„Genesis G90” pārtop par īstu limuzīnu

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 13.marts 2016 20:09

Nepilnus četrus mēnešus pēc luksusa sedana „Genesis G90” nonākšanas tirgū korejiešu ražotājs „Hyundai” prezentējis tā pagarināto versiju ar nosaukumu „Genesis EQ900 Limousine”.

Limuzīna versijā sedans ir 5494 mm garš, t.i., par 290 mm garāks nekā bāzes modelis. Tas ieguvis bagātīgu aprīkojumu, tostarp intelektuālo vadības sistēmu paketi „Genesis Smart Sense”. Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, tajā ietilpst avārijas bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas palīgfunkciju, adaptīvā kruīza kontrole, jaunākās paaudzes aklo zonu kontroles sistēma, joslu maiņas asistents u.tml. elektroniskas ierīces.

Zem „Genesis EQ900 Limousine” motora pārsega atrodas „Tau” saimes 5,0 l V8 GDI dzinējs ar 490 ZS maksimālo jaudu. Komplektā ar to paredzēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba un „Hyundai” oriģinālā intelektuālā pilnpiedziņas sistēma „HTRAC”. Smagnējam automobilim samtaini gludu gaitu nodrošina „GACS” – adaptīvā piekares sistēma.

Šobrīd „Genesis EQ900 Limousine” ir pieejams pārdošanā tikai Ziemeļkorejas tirgū. Kompānijas pārstāvji pagaidām neatklāj, kādi ir eksporta plāni.

Atgādināsim, ka speciāli „Genesis” modeļu saimes izstrādei „Hyundai” ir izveidota „premium” dizaina nodaļa. Pēc pāris mēnešiem tās vadību uzņemsies „Hyundai Motor” dizaina centra jaunais vadītājs Lūks Donkerfolke, kurš iepriekš strādājis koncernā „Volkswagen”, veidojot dažādu „Audi”, „Bentley”, „Lamborghini, „SEAT” un „Škoda” modeļu dizainu. Bez tam kompānijas dizaina direktors Peters Šairers ir apņēmies personīgi pieskatīt šīs nodaļas jaunradi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti