"Porsche 911 Turbo" un "Turbo S" tagad ar 540 un 580 ZS (+ foto)

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 1.decembris 2015 12:20

"Porsche" turpina savu modeļu gammas atjaunināšanu un Detroitas motoršovā (no 11.01) prezentēs modernizētos "911 Turbo" un "911 Turbo , kas kļuvuši par dažiem desmitiem zirgspēku spēcīgāki.

Kā informē ražotājs, abiem modeļiem iebūvēts uzlabots 3,8 litru biturbo sešcilindru motors, kas attīsta attiecīgi 540 un 580 ZS (Turbo S), tātad par 20 ZS vairāk nekā iepriekš. Vadītāja rīcībā tagad būs "Dynamic-Boost" sistēma, kas nodrošinās vēl zibenīgāku motora atbildes reakciju: ja vadītājs strauji atlaiž akseleratora pedāli, elektronika atstāj atvērtu droseļvārstu, vienlaicīgi aizturot degvielas padevi. Brīdī, kad gāzes pedālis tiek nospiests atkal, visa jauda atkal ir vadītāja rīcībā bez kavēšanās. Vēl viens palīgs maksimālā efekta sasniegšanā ir poga "Sport Response", kuru nospiežot, uz 20 sekundēm aktivizējas režīms, kas motoru un kārbu noregulē tā, lai automašīna spētu veikt visstraujāko paātrinājumu.

"Porsche 911 Turbo" 100 km/h sasniedz trīs sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 320 km/h – par 0,4 sekundēm ātrāk un 5 km/h vairāk nekā līdz šim, savukārt "Turbo S" līdz simtam paātrinās 2,9 sekundēs (par 0,2 sek. ātrāk) un var sasniegt maksimālo ātrumu 330 km/h (par 12 km/h vairāk).   

Modernizētajiem "Porsche" iebūvēts 360 mm diametra stūres rats ar atsevišķu selektoru darba režīmu "Normal", "Sport", "Sport Plus" un "Individual" aktivizēšanai.

Eksterjera pārmaiņas raksturo jauns priekšējais buferis ar spliteri un dubultiem LED dienas gaitas lukturiem, savādāka dizaina motora pārsegs, 20 collu riteņu diski, aizmugures buferis, lukturi un izplūdes sistēmas izvadi.

Rūpnīcas komplektā iekļauta "Sport Chrono" pakete, PASMS mehatroniskā šasija, bremzes ar keramiskajiem komponentiem, bet no papildaprīkojuma saraksta varēs izvēlēties radara atbalstīto joslu maiņas asistentu, kā arī sistēmu, kas ļauj automašīnas klīrensu priekšpusē pacelt par 40 mm. 

Modernizētais "Porsche 911 Turbo" kupejas versijā maksās vismaz 174 669 eiro, bet par "911 Turbo" kabrioletu prasīs 187 759 eiro, savukārt "911 Turbo S" kupeja un kabriolets būs vēl dārgāki – attiecīgi 202 872 un 215 962 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krītot glābj dzīvību (+ VIDEO) 5

Video komentārā teikts, ka avārijā neviens nav cietis. Zināms, ka vieglajā automašīnā atradies tikai dažus mēnešus vecs bērns. Lasīt vairāk

 

Rallija svētki Cēsu pusē jau šīs nedēļas nogalē

Jau šīs nedēļas nogalē Cēsu novadu pieskandinās sporta automašīnu rūkoņa – te 31.jūlijā notiks minirallija “Amata” sacensības, bet 1.augustā cīņas notiks rallijsprinta “Cēsis” ātrumposmos. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrs un iekšlietu ministre: ceļu satiksmes negadījumu skaita samazināšanai būtiska ir abu nozaru kopdarbība 5

Satiksmes ministrs Tālis Linkaits šodien darba tikšanās laikā ar iekšlietu ministri Mariju Golubevu pārrunāja abu nozaru sadarbību ceļu satiksmes negadījumu skaita mazināšanā, uzsverot, ka mērķa sasniegšanai nepieciešams gan sakārtot satiksmes infrastruktūru, gan stiprināt satiksmes uzraudzību un kontroli, tai skaitā ar vidējā ātruma radariem. Lasīt vairāk

 

Pētījums: puse Latvijas autovadītāju neprot nomainīt riepu automašīnai 30

Notiekot kādai tehniskai ķibelei ar automašīnu, autovadītāji visbiežāk – 35% gadījumu – zvana kādam no saviem tuviniekiem, liecina mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā autovadītāju aptauja. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti