Nissan LEAF svin 5 gadu jubileju un 200 000 pārdotu eksemplāru sasniegšanu 1

 

Foto: iAuto.lv

Nissan Baltics | 12.decembris 2015 8:31

Kopš tā laišanas klajā 2010. gadā, šis elektroautomobilis ir mainījis cilvēku viedokli par elektroautomobiļiem, to veiktspēju un praktiskumu visā pasaulē, Nissan esot neapstrīdamam elektroautomobiļu tehnoloģiju līderim.

Nissan svin piecu gadu līderību elektroautomobiļu tirgū ar visus rekordus pārspējošo, 100% elektrisko automobili – Nissan LEAF. Kopš tā laišanas klajā 2010. gadā, šis elektroautomobilis ir mainījis cilvēku viedokli par elektroautomobiļiem, to veiktspēju un praktiskumu visā pasaulē, Nissan esot neapstrīdamam elektroautomobiļu tehnoloģiju līderim.

Pieci satriecošu panākumu gadi.

Nissan LEAF šodien turpina būt moderns un inovatīvs, tāpat kā tas demonstrēja modernumu un inovācijas pirms pieciem gadiem. Neviens cits automobiļu ražotājs nekad nav uzbūvējis tik daudz elektroautomobiļu vai nobraucis tik lielus attālumus, neradot kaitīgos izmešus. Patiesībā Nissan LEAF autovadītāji tikko ir pārsnieguši divu miljardu nobrauktu kilometru atzīmi, kas līdzinās 2600 ceļojumiem no Zemes līdz Mēnesim un atpakaļ. Šis ievērības cienīgais sasniegums ir palīdzējis novērst 328 482 tonnu CO2 nonākšanu gaisā, aprēķinus balstot uz piecu gadu pārdošanas apjomu.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Janvārī Nissan piegādās 200 000. LEAF, kas to oficiāli padarīs par pasaulē populārāko un veiksmīgāko elektroautomobili. ASV, Japāna un Eiropa veido 90 procentus no kopējā LEAF pārdošanas apjoma tirgus: pirmajā vietā ir ASV ar 90 000 pārdotiem automobiļiem, tai seko Japāna (50 000) un Eiropa (40 000).

Kopš pirmais Nissan LEAF izbrauca no rūpnīcas, tas ticis nepārtraukti godināts visā pasaulē, gūstot vairāk nekā 92 godalgas, ieskaitot tādus apbalvojumus kā Japānas un Eiropas Gada automobilis, nemaz nepieminot prestižo Pasaules Gada automobiļa titulu.

Nissan elektroautomobiļu tradīcijas aizsākās pirms 68 gadiem ar elektroautomobili Tama. Nissan, kas apņēmīgi pēta un pilnveido elektroautomobiļu akumulatorus, no cinka un niķeļa hidrīda akumulatoriem ir nonākuši līdz litija-jonu iekārtām. Uzņēmums pasaulē pirmo elektroautomobili ar litija-jonu akumulatoru – Prairie Joy EV veiksmīgi laida tirgū 1996. gadā. Gūtās zināšanas un pieredze sniedza Nissan lielas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem, kā rezultātā tika radīts pirmais plašražošanas elektroautomobilis vēsturē – Nissan LEAF.

Foto: iAuto.lv

Nissan ir paziņojis, ka uzņēmums līdz šim elektroautomobiļu projektos ir ieguldījis vairāk nekā 500 miljardus jēnu (JPY) un lolo drosmīgus plānus iesākto turpināt, jo pieprasījums pēc tīriem un efektīviem elektroautomobiļiem par pieņemamu cenu turpina augt.

Nissan elektroautomobiļu tehnoloģiju pieredzi un ieguldījumus apliecina ne tikai LEAF, uzņēmums ir paziņojis, ka visā pasaulē ir pieejamas gandrīz 10 000 CHAdeMO ātrās uzlādes stacijas. Šīs ātrās uzlādes stacijas spēj uzlādēt tukšu LEAF akumulatoru līdz 80% tikai 30 minūtēs. Šīs infrastruktūras līderis ir Japāna ar 6 000 visā valstī uzstādītiem lādētājiem, kas to padara par lielāko ātrās uzlādes staciju tīklu pasaulē.

Veidojot jaunu elektroautomobiļu nākotni – nākamie pieci gadi.

Foto: iAuto.lv

2015. gada novembrī ASV pārdošanā nonāca 2016. gada Nissan LEAF ar jauno 30 kWh akumulatoru, kas ar vienu uzlādes reizi nobraucamo attālumu palielina par vairāk nekā 20 procentiem. Šis LEAF 2015. gada decembrī pārdošanā nonāks arī Japāna un 2016. gada janvārī – Eiropā.

Elektroautomobiļu tehnoloģiju attīstības līmenim turpinot pieaugt, Nissan tic, ka šī pāreja uz tīrākiem un efektīvākiem nulles izmešu automobiļiem ievērojami uzlabos gaisa kvalitāti un samazinās trokšņa līmeni.

„Elektroautomobiļu tehnoloģijas arī turpmāk būs Nissan produktu attīstības uzmanības centrā. Apvienojot elektroautomobiļu tehnoloģijas ar citām inteliģentām sistēmām un inovācijām, Nissan virzās aizvien tuvāk nākotnes nulles izmešu mobilitātei. Pateicoties visām mūsu radītajām tehnoloģijām, mobilitāte kļūst drošāka, tīrāka, savienotāka un aizraujošāka. Tas ir inovāciju spēks, un tas ir tas, ko jūs varat sagaidīt no Nissan,“ saka Nissan prezidents un izpilddirektors Karloss Gozns (Carlos Ghosn).

Nissan turpinās īstenot savus nulles izmešu sabiedrības centienus, gan popularizējot un pilnveidojot elektroautomobiļus, gan ieviešot dažādas inovācijas, kurās izmantotas ar elektroautomobiļiem saistītas tehnoloģijas un uzņēmējdarbības idejas.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Maraton 12.decembris 2015 17:47
0 0 Atbildēt

Creating a future

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti