Zviedrijas autobūves uzņēmums "Volvo" apsver ideju par jauna apakšzīmola radīšanu, kas pēc kompānijas vadības ieceres, nodarbotos ar īpaši greznu modifikāciju izstrādāšanu.
Sarunā ar žurnālistiem "Volvo" pārstāvji atklājuši, ka doma par šādu projektu dzimusi, redzot, cik liels pieprasījums bija pēc jaunā krosovera "XC90" īpašās modifikācijas "First Edition", kuras 1927 eksemplārus klienti izpirka nieka 47 stundu laikā.
Ja "Volvo" izšķirsies par šo projektu, jaunā apakšzīmola automašīnas būs labāk un daudzveidīgāk aprīkotas nekā "Range Rover Autobiography", turklāt daļu risinājumu konstruktori varētu aizgūt no futūristiskā "Concept 26", kas tika nodemonstrēts šā gada Losandželosas autoizstādē. Tiesa gan, grezno automobiļu ražotne varētu startēt vien tad, kad "Volvo" pabeigs darbu pie savas modeļu gammas galīgās noformēšanas.
Atgādināsim, ka "Concept 26" demonstrē kompānijas inženieru skatījumu uz salīdzinoši netālu nākotni, kad automašīnas vadību daļēji vai pat pilnīgi uzņemsies autopilots, savukārt "XC90 First Edition" ir krosovera "XC90" īpašā versija ar visgreznāko salona iekārtojumu, ādas sēdekļiem, dabīgā koka apdares elementiem un 1400 vatu "Bowers & Wilkins" audio sistēmu.