"Mercedes" E-klases sedans dodas pie pircējiem (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.februāris 2016 7:37

"Mercedes-Benz" rūpnīcā Vācijas pilsētā Zindelfingenā uzsākta E-klases sedana jaunās paaudzes modeļa ražošana.

2017.gada modelis aizsāk E-klases desmito paaudzi un turpinās "Mercedes" veiksmīgākā modeļa dzīvi, papildinot klientu skaitu, kas šo gadu garumā sasniedzis vairāk nekā 13 miljonus.

Pirmais eksemplārs tika pagodināts ar Mercedes vadības delegāciju un visiem deviņiem iepriekšējo paaudžu pārstāvjiem (attēlā).

Vairāk par jauno E-klasi lasīt zemāk:

Desmitās paaudzes modelis (W213) ir par 43 mm garāks (4,92 m), bet riteņu bāze pastiepusies par 65 mm (2,94 m). Automašīnai ir samērā īsas virsbūves pārkares un atkarībā no versijas uz motora pārsega (bāze, "Exclusive") vai radiatora režģa ("Avantgarde" un "AMG Line") novietots firmas logotips.

Jaunā E klase aprīkota ar diožu galvenajiem lukturiem, kas komplektēti ar 84 individuāli vadāmām gaismas diodēm, bet aizmugures lukturiem diožu tehnika pasūtāma par papildu maksu.

Par papildmaksu tagad iespējams pasūtīt arī digitālo kokpitu – no diviem 12,3 collu īpaši augstas izšķirtspējas ekrāniem sastāvošu mērinstrumentu un multimediju sistēmas paneli, kam iespējams izvēlēties trīs ražotāja sagatavotus dizaina režīmus: "Classic", "Sport" un "Progressive". Sistēmu pārvalda ar skārienjutīgajām "Toutch Control Buttons" pogām uz stūres vai spiežamu-grozāmu selektoru un skārienvirsmas paneli viduskonsolē. Ja kādam ar to par maz, svarīgāko informāciju acu priekšā var pasniegt arī projekcijas "Head-up" displejs (papildmaksa).

Palīgasistentu klāsts ir patiešām apjomīgs un veidots tā, lai maksimāli atvieglotu vadīšanas procesu. Ar "Drive Pilot" sistēmas palīdzību jaunās E klases sedans var ne tikai uzturēt konstantu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, bet sekot tam līdz pat ātrumam 210 km/h, bet "Stop&Go-Pilot" nodrošina sekošanas funkciju ātrumā līdz 130 km/h. Būtiski, ka sistēma prot atpazīt ceļazīmes un navigācijas norādes un automātiski ieturēt tajās norādīto ātruma ierobežojumu.

Protams, vadītājs jebkurā brīdī var pārtraukt autonomās braukšanas režīmu un pārņemt vadību savā ziņā. Automātika palīdzēs arī veicot apdzīšanu, bremzējot un izvairoties no šķēršļiem. Piemēram, aktīvais bremžu asistents reaģē uz kustīgiem objektiem ātruma diapazonā no 7 līdz 250 km/h un statiskiem no 7 līdz 70 km/h diapazonā. Sistēma iedarbina bremzes, konstatējot briesmas, bet intensīvas satiksmes apstākļos tā var sekmīgi darboties un palīdzēt izvairīties no sadursmes līdz pat ātrumam 90 km/h. Jaunieviestā izvairīšanās palīgsistēma iejauksies tad, ja automātika konstatēs, ka izvairoties no šķēršļa vadītājs nebūs pagriezis stūri pietiekamā leņķī, lai veiktu veiksmīgu manevru un mašīna pēc tā atgrieztos taisnvirziena kustībā.

Jaunajai E klasei pieejama lietotne, kas ļaus attālināti novietot mašīnu stāvvietā un izbraukt no tās, komunicēt ar citiem automobiļiem, apmainoties ar aktuālo informāciju, izmantot tālruni kā durvju slēdzi.

Komplektā būs arī jau no iepriekšējā modeļa zināmās tehnoloģijas, tajā skaitā aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa asistents, apjomīgais Pre-Safe komplekss un aizmugures sēdekļu drošības jostās integrētie gaisa spilveni, kas aizgūti no jaunās S klases.

Jaunās paaudzes modelim sagatavoti trīs piekares varianti: standarta „Comfort,” „Comfortable Avantgarde” ar 15 mm zemāku klīrensu un „Sport,” kuras klīrenss arīdzan pazemināts par 15 mm. Lielāka komforta cienītājiem pieejama pneimatiskā piekare ar automātisku amortizatoru cietības regulēšanu.

Līdz ar tirdzniecības startu pircējiem tiks piedāvāti divi četrcilindru motori: E200 benzīna versija ar 184 Zs un E220d dīzelis ar 195 ZS. Modernizētais dīzeļdzinējs solās būt īpaši kluss un komplektā ar jauno deviņu pakāpju 9G-Tronic kārbu – arī īpaši harmonisks savā darbībā. Vēlāk motoru piedāvājumu papildinās sešcilindru dīzeļdzinējs ar 258 Zs un 620 Nm, cenu ziņā pievilcīgs četrcilindru bāzes dīzeļdzinējs ar 150 ZS un četru cilindru benzīna motors ar 245 ZS.

E klases jaudīgākā izvēle būs pilnpiedziņas versija E 400 4Matic (333 ZS, 480 Nm), taupīgākā – E220d (3,9 litri uz 100 km), bet sarežģītākas tehnikas un videi draudzīgo tehnoloģiju cienītājiem jāgaida versija E350e Plug-in hibrīds ar 279 ZS kopējo jaudu.

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Johai 29.februāris 2016 11:40
2 0 Atbildēt

Vācu pensionāri jau berzē rokas - Mercedes viņiem patīk.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti