No 48 665 eiro - Mercedes atklāj E-klases universāla cenas (+ foto)

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūlijs 2016 6:30

Mercedes-Benz prezentējis jauno E-klases universālu, kas plašākas publikas priekšā stāsies oktobrī gaidāmajā Parīzes autoizstādē. Jaunais modelis pieaudzis izmēros, taču kravas telpas izmēri sarukuši.

Garumā jaunais E-klases universāls sasniedz 4993 mm (agrāk 4905 mm), bet riteņu bāze pieaugusi līdz 2939 mm (agrāk 2874 mm). Augstums 1480 mm (agrāk 1470 mm) un platums 1852 mm (agrāk 1854 mm) mainījušies minimāli, taču bagāžas nodalījuma tilpums diezgan jūtami sarucis – ja iepriekšējais modelis varēja lepoties ar 695-1950 litru ietilpību, tad jaunais spēj uzņemt „vien” 640-1820 litrus, kas ir maksa par sportiskākam izskatam nepieciešamajām izmaiņām universāla aizmugures daļā. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka kravas telpas platums palicis tāds pats (1100 mm) un eiropalete arī jaunajā novietosies bez problēmām.

Oktobrī sāksies piegādes klientiem, kuri varēs izvēlēties kādu no četrām aprīkojuma versijām:  bāzes, Avantgarde, Exclusive un AMG Line. Cenu ziņā pieejamākais T-Modell (nosaukums Vācijā) ar četru cilindru benzīna motoru (184 ZS) maksās 48 665 eiro, bet lētākā dīzeļversija E220d ar četru cilindru 194 ZS motoru – 50 486 eiro. Vēl klientiem piedāvās 50 753 eiro vērtu versiju E350 ar 211 Zs benzīna motoru un jauno jauno dīzeļdzinēju E220d (194 Zs). Gada beigās motoru klāstam pievienos sešu cilindru benzīna (E400 333 Zs) un dīzeļa (E350d 258 Zs) versijas, kā arī pirmais „Performance” augstas veiktspējas modelis E43 4Matic ar 401 Zs. Piebildīsim, ka abi sešcilindru benzīna motori kombinēti ar pilnpiedziņu.

Vēlāk sekos īpaši jaudīgais AMG E63 modelis ar līdz pat 612 Zs lielu jaudu un pagaidām vēl oficiāli neapstiprināts hibrīds ar četru cilindru benzīna motoru un elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda būs 279 Zs, bet baterijās uzglabātā enerģija varēs nodrošināt līdz pat 30 km elektriskā režīmā. 

Tehniskā ziņā un salona iekārtojumā E-klases universāls līdzināsies gada sākumā prezentētajam E-klases sedanam, par kuru var lasīt šeit:

Desmitās paaudzes modelis (W213) ir par 43 mm garāks (4,92 m), bet riteņu bāze pastiepusies par 65 mm (2,94 m). Automašīnai ir samērā īsas virsbūves pārkares un atkarībā no versijas uz motora pārsega (bāze, Exclusive) vai radiatora režģa (Avantgarde un AMG Line) novietots firmas logotips.

Jaunā E klase aprīkota ar diožu galvenajiem lukturiem, kas komplektēti ar 84 individuāli vadāmām gaismas diodēm, bet aizmugures lukturiem diožu tehnika pasūtāma par papildu maksu.

Par papildmaksu tagad iespējams pasūtīt arī digitālo kokpitu – no diviem 12,3 collu īpaši augstas izšķirtspējas ekrāniem sastāvošu mērinstrumentu un multimediju sistēmas paneli, kam iespējams izvēlēties trīs ražotāja sagatavotus dizaina režīmus: Classic, Sport un Progressive. Sistēmu pārvalda ar skārienjutīgajām Toutch Control Buttons pogām uz stūres vai spiežamu-grozāmu selektoru un skārienvirsmas paneli viduskonsolē. Ja kādam ar to par maz, svarīgāko informāciju acu priekšā var pasniegt arī projekcijas Head-up displejs (papildmaksa).

Palīgasistentu klāsts ir patiešām apjomīgs un veidots tā, lai maksimāli atvieglotu vadīšanas procesu. Ar Drive Pilot sistēmas palīdzību jaunās E klases sedans var ne tikai uzturēt konstantu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, bet sekot tam līdz pat ātrumam 210 km/h, bet Stop&Go-Pilot nodrošina sekošanas funkciju ātrumā līdz 130 km/h. Būtiski, ka sistēma prot atpazīt ceļazīmes un navigācijas norādes un automātiski ieturēt tajās norādīto ātruma ierobežojumu. Protams, vadītājs jebkurā brīdī var pārtraukt autonomās braukšanas režīmu un pārņemt vadību savā ziņā. Automātika palīdzēs arī veicot apdzīšanu, bremzējot un izvairoties no šķēršļiem. Piemēram, aktīvais bremžu asistents reaģē uz kustīgiem objektiem ātruma diapazonā no 7 līdz 250 km/h un statiskiem no 7 līdz 70 km/h diapazonā. Sistēma iedarbina bremzes, konstatējot briesmas, bet intensīvas satiksmes apstākļos tā var sekmīgi darboties un palīdzēt izvairīties no sadursmes līdz pat ātrumam 90 km/h. Jaunieviestā izvairīšanās palīgsistēma iejauksies tad, ja elektronika konstatēs, ka izvairoties no šķēršļa vadītājs nebūs pagriezis stūri pietiekamā leņķī, lai veiktu veiksmīgu manevru un mašīna pēc tā atgrieztos taisnvirziena kustībā.

Jaunajai E klasei pieejama lietotne, kas ļaus attālināti novietot mašīnu stāvvietā un izbraukt no tās, komunicēt ar citiem automobiļiem, apmainoties ar aktuālo informāciju, izmantot tālruni kā durvju slēdzi.

Komplektā būs arī jau no iepriekšējā modeļa zināmās tehnoloģijas, tajā skaitā aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa asistents, apjomīgais Pre-Safe komplekss un aizmugures sēdekļu drošības jostās integrētie gaisa spilveni, kas aizgūti no jaunās S klases.

Jaunās paaudzes modelim sagatavoti trīs piekares varianti: standarta „Comfort,” „Comfortable Avantgarde” ar 15 mm zemāku klīrensu un „Sport,” kuras klīrenss arīdzan pazemināts par 15 mm. Lielāka komforta cienītājiem pieejama pneimatiskā piekare ar automātisku amortizatoru cietības regulēšanu.

Līdz ar tirdzniecības startu pircējiem tiks piedāvāti divi četrcilindru motori: E200 benzīna versija ar 184 Zs un E220d dīzelis ar 195 ZS. Modernizētais dīzeļdzinējs solās būt īpaši kluss un komplektā ar jauno deviņu pakāpju 9G-Tronic kārbu – arī īpaši harmonisks savā darbībā. Vēlāk motoru piedāvājumu papildinās sešcilindru dīzeļdzinējs ar 258 Zs un 620 Nm, cenu ziņā pievilcīgs četrcilindru bāzes dīzeļdzinējs ar 150 ZS un četru cilindru benzīna motors ar 245 ZS.

E klases jaudīgākā izvēle būs pilnpiedziņas versija E 400 4Matic (333 ZS, 480 Nm), taupīgākā – E220d (3,9 litri uz 100 km), bet sarežģītākas tehnikas un videi draudzīgo tehnoloģiju cienītājiem jāgaida versija E350e Plug-in hibrīds ar 279 ZS kopējo jaudu.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti