"Wörthersee" GTI saietā "Volkswagen" iepazīstina ar līdz šim spēcīgāko "Golf" modeli "Clubsport S", kas veltīts kompānijas 40 gadu jubilejai.
Ar 310 Zs apveltītais "Clubsport S" ir ne tikai jaudīgākais Golf, kas līdzšinējo flagmani "Golf R" pārspēj par 10 Zs, bet arī ātrākais sērijveida priekšpiedziņas automobilis Nirnburgringas trasē (7:49,21).
Jaunais līderis izgatavots uz 290 ZS GTI "Clubsport" bāzes un vizuāli atšķiras vien minimāli – ar 19 collu "Pretoria" riteņu diskiem, kas ieauti "Michelin Pilot Sport Cup 2 Semislicks" sacīkšu riepās, uzrakstiem, kas grezno automašīnas sānus un plāksnīti salonā, kas norāda eksemplāra kārtas numuru (1-400).
Jaudas palielinājums no 290 līdz 310 ZS panākts, izmantojot jaunu degvielas sūkni, izplūdes sistēmu un motora vadības bloku, savukārt 30 kg svara samazinājums salīdzinājumā ar "GTI Clubsport" ir uz demontētā aizmugures sēdekļa un izolācijas materiālu rēķina.
Papildu tam inženieri pārstrādājuši abas sportiskā golfa asis un piekari, bet braukšanas režīmu izvēlē iekļauts ražotāja noslīpētais „Nürburgring-Setting.”
"Volkswagen" norādījis, ka 1360 kg automašīna 100 km/h sasniedz 5,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 265 km/h.
"VW Golf Clubsport S" pārdošanā nonāks rudenī. Automašīna būs pieejama tikai trīsdurvju virsbūves versijā un tikai komplektā ar manuālo pārnesumkārbu. Paredzēti trīs virsbūves krāsu varianti (sarkana, melna un balta) un tikai 400 eksemplāru sērija (100 Vācijai).
Visjaudīgākā "Golf" cena vēl netiek atklāta, taču eksperti prognozē, ka tā varētu būt aptuveni 40 000 eiro robežās.