Dienvidkorejas autoražotājs "Hyundai" iepazīstinājis ar jaunā apakšzīmola "Genesis" pirmo modeli – luksusa sedanu "G90", kas pašmāju tirgū būs pazīstams ar nosaukumu "EQ900". Sedana ārējais izskats izstrādāts jaunā nodaļā - "Prestige Design Division", kompānijas galvenā dizainera Petera Šraijera vadībā.
Automašīna ir 5205 mm gara, 1915 mm plata un 1495 mm augsta. Riteņu garenbāzes izmērs – 3160 mm. Ja G90 salīdzina ar tā tiešo konkurentu "BMW" 7.sērijas sedanu, tad korejiešu automobilis ir par 107 mm garāks, 13 mm platāks un 28 mm augstāks, bet riteņu bāze ir par 90 mm garāka.
"G90" sagatavoti trīs benzīna motori, kas strādās pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Divi no tiem ir atmosfēriskie, viens – turbo agregāts. 3,8 litru sešcilindru motors attīsta 315 Zs, V8 agregāts – 425 ZS, savukārt ar twin-turbo tehnoloģiju aprīkotais sešcilindru motors, kas "Hyundai" vēsturē ir pirmais šāda veida dzinējs, attīsta 370 ZS un nodrošina paātrinājumu līdz simtam 6,2 sekundēs. Vēl iespaidīgāku paātrinājumu garantē vien 425 ZS versija, kas 100 km/h sasniedz 5,7 sekundēs.
"Genesis G90" aprīkojumā ietilpst 22 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, 14 veidos elektriski regulējami aizmugures sēdekļi, autopilots, kas spēs vadīt automašīnu pa ātrgaitas automaģistrālēm, multimediju sistēma ar 12,3 collu ekrānu un augstvērtīga "Lexicon" audio sistēma. Pilnpiedziņa pieejama kā papildaprīkojums.
Plānots, ka līdz 2020.gadam "Genesis" apakšzīmola piedāvājumā būs seši dažādu segmentu modeļi.
Man gan priekša liekas jaunā Ford Mondeo kopija (kas, savukārt, ir Aston Martin kopija):
i.ytimg.com/vi/Q6BJ1jmM0B...resdefault.jpg