Itālijas superauto ražotājs "Pagani" restaurējis vienu no pirmajiem "Zonda" ielas versijas eksemplāriem, kas savā 17 gadu garajā dzīvē nobraucis aptuveni vienu miljonu kilometru.
Minētā kupeja ir pēc skaita otrs praktiski izmantotais "Zonda" testu prototips, kas saglabājies līdz mūsdienām. Darbinieku kolektīvā par "La Nonna" (itāļu val.-vecmāmiņa) dēvētā automašīna izgatavota 1998.gadā un tolaik bija komplektēta ar "Mercedes" 6,0 litru V12 atmosfērisko motoru, kas attīstīja 394 ZS un 570 Nm, nodrošinot maksimālo ātrumu 330 km/h.
Vēlāk notika „sirds pārstādīšana” un oriģinālā motora vietu ieņēma 730 ZS jaudīgais "Mercedes-AMG" V12 motors ar 7,3 litru tilpumu no "Zonda RS". Turmpmāk La Nonna tika izmantota, lai testētu visus līdz 2013.gadam ražoto "Zonda" modeļu komponentus, izņemot ekstrēmo 750 ZS versiju "R", kuras izmēģināšanai tika lietots cits prototips.
Restaurētais superauto, kas vizuāli un tehniski esot „tikpat kā jauns”, veltīts kompānijas dibinātāja Horacio Pagani 60.gadu jubilejai. Šobrīd to var apskatīt vecā uzņēmuma izstāžu zālē, bet nākotnē "La Nonna" kļūs par vienu no "Pagani" topošā muzeja eksponātiem.
Par gaumi nestrīdas, par gaumi smejas... Viens no neglītākajiem auto uz planētas...