzēsim savus Opeļus, lai šis stereotips tiktu apgāzts.

Kanibaals 23.novembris 2015 21:57
3 0 Atbildēt

Nevis kopta, bet braukta. Ja maz brauc tad sapūs tāpat. Vēl jau arī atšķiras rūpnīcas kvalitāte, nav visi krāsojumi un visi eksemplāri vienādi.

LMT 23.novembris 2015 16:14
1 7 Atbildēt

Buick ir luksusa marka, nevis kaut kāds opelis. Varu derēt, šamējam, rūsa nenāk nevienā aprīkojuma paketē!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti