Ford iegulda 4,5 miljardus dolāru elektrisko transportlīdzekļu izstrādē - iAuto

Ford iegulda 4,5 miljardus dolāru elektrisko transportlīdzekļu izstrādē

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape Motors Latvia | 13.decembris 2015 7:10

Līdz 2020.gadam autoražotājs Ford plāno papildus ieguldīt 4,5 miljardus ASV dolāru elektrisko transportlīdzekļu izstrādē, savā klāstā iekļaujot vēl 13 jaunus elektriskos transportlīdzekļus. Tādējādi vairāk nekā 40% Ford transportlīdzekļu būs iespējams iegādāties elektrisko versiju. Šis ir pēdējo piecu gadu lielākais Ford ieguldījums, kas saistīts ar elektrisko transportlīdzekļu izstrādes attīstību.

Jāpiemin, ka nākamajā gadā savu pirmizrādi piedzīvos jaunais Focus Electric. Tiek plānots, ka jaunais automobilis bez uzlādes spēs nobraukt 160 kilometru un būs aprīkots ar progresīvo ātro līdzstrāvas uzlādes funkciju, kas aptuveni 30 minūšu laikā var atjaunot 80% no transportlīdzekļa elektroenerģijas uzkrājumiem. Tādējādi pašreizējā Focus Electric uzlādes laiks tiktu saīsināts par divām stundām.

Jaunā Focus Electric ražošana tiks uzsākta nākamā gada otrajā pusē, un tas būs pieejams gan Eiropas, gan Ziemeļamerikas tirgos. Ford virzība elektrisko transportlīdzekļu izstrādes virzienā uzsākta, lai reaģētu uz arvien pieaugošo pieprasījumu pēc videi draudzīgākiem un ekonomiskākiem transportlīdzekļiem.

Tāpat uzņēmums Ford šogad ir paplašinājis savu elektrisko transportlīdzekļu pētniecības un izstrādes programmu Eiropā un Āzijā, izveidojot rumbas un spieķu principa sistēmu, kas pētniecības komandām visā pasaulē ļauj paātrināt akumulatoru tehnoloģijas attīstību un izmantot atsevišķu tirgu specifiskās iespējas.

Uz pieredzi balstīts dizains

Ford arvien lielāku uzmanību pievērš tieši klientiem sniegtajai pieredzei, nevis tikai transportlīdzeklim, tādējādi globālajā tirgū sevi padarot atšķirīgu un konkurētspējīgāku. Lai varētu īstenot šādas pārmaiņas, Ford maina savu produktu izpētes procesu.

“Turpmākie transportlīdzekļu izstrādes izaicinājumi nav saistīti ar to, kurš transportlīdzeklī var iekļaut iespējami vairāk tehnoloģiju, bet gan ar to, kurš šīs tehnoloģijas vislabāk izmanto, tādējādi visvairāk iepriecinot un ieintriģējot cilvēkus,” saka Ražs Nairs, Ford Motor Company Produktu izstrādes nodaļas vadītājs un viceprezidents. “Novērojot patērētāju tendences, mēs varam labāk izprast, kuras funkcijas un īpašības viņi patiesi izmanto un novērtē, un tādējādi nākotnē radīt vēl labāku pieredzi.”

Papildus tradicionālajām tirgus izpētes metodēm Ford iegulda arī globālā, uz sociālajām zinātnēm balstītā pētījumā, kurā aplūkota patērētāju un transportlīdzekļu mijiedarbība. Šis pētījums ļauj noteikt dažādas izziņas, sociālās, tehnoloģiskās un ekonomiskās nianses, kas ietekmē produkta dizainu.

“Šī jaunā darba filozofija apvieno mārketingu, pētniecību, mašīnbūvi un dizainu, tādējādi radot jēgpilnu lietotāja pieredzi. Mēs vairs nerunājam par dažādu tehnoloģiju un funkciju atsevišķu izstrādi un integrēšanu gala produktā,” skaidro Nairs. “Mēs izmantojam jaunus atklājumus, ko veikuši antropologi, sociologi, ekonomisti, žurnālisti un dizaineri, kā arī tradicionālās uzņēmējdarbības tehnikas, un šīs zināšanas mums ļauj pārdomāt produktu ražošanas procesu un radīt jaunas pieredzes, kā arī uzlabot miljoniem cilvēku dzīves.”

Salīdzinājumā ar šo gadu nākamgad Ford dubultos etnogrāfisko pētniecības projektu skaitu. Tāpat sociālo zinātņu pētnieku komanda jau vairāku mēnešu garumā pārskata luksus klases transportlīdzekļu nākotni, to, kā cilvēki veido attiecības ar saviem automobiļiem, un kravas automobiļu nozīmi Amerikas centrālajos reģionos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen palielinās elektrisko auto pārdošanas apjomu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda 2

Volkswagen vēlas palielināt elektrisko automobiļu pārdošanu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda, kas autobūves uzņēmumam draud saskaņā ar stingrākiem ES oglekļa emisiju mērķiem. Lasīt vairāk

 

12,9 miljoni - Ķīna 2024. gadā uzstādījusi jaunu rekordu elektrisko un elektrificēto auto ražošanā 2

Ķīna pērn saražojusi 12,9 miljonus NEVS transportlīdzekļu – ievērojami vairāk nekā spējusi jebkura cita valsts pasaulē. Lasīt vairāk

 

Kas ir Eiropas Gada auto Renault 5 ? (+ VIDEO) 1

Eiropas Gada auto 2025 konkursa rezultāti šoreiz tika izsludināti krietni ātrāk nekā ierasts - nevis martā, bet janvārī Briseles motoršova priekšvakarā. Par Eiropas svarīgāko modeli uz veselu gadu kļuvis elektromobilis Renault 5 un tā lieljaudas versija Alpine A290. Lasīt vairāk

 

Kā saplacis balons – Ford Eiropas tirgū vairs tikai 3,3% daļa 8

ASV autobūves uzņēmums Eiropā 2024. gadā pārdevis par 87 000 automobiļu mazāk nekā 2023. gadā, tirgus daļai sarūkot līdz 3,3 procentiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti