„Ford” Ženēvā atklāj „Fiesta ST200” 1

Ford | 5.marts 2016 10:03

Šonedēļ Ženēvas autoizstādē koncerns „Ford Motor Co.” prezentējis visu laiku jaudīgāko „Fiesta” modifikāciju – „ST200”.

Kā uzsver ražoāja pārstāvji, tas aprīkots ar īpaši kalibrētu 1,6 litru „EcoBoost” benzīna dzinēju, kas ir par 10% jaudīgāks (200 ZS) un nodrošina par 20% lielāku griezes momentu (290 Nm) nekā priekštecis.

No nulles līdz pirmajam simtam „Fiesta ST200” paātrinās 6,7 sekundēs. Auto izceļas ar ekskluzīvu aprīkojumu, tostarp „Storm Grey” krāsas virsbūvi, matēti melniem 17 collu vieglmetāla diskiem, kā arī īpašu salona dizainu, kas ietver daļējas ādas apdares „Charcoal Recaro” priekšējos sēdekļus ar kontrastējošiem sudraba izšuvumiem, kā arī izgaismotas durvju sliekšņu uzlikas un drošības jostas ar iestrādātiem sudrabkrāsas akcentiem.

Jaunā modeļa sērijveida izlaide tiks uzsākta jūnijā, un ļoti drīz pēc ražošanas uzsākšanas tas nonāks „Ford” dīleru salonos.

“Fiesta ST patīk gan īpašniekiem, gan kritiķiem. Sportiskais modelis šo automobili paceļ jaunā līmenī gan jaudas, gan veiktspējas ziņā,” stāsta „Ford of Europe” produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. “Es domāju, ka šis modelis nākotnē kļūs par klasiku.”

„Fiesta ST200” 1,6 l „EcoBoost” dzinējs 20 sekunžu laikā, kamēr tiek izmantota īslaicīgā virsspiediena funkcija, var nodrošināt papildu 15 ZS un 30 Nm. Gala pārnesumskaitlis jaunajā „Fiesta ST” ir samazināts no līdzšinējā 4,06 līdz 3,82, tādējādi uzlabojot paātrinājumu un radot vēl baudāmāku braukšanas pieredzi. Maksimālais automašīnas ātrums ir 230 km/h.

„ST200” sniedz optimālu stabilitāti pagriezienos un augstu manevrētspēju. Tas aprīkots ar:

  • uzlabotu griezes momenta vektorēšanas kontroli un trīs režīmu elektroniskās trajektorijas stabilizācijas kontroli;
  • īpaši modificētu priekšējo šarnīru;
  • pielāgotu un stingrāku vērpstieni;
  • īpašiem priekšējo un aizmugurējo atsperu un amortizatoru iestatījumiem ar 15 mm zemāku gravitācijas centru;
  • asāku stūres un riteņu pagriešanas attiecību (13,69:1)un saīsinātu grozāmrēdzes sviru;
  • uzlabotu bremzēšanas sistēmu ar lielāku tandēma tipa galveno bremžu cilindru un aizmugurējām disku bremzēm.

„Fiesta ST” tika laists klajā 2013.gadā un bija aprīkots ar 1,6l „EcoBoost” dzinēju, kas nodrošināja 182 ZS jaudu, 240 Nm lielu griezes momentu un vingrinājumu 0-100 km/h spēja veikt tikai 6,9 sekundēs. Šis automobilis ātri izcīnīja vadošo pozīciju kompakto un augstas veiktspējas hečbeku sektorā, jau pirmajā pārdošanas gadā iegūstot vairāk nekā 20 apbalvojumu visā pasaulē. Līdz šim „Ford” Eiropā ir pārdevis 30 000 eksemplāru „Fiesta ST”. 

 
Visi komentāri
 
LMT 5.marts 2016 10:20
0 0 Atbildēt

Cenu kauns rakstīt?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto ir klāt Citroen e-C4 X un C4 X pasaules pirmizrādē (+ VIDEO)

Citroen papildina elektroautomobiļu piedāvājumu ar krosoveru e-C4 X, vienlaicīgi ar bezemisiju modeli debitē arī modelis C4 X ar benzīna un dīzeļdzinēju. Lasīt vairāk

 

No 2035.gada ES tikai nulles emisiju mašīnas 28

Eiropas Savienības (ES) valstu vides ministri trešdienas rītā vienojās, ka ES līdz 2035.gadam tiks izbeigta jaunu automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem tirdzniecība, lai samazinātu līdz nullei oglekļa dioksīda izmešu apjomu. Lasīt vairāk

 

Tikai 50 vienības - elektriskā Honda-e iegūst „Limited Edition“ (+ FOTO) 5

Īpašais modelis, kas Eiropas tirgū tiks izplatīts vien 50 vienību lielā skaitā, maksās 41 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Karstuma dēļ Latvijā sarkanais brīdinājums (+ VIDEO)

Ekstremālā karstuma dēļ šodien un rīt Latvijā izsludināts sarkanais brīdinājums! Termometra stabiņam pārsniedzot 30 grādu atzīmi un karstumam tā īsti neatkāpjoties arī naktīs, īpaši jāsaudzē zīdaiņi un vecāki cilvēki. Maziem bērniem ir liels risks pārkarst ratos, bet senioriem stipri pieaug insultu un infarktu risks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti