„Ford” Ženēvā atklāj „Fiesta ST200” 1

 
Ford | 5.marts 2016 10:03

Šonedēļ Ženēvas autoizstādē koncerns „Ford Motor Co.” prezentējis visu laiku jaudīgāko „Fiesta” modifikāciju – „ST200”.

Kā uzsver ražoāja pārstāvji, tas aprīkots ar īpaši kalibrētu 1,6 litru „EcoBoost” benzīna dzinēju, kas ir par 10% jaudīgāks (200 ZS) un nodrošina par 20% lielāku griezes momentu (290 Nm) nekā priekštecis.

No nulles līdz pirmajam simtam „Fiesta ST200” paātrinās 6,7 sekundēs. Auto izceļas ar ekskluzīvu aprīkojumu, tostarp „Storm Grey” krāsas virsbūvi, matēti melniem 17 collu vieglmetāla diskiem, kā arī īpašu salona dizainu, kas ietver daļējas ādas apdares „Charcoal Recaro” priekšējos sēdekļus ar kontrastējošiem sudraba izšuvumiem, kā arī izgaismotas durvju sliekšņu uzlikas un drošības jostas ar iestrādātiem sudrabkrāsas akcentiem.

Jaunā modeļa sērijveida izlaide tiks uzsākta jūnijā, un ļoti drīz pēc ražošanas uzsākšanas tas nonāks „Ford” dīleru salonos.

“Fiesta ST patīk gan īpašniekiem, gan kritiķiem. Sportiskais modelis šo automobili paceļ jaunā līmenī gan jaudas, gan veiktspējas ziņā,” stāsta „Ford of Europe” produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. “Es domāju, ka šis modelis nākotnē kļūs par klasiku.”

„Fiesta ST200” 1,6 l „EcoBoost” dzinējs 20 sekunžu laikā, kamēr tiek izmantota īslaicīgā virsspiediena funkcija, var nodrošināt papildu 15 ZS un 30 Nm. Gala pārnesumskaitlis jaunajā „Fiesta ST” ir samazināts no līdzšinējā 4,06 līdz 3,82, tādējādi uzlabojot paātrinājumu un radot vēl baudāmāku braukšanas pieredzi. Maksimālais automašīnas ātrums ir 230 km/h.

„ST200” sniedz optimālu stabilitāti pagriezienos un augstu manevrētspēju. Tas aprīkots ar:

  • uzlabotu griezes momenta vektorēšanas kontroli un trīs režīmu elektroniskās trajektorijas stabilizācijas kontroli;
  • īpaši modificētu priekšējo šarnīru;
  • pielāgotu un stingrāku vērpstieni;
  • īpašiem priekšējo un aizmugurējo atsperu un amortizatoru iestatījumiem ar 15 mm zemāku gravitācijas centru;
  • asāku stūres un riteņu pagriešanas attiecību (13,69:1)un saīsinātu grozāmrēdzes sviru;
  • uzlabotu bremzēšanas sistēmu ar lielāku tandēma tipa galveno bremžu cilindru un aizmugurējām disku bremzēm.

„Fiesta ST” tika laists klajā 2013.gadā un bija aprīkots ar 1,6l „EcoBoost” dzinēju, kas nodrošināja 182 ZS jaudu, 240 Nm lielu griezes momentu un vingrinājumu 0-100 km/h spēja veikt tikai 6,9 sekundēs. Šis automobilis ātri izcīnīja vadošo pozīciju kompakto un augstas veiktspējas hečbeku sektorā, jau pirmajā pārdošanas gadā iegūstot vairāk nekā 20 apbalvojumu visā pasaulē. Līdz šim „Ford” Eiropā ir pārdevis 30 000 eksemplāru „Fiesta ST”. 

 
Visi komentāri
 
LMT 5.marts 2016 10:20
0 0 Atbildēt

Cenu kauns rakstīt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti