"Porsche 911 Turbo" un "Turbo S" tagad ar 540 un 580 ZS (+ foto) - iAuto

"Porsche 911 Turbo" un "Turbo S" tagad ar 540 un 580 ZS (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 1.decembris 2015 12:20

"Porsche" turpina savu modeļu gammas atjaunināšanu un Detroitas motoršovā (no 11.01) prezentēs modernizētos "911 Turbo" un "911 Turbo , kas kļuvuši par dažiem desmitiem zirgspēku spēcīgāki.

Kā informē ražotājs, abiem modeļiem iebūvēts uzlabots 3,8 litru biturbo sešcilindru motors, kas attīsta attiecīgi 540 un 580 ZS (Turbo S), tātad par 20 ZS vairāk nekā iepriekš. Vadītāja rīcībā tagad būs "Dynamic-Boost" sistēma, kas nodrošinās vēl zibenīgāku motora atbildes reakciju: ja vadītājs strauji atlaiž akseleratora pedāli, elektronika atstāj atvērtu droseļvārstu, vienlaicīgi aizturot degvielas padevi. Brīdī, kad gāzes pedālis tiek nospiests atkal, visa jauda atkal ir vadītāja rīcībā bez kavēšanās. Vēl viens palīgs maksimālā efekta sasniegšanā ir poga "Sport Response", kuru nospiežot, uz 20 sekundēm aktivizējas režīms, kas motoru un kārbu noregulē tā, lai automašīna spētu veikt visstraujāko paātrinājumu.

"Porsche 911 Turbo" 100 km/h sasniedz trīs sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 320 km/h – par 0,4 sekundēm ātrāk un 5 km/h vairāk nekā līdz šim, savukārt "Turbo S" līdz simtam paātrinās 2,9 sekundēs (par 0,2 sek. ātrāk) un var sasniegt maksimālo ātrumu 330 km/h (par 12 km/h vairāk).   

Modernizētajiem "Porsche" iebūvēts 360 mm diametra stūres rats ar atsevišķu selektoru darba režīmu "Normal", "Sport", "Sport Plus" un "Individual" aktivizēšanai.

Eksterjera pārmaiņas raksturo jauns priekšējais buferis ar spliteri un dubultiem LED dienas gaitas lukturiem, savādāka dizaina motora pārsegs, 20 collu riteņu diski, aizmugures buferis, lukturi un izplūdes sistēmas izvadi.

Rūpnīcas komplektā iekļauta "Sport Chrono" pakete, PASMS mehatroniskā šasija, bremzes ar keramiskajiem komponentiem, bet no papildaprīkojuma saraksta varēs izvēlēties radara atbalstīto joslu maiņas asistentu, kā arī sistēmu, kas ļauj automašīnas klīrensu priekšpusē pacelt par 40 mm. 

Modernizētais "Porsche 911 Turbo" kupejas versijā maksās vismaz 174 669 eiro, bet par "911 Turbo" kabrioletu prasīs 187 759 eiro, savukārt "911 Turbo S" kupeja un kabriolets būs vēl dārgāki – attiecīgi 202 872 un 215 962 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ja vajag krāsainu - Opel ar īpašo Corsa Yes sēriju (+ FOTO) 2

Vācijas autobūves uzņēmums pieteicis Corsa Yes – īpaši noformējuma mazauto sēriju, ko interesanti jau tagad var aplūkot un pasūtīt internetā. Lasīt vairāk

 

Vidzemē vakar avārijā gājuši bojā divi cilvēki 4

Ceturtdien ceļu satiksmes negadījumos cietuši 15 cilvēki, bet divas personas mirušas, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Spraiga pakaļdzīšanās Rīgā: likumsargi aptur Hyundai vadītāju, kurš vairākkārt apdraud apkārtējo drošību (+ VIDEO) 16

Vakar, 22. janvārī, Valsts policijas darbinieki kopā ar Ceļu satiksmes drošības direkcijas darbiniekiem, veicot profilaktisko pārbaudi Rīgā, Krasta ielā pamanīja kādu “Hyundai” automašīnu, par kuru tika pieņemts lēmums to apturēt, taču tās vadītājs nestājās, bet gan uzsāka bēgšanu. Lasīt vairāk

 

Visbiežāk ceļu satiksmes negadījumus Latvijā izraisa Lietuvā, Igaunijā un Polijā reģistrēti auto 8

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) statistika liecina, ka pieaug ceļu satiksmes negadījumu (turpmāk – CSNg) skaits, ko ārzemēs izraisījuši Latvijā reģistrēti spēkrati, savukārt ārvalstu transportlīdzekļi – mūsu valstī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti