"Gumpert" atgriežas ar 1000 ZS stipro „Bultu” (+ foto)

iAuto | 8.marts 2016 14:56

Nelielais sporta auto ražotājs "Gumpert", kas pamatu zem kājām atguvis ar Ķīnas investoru palīdzību, Ženēvas autoizstādē ieradies ar hiperauto „Apollo Arrow.”

Vācu kompānija "Gumpert", kas ekstrēmo sporta auto cienītājiem palikusi atmiņā ar modeli "Apollo", ar mainīgām sekmēm darbojās no 2005. līdz 2013.gadam. Pēdējos gados uzņēmuma produkcijai noieta nebija, iekrājās vairāku miljonu eiro liels parāds. 2013.gadā "Gumpert" bija spiests paziņot par bankrotu, taču drīz pēc tam izdevās piesaistīt investorus no Ķīnas un 2016.gada Ženēvas autoizstādē inženiera Rolanda Gumperta vadītā kompānija startē ar jaunu nosaukumu "Apollo Automobil GmbH" un jaunu supermašīnu "Apollo Arrow".   

"Apollo Arrow" ir nepilnus piecus metrus garš un divus metrus plats. Tikai 1,20 m augstajam sporta auto iebūvēts 4,0 litru Twinturbo V8 motors, kas bez pūlēm tiek galā ar 1300 kg pašmasu. Ražotāja dati liecina, ka pirmo simtu „Bulta” sasniedz 2,9 sekundēs, bet 200 km/h pārvar pēc 8,8 sekundēm. Galējā robeža, ko varēs sasniegt, pateicoties 1000 Zs (1000 Nm) jaudīgajam motoram, ir 360 km/h.

"Apollo Arrow" virsbūvei izmantoti alumīnija un oglekļa šķiedras paneļi, motors novietots aiz divvietīgās kabīnes un savienots ar septiņu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Automobilis aprīkots ar regulējamu piekari, 20 collu (priekšā) un 21 collu (aizmugurē) riteņiem, "AP Racing" bremžu iekārtu, kas apvieno sešu virzuļu bremžu skavas un 378 mm bremžu diskus. Pilots varēs izmantot „Launch Control” ātrā starta funkciju un kutināt nervus ar atslēdzamu vilkmes kontroli.

Blakus "Apollo Arrow" vācu kompānijas ekspozīcijā gozējas arī savulaik ražotais "Gumpert Apollo", kas turpmāk būs pazīstams ar nosaukumu "Apollo N". Kopā ar jauno nosaukumu tas ieguvis fiksētu antispārnu un modernizētu "Audi" 4,2 litru motoru, kas attīsta 800 ZS.

Pagaidām pietrūkst vien informācijas par to, cik jaunie modeļi maksās un, kad tos var gaidīt tirgū.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Meistara padoms": Kā tikt atpakaļ uz ceļa, ja gadījies ieslīdēt grāvī ? (+VIDEO) 2

Braucot ziemā var gadīties visādi. Ieslīdēšana grāvī nav nekāds negods. Tā var gadīties ikvienam, sevišķi mazāk pieredzējušiem braucējiem. Šoreiz sniegsim pāris padomu, kā atbrīvoties no sniega gūsta, izmantojot savus spēkus, bet, ja tas nelīdz - kā pareizi veikt mašīnas vilkšanu? Lasīt vairāk

 

Elektrisko automašīnu uzticamība: īpašnieku aptauja parāda, ka bažām nav pamata 21

Uzticamība ir viens no svarīgākajiem kritērijiem, izvēloties jaunu auto. Strauji augot elektrisko automašīnu popularitātei, pilnīgi dabiski rodas jautājums – cik uzticami ir elektromobiļi? Lasīt vairāk

 

Plaisas pirms 3 mēnešiem atjaunotā veloceļā (+ FOTO) 20

Pirms mazāk nekā trīs mēnešiem Babītes pašvaldība ziņoja, ka decembrī pabeigti veloceļa "Rīga-Jūrmala" posma atjaunošana. Tomēr veloceļa lietotāju prieks bijis īss - pēc ziemas veloceļš jau ir saplaisājis. Meklējam iemeslus - kāpēc? Lasīt vairāk

 

Pirmizrāde Volvo C40 Recharge (+ FOTO) 6

Volvo sarīkojis pirmizrādi krosovera XC40 elektriskajam kupejveida variantam C40 Recharge. No 2030.gada zviedri piedāvās tikai elektriskas mašīnas, ko realizēs tikai internetā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti