Uz Detroitas autoizstādi "Volkswagen" atvedis apvidus auto "Tiguan GTE" koncepta versiju. Ar trīs motoriem aprīkotais spēkrats attīsta 225 ZS un 32 km var nobraukt ar elektrību.
"VW Tiguan GTE Active Concept" motortelpā vietu dala 1,4 litru TSI benzīna motors (110 Zs; 250 Nm) un 40 kW/220 Nm elektromotors, savukārt pie aizmugurējās ass iebūvēts otrs elektromotors, kas attīsta 85 kW/270 Nm. Šāda konstrukcija vajadzības gadījumā nodrošina arī pilnpiedziņu. Strāva elektromotoru darbināšanai glabājas 12,4 kilovatstundu litija-jonu akumulatoru baterijās un nepārsniedzot 120 km/h tās krājumu pietiks, lai varētu veikt līdz pat 32 km garu ceļa posmu.
Ar elektrību un aizmugurējo riteņu piedziņu "Tiguan GTE" brauc tad, kad ieslēgts E-režīms. Ja vajadzība pēc lielākas jaudas vai ātruma, pieslēdzas iekšdedzes dzinējs un priekšējais elektromotors sāk darboties kā ģenerators. Abi elektromotori ģeneratora režīmā ieslēdzas tad, kad pēc jaudas un degvielas patēriņa nav vajadzības (piemēram, bremzējot). "Tiguan GTE" var darboties arī kā parasts automobilis ar iekšdedzes dzinēju – šajā gadījumā grieze tiek nodota priekšējiem riteņiem un hibrīdauto var sasniegt maksimāli 193 km/h pirmajam simtam patērējot nepilnas septiņas sekundes.
"VW Tiguan GTE Active Concept" izceļas ar īpašu virsbūves krāsojumu, 16 collu diskiem un 245/70 apvidus riepām, jauniem buferiem un apakšas aizsargiem. Komplektā ir arī papildu LED gaismekļi uz jumta, bagāžas sliedes un masīvi buksēšanas āķi, ja nu piedzīvojumu meklējumos gadās iemaldīties pārāk tālu.
Automašīnas salonā jaunā multimediju sistēma ar žestu vadību, kas atšķirībā no Lasvegasas CES-2016 izstādes, tagad redzama sērijveida izpildījumā.
Tiguan, kas izskatās pēc Touareg - dizains ok, motoru par daudz - pietiks ar vienu TDI