"Volkswagen" prezentē jaunu stratēģiju izmešu skandāla radītās krīzes pārvarēšanai 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 21.maijs 2016 10:35

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen", kas saskāries ar vērienīgu kaitīgo izmešu datu falsificēšanas skandālu un akciju cenu kritumu, piektdien prezentēja stratēģijas plānu, lai palīdzētu uzņēmumam atgūties no pašreizējās krīzes.

"Ja mēs veiksim nepieciešamos pasākumus un darīsim to pareizi, tad mūsu uzņēmumam ir izredzes uz nākotni. Esmu par to pārliecināts," norādīja "Volkswagen" vadītājs Matiass Millers, prezentējot "Volkswagen Strategy 2025" plānu.

Šajā plānā ietverti solījumi vairāk uzmanības pievērst kompānijas zīmoliem, restrukturizēt uzņēmuma hierarhiju, koncentrēties vairāk uz elektriskajiem automobiļiem un digitalizāciju, kā arī palielināt ienākumus.

"Jūs nevarat vadīt šāda izmēra, starptautiskas struktūras un sarežģītības uzņēmumu ar vakardienas principiem un uzbūvi, lai arī cik veiksmīga tā nebūtu," skaidroja Millers.

Viņš arī norādīja uz nepieciešamību īstenot izdevumu samazinājumus, ņemot vērā paredzamo 11 miljonu automobiļu atsaukšanu skandāla dēļ.

Millera prezentētā plāna ietvaros paredzēts arī nodrošināt dažādām "Volkswagen" struktūrvienībām lielāku kontroli.

Kā ziņots, Volkswagen" pērn strādāja ar 1,58 miljardu eiro tīrajiem zaudējumiem, ciešot pirmos zaudējumus kopš 1993.gada.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar 16,2 miljardu eiro uzkrājumiem, kurus uzņēmums atvēlējis, lai segtu kaitīgo izmešu falsificēšanas skandāla radītos izdevumus.

"Volkswagen" jau sācis īstenot izmaksu samazināšanas programmu, jo uzņēmumu sagaida automašīnu atsaukumi, tiesas prāvas, pārdošanas apjoma kritums un naudassodi vairākās valstīs, ņemot vērā skandāla radīto ietekmi.

"Volkswagen" pērn septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ints 21.maijs 2016 12:50
6 1 Atbildēt

Kad tiks aprekinats kaitejums ,ko shis parashas uznemums ir nodarijis planetai ar saviem apzinatiem meliem???Wolkswagen -Das kein Auto!

janka 21.maijs 2016 13:01
1 0 Atbildēt

Beidzot volkvāģis dabūja pa pēcpusi.

ezis71 22.maijs 2016 9:17
1 0 Atbildēt

Gaidam nākamo skandālu ar kWh

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti