Volkswagen prototips BUDD-e fascinē Ķīnu

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen Baltic States | 10.jūnijs 2016 11:12

2016. gada Starptautiskās plaša patēriņa elektronikas preču izstādes (CES) auto BUDD-e kā e-mobilitātes vēstnesis ir devies tūrē pa Ķīnu.

Ar šo prototipu Volkswagen Ķīnas autobraucējiem vietējās kopienās prezentē nākamās paaudzes elektromobiļus. Bezizmešu minivens savu pasaules pirmizrādi piedzīvoja janvārī CES Lasvegasā. Kopš tā laika automobilis ceļo apkārt pasaulei kā jaunas paaudze elektromobiļu priekštecis.

Ķīniešus fascinē šis Volkswagen, kas vizuāli atgādina leģendāro Bulli un tādējādi veido saikni starp zīmola pirmsākumiem un nākotni. BUDD-e ir pirmais Volkswagen, kas balstīts uz jauno modulāro elektromobiļu būvniecības sistēmu MEB. MEB modeļi – jaudīgi elektromobiļi ar mūsdienu benzīna dzinēja līdzinieku nobraucamo attālumu – tiks laisti klajā, tuvojoties 2020. gadam. Runājot par 2016. gada CES automobili, tā nobraucamais attālums ir 533 kilometri.

Ķīnā cilvēki ir ļoti atvērti attiecībā uz braukšanu ar elektromobiļiem. Līdz ar to vides apstākļus lielajās pilsētās nākotnē var ievērojami uzlabot ar tādiem izstrādājumiem kā elektriskās piedziņas transportlīdzekļi, kas nerada izmešus. Valsts un lielākās pašvaldības veicina braukšanu ar elektromobiļiem, veicot dažādus pasākumus. Viens piemērs: tādās lielpilsētās kā Pekina (21,5 miljoni iedzīvotāju, trešā lielākā pilsēta pasaulē) vai Šanhaja (24 miljoni iedzīvotāju, lielākā pilsēta pasaulē) no jauna izdotu transportlīdzekļu reģistrācijas numuri tiek ierobežoti, taču bez reģistrācijas numura nav iespējams licencēt jaunu transportlīdzekli. Tādēļ gaidas ir ļoti ilgas. Tajā pašā laikā tie, kuri iegādājas modeļus ar hibrīdpiedziņu, elektrisko piedziņu vai ūdeņraža piedziņu, kārotos reģistrācijas numurus saņem ievērojami ātrāk. Vienīgais nosacījums: transportlīdzekļiem, kurus dēvē par jaunās enerģijas transportlīdzekļiem (JET), ir jābūt vietējā ražojuma.

Volkswagen ar pilnu jaudu koncentrējas uz pilnībā un daļēji elektriski vadāmu transportlīdzekļu izstrādi. Līdz 2020. gadam Ķīnas tirgū tiks laisti klajā septiņi jauni elektriskās un hibrīdpiedziņas modeļi, kurus arī ražos Ķīnā. Šajā ziņā BUDD-e patiešām kļūst par jauna veida progresīvas mobilitātes vēstnesi. Un fascinējoša šeit ir ne tikai piedziņas sistēma, bet arī jaunā vadības un informācijas koncepcija ar balsi, skārieniem un žestiem, kā arī liels attēlojums.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunais Bugatti vienā eksemplārā – 1850 Zs spēcīgais Bolide (+ FOTO) 1

Bugatti atklājis attēlus un informāciju par unikālo Bolide – vienā eksemplārā izgatavoto hiperauto, kas var lepoties ar 1850 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 

Kā Latvijas Dzelzceļš izturas pret vēsturiskajām stacijām? Vai konteineri var būt sabiedriska ēka! (+ VIDEO) 5

Jūrmalas dzelzceļa stacijas mūsdienās ir zaudējušas agrāko šarmu un individualitāti, vietu dodot nepievilcīgiem "konteineriem". Vēsturnieks un mākslas zinātnieks Rihards Pētersons stāsta, kādēļ tā noticis. Lasīt vairāk

 

Jaunajā Ceļu satiksmes likumā nav paredzēts sods par stāvēšanu autobusu stāvvietā; to izmanto autovadītāji (+ VIDEO) 16

Eksporta ielā, Rīgā, ir speciāla autostāvvieta, kur var novietot autobusus, pa to laiku, kamēr atvestie pasažieri, piemēram, apskata pilsētu, apmeklē teātra vai kādu izklaides pasākumu. Agrāk tas strādāja, taču tagad stāvvieta pilna ar vieglajiem automobiļiem. Lasīt vairāk

 

Vairākus gadus maldina velobraucējus un gājējus ar sarkano bruģīti uz ietves, tā nav velojosla (+ VIDEO) 49

Šada maldināšana ne tikai var, bet arī noved pie satiksmes negadījumiem ar velobraucējiem. Diemžēl pagaidām vainīgi ir tikai satiksmes dalībnieki, ne tās organizētāji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti