"Nissan GT-R" – tagad ar 570 Zs un no 99 900 eiro

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.jūnijs 2016 6:43

"Nissan" modernizējis savu augstās veiktspējas sporta auto "GT-R" un jaunajā modeļu gadā sūta to ar 570 ZS.

"Nissan GT-R" jauda tagad sasniedz 550 ZS (līdz šim 550), bet maksimālais griezes moments ir 637 Nm (agrāk – 632 Nm). Ražotājs modernizējis sešu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, bet titāna sporta izplūdes sistēma ar skaņas tembra regulēšanas funkciju tagad tiek uzstādīta visām "GT-R" versijām. Augstāku stabilitāti un labāku noturību uz ceļa garantē pārstrādātā piekare un stingrākā virsbūves konstrukcija.

Bāzes versijas cena ar auduma -ādas kombinācijas sporta sēdekļiem un salona apdari Vācijā būs 99 900 eiro. Elegantākā "Black Edition" versija ar melniem "Recaro" ādas sēdekļiem, ko grezno sarkani sēdekļu sānu polsterējumi un sarkanu diegu nošuves maksās 103 450 eiro, bet "Prestige Edition" ar pilnu salona ādas apdari iegūstama par 104 650 eiro.  

Pirmos 2017.gada "Nissan GT-R" dīleru saloniem piegādās augustā, bet no nākamā gada janvāra kļūs pieejamas „ekstrēmās” versijas "GT-R Nismo" un "Track edition".

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti