Jaunā "Opel Insignia" – pirmais salona attēls un jauna informācija (+ foto) - iAuto

Jaunā "Opel Insignia" – pirmais salona attēls un jauna informācija (+ foto)

 

Insignia II testu prototips Riselsheimā Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

iAuto | 28.decembris 2015 7:14

Vācu "Autobild" publicējis pirmo attēlu, kas ļauj ielūkoties otrās paaudzes "Opel Insignia" salonā un dalījies ar informāciju, kas iegūta no ražotājam tuvu stāvošiem avotiem.

Lai gan "Insignia" salona attēls nav sevišķi augstas kvalitātes, galvenās pārmaiņas tas neliedz saskatīt un jau tagad var secināt, ka pogu un slēdžu vietā priekšējā panelī galvenā vieta atvēlēta septiņu collu skārienjutīgam multimediju sistēmas ekrānam un mērinstrumentu panelim ar hroma apdari. "Autobild" raksta, ka Insignia II interjers liksies pazīstams ikvienam, kam izdevies ielūkoties jaunā "Chevrolet Malibu" salonā. Pārsteigums tas nav, jo "Malibu" un "Insignia" veidoti uz "General Motors" globālās platformas E2XX, tātad gan automobiļu dizains, gan tehniskie risinājumi lielos vilcienos abiem autobūves produktiem būs līdzīgi.

Jaunās Opel Insignia testu prototips Foto: Ekrānšāviņš no Autobild.de

Jaunā "Insignia" pieaugs gabarītos un izskatīsies dinamiskāk. Zināms, ka garumam (tagad 4,84 m) tiks pielikti 15 cm, bet riteņu bāzei 9 cm. Tas nodrošina vairāk vietas pasažieriem neraugoties uz jaunā modeļa straujāk krītošo un dinamiskāk iezīmēto jumta līniju, kas vairāk līdzināsies tai, ko daži ražotāji, piemēram, "Mercedes" (modelim "CLS") apzīmē kā „četrdurvju kupeju”.

Pārmaiņas gaidāmas ne vien dizaina jomā, bet arī tehniskā ziņā, kur "Opel" turpinās jaunajā Astra aizsākto virzienu, veidojot „vairāk auto par to pašu naudu” un padarot pieejamas tehnoloģijas, kas agrāk glabājās tikai „pašos augstākajos plauktos”. Līdzīgi kā "Mercedes" un "Audi", Insignia būs pieejami LED-Matrix lukturi, kas labāk izgaismo ceļa klātni, neapžilbinot pretimbraucēju.

Salona apdarei "Opel" sola mīkstu un taustei tīkamu materiālu, kvalitatīvāku darbu, bet par papildu maksu – arī īpaši augstvērtīgu ādu un masāžas funkciju sēdekļiem. IntelliLink sistēma garantē savietojamību ar "Android Auto" un "Apple CarPlay", kas ļaus pilnībā izmantot viedtālruņu opcijas automašīnā, bet personālais savienojamības un servisa asistents "Opel OnStar", kas pieejams visiem "Opel" jaunajiem modeļiem, sākot ar mazauto "Karl" un beidzot ar jau pieminēto flagmani "Insignia", nepametīs nelaimē un piedāvās plašu drošības un komforta pakalpojumu klāstu. Šajā gadījumā tas līdzināsies jaunajā "Astra" izmantotajam, taču būs papildināts ar jaunām aplikācijām un īpaši augstas izšķirtspējas un izmēra ekrānu.

"Insignia II" būs par 100 kg vieglāka nekā pirmās paaudzes modelis. Tas atstās pozitīvu ietekmi ne tikai uz dinamiku, bet arī uz degvielas patēriņu, kur savu artavu dos jaunie trīs un četru cilindru motori. Lielas cerības "Opel" liek pilnībā jauno Bi-Turbo dīzeli (160 ZS), kas nodrošinās lielāku griezes momentu un mazāku degvielas patēriņu nekā konkurentiem.

Atšķirībā no "Volkswagen", "Opel" vairs nepiedāvās dubultā sajūga transmisiju tā vietā uzsvaru liekot uz klasisko „automātu” ar astoņām pakāpēm. Pilnpiedziņa un adaptīvā balstiekārta tiks piedāvāta par papildu maksu, būs arī universāls ar lielāku ietilpību un bez daudzus kaitošās biezās bagāžas durvju apakšmalas, kā arī dinamiskais "OPC" modelis ar forsētu sešcilindru dzinēju un jaudu tuvu 400 ZS.

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

Chevrolet Malibu 2016 Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen palielinās elektrisko auto pārdošanas apjomu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda 2

Volkswagen vēlas palielināt elektrisko automobiļu pārdošanu, lai izvairītos no 1,5 miljardu eiro soda, kas autobūves uzņēmumam draud saskaņā ar stingrākiem ES oglekļa emisiju mērķiem. Lasīt vairāk

 

12,9 miljoni - Ķīna 2024. gadā uzstādījusi jaunu rekordu elektrisko un elektrificēto auto ražošanā 2

Ķīna pērn saražojusi 12,9 miljonus NEVS transportlīdzekļu – ievērojami vairāk nekā spējusi jebkura cita valsts pasaulē. Lasīt vairāk

 

Kas ir Eiropas Gada auto Renault 5 ? (+ VIDEO) 1

Eiropas Gada auto 2025 konkursa rezultāti šoreiz tika izsludināti krietni ātrāk nekā ierasts - nevis martā, bet janvārī Briseles motoršova priekšvakarā. Par Eiropas svarīgāko modeli uz veselu gadu kļuvis elektromobilis Renault 5 un tā lieljaudas versija Alpine A290. Lasīt vairāk

 

Kā saplacis balons – Ford Eiropas tirgū vairs tikai 3,3% daļa 8

ASV autobūves uzņēmums Eiropā 2024. gadā pārdevis par 87 000 automobiļu mazāk nekā 2023. gadā, tirgus daļai sarūkot līdz 3,3 procentiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti