"BMW" 7.sērija tagad ar 600 ZS un pilnpiedziņu (+ foto) 9

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 12.februāris 2016 13:25

Vācijas autobūves kompānija "BMW" oficiāli prezentējusi 7.sērijas flagmani – versiju M760Li xDrive ar 600 Zs spēcīgu V12 cilindru motoru un pilnpiedziņu.

Ar 6,6 litru divpadsmit cilindru benzīna motoru un divām turbīnām aprīkotais "BMW" limuzīns ir jaudīgākais un ātrākais septītās sērijas pārstāvis, turklāt V12 motora apvienojums ar visu riteņu piedziņu "BMW" vēsturē izmantots pirmoreiz.

Motors attīsta 600 Zs un 800 Nm un strādā komplektā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kurai ir ātrumu manuālās pārslēgšanās iespēja pie stūres. No vietas līdz simtam M760Li xDrive paātrinās 3,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Izvēloties papildaprīkojumā pieejamo "M Driver’s Package", maksimālā ātruma ierobežotāju var pārbīdīt līdz 305 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 12,6 litri uz 100 km.

Sedana komplektācijā iekļauta "Executive Drive Pro" piekare ar adaptīvajiem amortizatoriem un virsbūves sasveres kompensēšanas sistēmu, šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, 19 collu "M" bremžu iekārta ar zilas krāsas bremžu skavām, 20 collu riteņi ar 245/40 un 275/35 izmēra riepām priekšā un aizmugurē.  

No 7.sērijas ciltsbrāļiem M760Li xDrive atšķirsies arī vizuāli, ko pasvītro M aerodinamikas komplekts ar lielākiem gaisa pievadiem priekšējā buferī, citāda izskata un krāsas spoguļu korpusiem, radiatora resti un ventilācijas restītēm. Komplektā arī speciāli šim modelim konstruēta izplūdes sistēma ar četriem izvadiem un iespēju regulēt skaņas tembru. Salonā  "M" filozofiju uztur sporta stūre, V12 sliekšņu uzlikas, mērinstrumentu panelis ar spidometra gradāciju līdz 330 km/h, alumīnija pedāļi. Sporta sēdekļi nav paredzēti, jo "BMW" izšķīries par elektriski regulējamiem komforta  sēdekļiem ar atmiņas funkciju, pasažieru labsajūtu vairojot ar nappa ādas apdares un alkantara griestu apdares kombināciju.

Jaunās modifikācijas cenu "BMW" vēl neatklāj.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Scots77 12.februāris 2016 14:06
10 1 Atbildēt

BMW-ultimate driving mashine...

Trend 12.februāris 2016 14:11
5 0 Atbildēt

ķīnīzeri jau berzē rokas - šitais pārsvarā uz turieni

Bauer motor werke 13.februāris 2016 21:12
4 7 Atbildēt

Kārtējais ""pārgudrais"" BMW ""šedevrs"" kuru remontēt būs īpaši lēti zinot,ka pie mums viņš BU versijā atnāks uz sabrukšanas robežas. Pie tam bavārijas "kimiķi" mēģinās 7/sērijai pilpiedziņu piekostruēt neskatoties uz to ,ka X versija vieglajām auto tā īsti nav izdevusies.

p.s.par tiem 12l/uz 100km arī ar grūtībām ticās....pēc pāris gadu expluatācijas tur salasīsies visi 20

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai jaunie auto atkal rūsē? 5

Mums zināmais lietotāja LMT pastāvīgās raizes par Opel auto pretrūsas izturību uzvedināja uz domām papētīt šo tēmu rūpīgāk. Lasīt vairāk

 

Jaunais Bugatti vienā eksemplārā – 1850 Zs spēcīgais Bolide (+ FOTO) 5

Bugatti atklājis attēlus un informāciju par unikālo Bolide – vienā eksemplārā izgatavoto hiperauto, kas var lepoties ar 1850 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 

Šogad jau 6,5 miljoni pārdotu automobiļu - Volkswagen atgriežas pie peļņas 1

Vācijas autobūves gigants "Volkswagen" šogad trešajā ceturksnī strādājis ar 2,8 miljardu eiro tīro peļņu, salīdzinot ar 1,5 miljardu eiro zaudējumiem iepriekšējos trīs mēnešos, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Komercauto, kas brauc ar CNG jeb saspiesto dabasgāzi. Plusi un mīnusi (+VIDEO) 3

Braukšana ar dabasgāzi skaitās mazāk kaitīga videi, jo samazinās ne vien CO2 un slāpekļa savienojumu izmeši, bet arī sīkās daļiņas, kas atbildīgas par gaisa piesārņojumu pilsētās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti