„Alfa Romeo” savu pirmo krosoveru atklās rudenī

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 8.marts 2016 12:26

Kā noskaidrojuši britu mediji, itāļu autoražotājs „Alfa Romeo” plāno savu pirmo visādceļu braucēju, ko tautā tagad mēdz visgudri saukt par krosoveru, prezentēt oktobrī paredzētājā Parīzes starptautiskajā auto izstādē.

Topošais modelis – tas nosaukts Itālijas ziemeļos esošas Alpu kalnu pārejas Stelvio vārdā – jau ticis atrādīts „FIAT/Alfa Romeo” dīleru sanāksmē, kur tas uzņemts ar lielu entuziasmu.

Šobrīd pieejamā informācija liecina, ka „Stelvio” top, izmantojot „Giorgio” modeļu platformu, kas ir arī sedana „”Alfa Romeo Giulia” pamatā. Gabarītu ziņā tas būs nedaudz lielāks par „BMW X3”. Salīdzinājums ar „BMW” nav izvēlēts nejauši. Itāļi neslēpj savas ambīcijas, proti, viņi uzskata, ka topošais krosovers būs „X3”, kā arī „Porsche Macan” tiešais konkurents.

Pēc neoficiālas informācijas, „Stelvio” iegūs aprīkojumā jaunās paaudzes V6 turbodīzeli ar 350 ZS, taču topversijā zem motora pārsega varētu nokļūt arī kāds ugunīgāks spēka agregāts, kas tapis sadarbībā ar „Ferrari”. Automobilis būs pieejams gan ar priekšējo, gan visu četru riteņu piedziņu.

„Alfa Romeo” dīleru salonos krosovers „Stelvio” gaidāms ierodamies 2017.gada vidū. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti