Visspēcīgākais "Audi Q7" iegūst 437 ZS (+ foto)

 
iAuto | 4.marts 2016 15:07

Vācijas autobūves kompānija "Audi" speciālā pasākumā, kas sarīkots ražotāja galvenajā centrā Ingolštatē, iepazīstinājusi ar sava krosoveru flagmaņa visjaudīgāko versiju "SQ7".

Zem "SQ7" motora pārsega darbojas 4,0 litru astoņu cilindru dīzeļdzinējs ar diviem turbo kompresoriem un elektrisko turbīnu. Spēka agregāts attīsta 435 ZS jaudu un 1000 Nm griezes momentu un darbojas pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h automašīna sasniedz 4,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 250 km/h.

No ārpuses visjaudīgākā modifikācija atšķirsies ar masīvu radiatora resti, papildu ventilācijas atverēm, augstākas veiktspējas bremzēm un savādākas konstrukcijas izplūdes sistēmu ar četriem izplūdes sistēmas uzgaļiem, savukārt salona iekārtojums praktiski nav mainījies.

Interesanti, ka iepriekšējā paaudzē "Q7" visjaudīgākā modifikācija bija pārāka zirgspēku ziņā (500 ZS; 1000 Nm), pēc cilindru skaita (12) un darba tilpuma (6,0), taču ne pēc dinamikas rādītājiem, simtu sasniedzot “vien” pēc 5,5 sekundēm.

Ražotājs sola, ka "Audi SQ7" Eiropas pircējiem kļūs pieejams jau 2016.gada otrajā pusē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti