Atklāts jaunais "Mercedes" E klases sedans (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 11.janvāris 2016 10:44

Pašlaik notiekošajā Detroitas autoizstādē pirmizrādi piedzīvo "Mercedes-Benz" E klases sedans. Vācu kompānijas piedāvājumā tas nostāsies pa vidu C un S klasei un tirgū nonāks 2016.gada aprīlī.

Piektās paaudzes modelis (W213) ir par 43 mm garāks (4,92 m), bet riteņu bāze pastiepusies par 65 mm (2,94 m). Automašīnai ir samērā īsas virsbūves pārkares un atkarībā no versijas uz motora pārsega (bāze, Exclusive) vai radiatora režģa (Avantgarde un AMG Line) novietots firmas logotips.

Jaunā E klase aprīkota ar diožu galvenajiem lukturiem, kas komplektēti ar 84 individuāli vadāmām gaismas diodēm, bet aizmugures lukturiem diožu tehnika pasūtāma par papildu maksu.

Par papildmaksu tagad iespējams pasūtīt arī digitālo kokpitu – no diviem 12,3 collu īpaši augstas izšķirtspējas ekrāniem sastāvošu mērinstrumentu un multimediju sistēmas paneli, kam iespējams izvēlēties trīs ražotāja sagatavotus dizaina režīmus: Classic, Sport un Progressive. Sistēmu pārvalda ar skārienjutīgajām Toutch Control Buttons pogām uz stūres vai spiežamu-grozāmu selektoru un skārienvirsmas paneli viduskonsolē. Ja kādam ar to par maz, svarīgāko informāciju acu priekšā var pasniegt arī projekcijas Head-up displejs (papildmaksa).

Palīgasistentu klāsts ir patiešām apjomīgs un veidots tā, lai maksimāli atvieglotu vadīšanas procesu. Ar Drive Pilot sistēmas palīdzību jaunās E klases sedans var ne tikai uzturēt konstantu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, bet sekot tam līdz pat ātrumam 210 km/h, bet Stop&Go-Pilot nodrošina sekošanas funkciju ātrumā līdz 130 km/h. Būtiski, ka sistēma prot atpazīt ceļazīmes un navigācijas norādes un automātiski ieturēt tajās norādīto ātruma ierobežojumu. Protams, vadītājs jebkurā brīdī var pārtraukt autonomās braukšanas režīmu un pārņemt vadību savā ziņā. Automātika palīdzēs arī veicot apdzīšanu, bremzējot un izvairoties no šķēršļiem. Piemēram, aktīvais bremžu asistents reaģē uz kustīgiem objektiem ātruma diapazonā no 7 līdz 250 km/h un statiskiem no 7 līdz 70 km/h diapazonā. Sistēma iedarbina bremzes, konstatējot briesmas, bet intensīvas satiksmes apstākļos tā var sekmīgi darboties un palīdzēt izvairīties no sadursmes līdz pat ātrumam 90 km/h. Jaunieviestā izvairīšanās palīgsistēma iejauksies tad, ja automātika konstatēs, ka izvairoties no šķēršļa vadītājs nebūs pagriezis stūri pietiekamā leņķī, lai veiktu veiksmīgu manevru un mašīna pēc tā atgrieztos taisnvirziena kustībā.

Jaunajai E klasei pieejama lietotne, kas ļaus attālināti novietot mašīnu stāvvietā un izbraukt no tās, komunicēt ar citiem automobiļiem, apmainoties ar aktuālo informāciju, izmantot tālruni kā durvju slēdzi.

Komplektā būs arī jau no iepriekšējā modeļa zināmās tehnoloģijas, tajā skaitā aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa asistents, apjomīgais Pre-Safe komplekss un aizmugures sēdekļu drošības jostās integrētie gaisa spilveni, kas aizgūti no jaunās S klases.

Jaunās paaudzes modelim sagatavoti trīs piekares varianti: standarta „Comfort,” „Comfortable Avantgarde” ar 15 mm zemāku klīrensu un „Sport,” kuras klīrenss arīdzan pazemināts par 15 mm. Lielāka komforta cienītājiem pieejama pneimatiskā piekare ar automātisku amortizatoru cietības regulēšanu.

Līdz ar tirdzniecības startu pircējiem tiks piedāvāti divi četrcilindru motori: E200 benzīna versija ar 184 Zs un E220d dīzelis ar 195 ZS. Modernizētais dīzeļdzinējs solās būt īpaši kluss un komplektā ar jauno deviņu pakāpju 9G-Tronic kārbu – arī īpaši harmonisks savā darbībā. Vēlāk motoru piedāvājumu papildinās sešcilindru dīzeļdzinējs ar 258 Zs un 620 Nm, cenu ziņā pievilcīgs četrcilindru bāzes dīzeļdzinējs ar 150 ZS un četru cilindru benzīna motors ar 245 ZS.

E klases jaudīgākā izvēle būs pilnpiedziņas versija E 400 4Matic (333 ZS, 480 Nm), taupīgākā – E220d (3,9 litri uz 100 km), bet sarežģītākas tehnikas un videi draudzīgo tehnoloģiju cienītājiem jāgaida versija E350e Plug-in hibrīds ar 279 ZS kopējo jaudu.

 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iAutolv 11.janvāris 2016 11:57
2 0 Atbildēt

Spriežot pēc +65 mm garenbāzei, tā nevajadzētu būt. To apstiprina arī Autobild.de, kas Detroitā "noņēmis pirmo provi": ceļiem vietas pietiek, vienīgi augstumā par 1,90 m garākiem ir iespēja ar matu cekulu pieskarties griestiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti