Pa simtam balto un melno - "BMW M5" 600 Zs versija tikai 200 vienībās 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.jūlijs 2016 12:05

Vācijas autobūves kompānija “BMW” atvadās no pašreizējās paaudzes M5 sedana jaudīgās modifikācijas ar īpašo versiju ”M5 Competition Edition”, kas tiks izlaista 200 vienībās – 100 baltas un 100 melnas krāsas eksemplāru.

"M5 Competition Edition" tiek komplektēts ar to pašu 4,4 litru V8 turbo motoru, kas tiek uzstādīts standarta versijai , taču pilnveidotā variantā, kas padarīts jaudīgāks, pārveidojot motora elektroniskās vadības bloku un palielinot turbīnas spiedienu. Rezultātā rūpnīcas motora jauda no 560 ZS un 680 Nm pieaug līdz 600 Zs un 700 Nm. Spēka agregāts darbojas tandēmā ar septiņu pakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu un var nodrošināt četrdurvju sedanam iespaidīgu dinamiku – 0-100 km/h 3,9 sekundes, maksimālais ātrums – 250 km/h, (elektroniski ierobežots). Par piemaksu maksimālā ātruma ierobežotāju var atcelt, ļaujot sasniegt 305 km/h.

"M5 Competition Edition" ir par 10 mm zemāka piekare, stingrākas atsperes, amortizatori un stabilizatori, savādāki aktīvā diferenciāļa un stūres vadības darbības algoritmi, kam vajadzētu nodrošināt vēl smalkāku, sportiskāku un pārliecinošāku vadību dinamiska braukšanas stila piekritējiem.

Automašīna saņems 20 collu riteņus un dažus aerodinamiskā aprīkojuma elementus no “M Performance” kolekcijas, savukārt salons iepriecinās ar elektriski regulējamiem un apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem, projekcijas displeju un 1200 vatu "Bang&Olufsen" audio sistēmu.

Vēl spēcīgākās un efektīvākās oglekļa šķiedras  keramiskās bremzes var pasūtīt par piemaksu.

Pavisam tiks izlaisti 200 "M5 Competition Edition" eksemplāri – 100 baltā un 100 melnā krāsā. Īpašās versijas cena – 129 500 eiro.  

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vitālijs Nebijs 23.jūlijs 2016 14:03
1 0 Atbildēt

Man patīk BMW.tagad man pašam ir BMW 725.tds.1997.gada.gribu jauns auto :)))

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti