Automašīnas mūžs paātrinātā režīmā – ir veiksmīgi veikts simtais “Audi Quality Assurance” INKA tests 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Moller Baltic Import SE | 8.augusts 2016 16:13

12 gadi tikai 19 nedēļās – “Audi Quality Assurance” ir veiksmīgi veikusi jau simto Ingolštates korozijas un novecošanas (INKA) testu. Šoreiz testā piedalījās automašīna “Audi A4”.

INKA ir viens no stingrākajiem pārbaudījumiem, kuru nepieciešams izturēt “Audi” automašīnām. 19 testēšanas nedēļās tiek imitēti 12 automašīnas mūža gadi, tiek veiktas pārbaudes un auto pakļauti dažādiem izaicinājumiem. Ar šo metodi “Quality Assurance” pārbauda “Audi” efektīvo korozijas aizsardzību un izturību.

Simts INKA testu laikā kopumā aizvadītas 322 500 testēšanas stundas, nobraukts vairāk nekā viens miljons kilometru, pieveikti 2800 dubļu testi un 1900 sāls testi. “Audi” Materiālu inženierijas nodaļas vadītāja Silvija Drolla norāda: ““Audi” zīmols asociējas ar nevainojamu ražošanas kvalitāti, augstvērtīgu materiālu izmantošanu un izturību – arī daudzus gadus pēc automašīnas pirmās reģistrācijas. INKA tests ir svarīgs rīks mūsu modeļu kvalitātes noteikšanai un ražošanas metožu tālākai attīstībai.”

Izturības testam ir pieci posmi. Vispirms automašīna tiek ievietotā 350C karstā klimatiskajā kamerā un apsmidzināta ar sāli. Tad kameras uzstādījumi tiek mainīti, lai imitētu tropiska klimata apstākļus, gaisa temperatūrai pieaugot līdz 500C un mitruma līmenim sasniedzot 100%. Trešajā posmā tiek izmantotas gan 80 halogēnu metāltvaika, gan 1200 vatu lampas, kuras uzsilda virsbūvi līdz pat 900C. Šajā procesā automašīnas krāsas nedrīkst izbalēt un materiāli nedrīkst kļūt trausli.

Ceturtais posms simulē ziemas apstākļus pie polārā loka. Mīnus 350C grādu salā četru atbalstu hidroimpulsa iekārta kustina automašīnu, lai simulētu virsbūves vērpi un spiegojumu uz automobiļa detaļām un dzinēja stiprinājumiem, kas automašīnai jāiztur braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Savukārt piektajā posmā autovadītāji vairākkārt izbrauc atklātajā testēšanas laukumā pa īpaši sagatavotiem ceļiem.

Ar katru modeli kopumā tiek nobraukti 12 000 kilometru, iekļaujot arī braukšanu pa sālsūdeni un dubļiem. Testa noslēgumā kvalitātes inspektori izjauc automašīnu aptuveni 600 atsevišķās detaļās un pārbauda to vājos punktus.

“Audi Quality Assurance” pirmo INKA testu veica 2002. gadā. Savukārt jaunu, ražošanā vēl nenonākušu automašīnu modeļu pārbaudei šī tehnoloģija tiek izmantota jau 40 gadus.

 
Visi komentāri
 
. 8.augusts 2016 16:49
0 0 Atbildēt

Vai tieshaam gruuti nedaudz padomaat ar veselo sapraatu? Pie 900C tacju plastmasas jau sen buus izkusushas. Un -350C ir daudz zem absoluutaas nulles, taada temperatuura vispaar nav iespeejama.

korekcija 8.augusts 2016 23:37
0 0 Atbildēt

900C domāts ir 90*C un mīnus 350C ir -35*C (šeit vienkārši nav iespējams iekopēt ar grādu apzīmējumu)

grāds 10.augusts 2016 14:18
0 0 Atbildēt

kāpēc gan lai nebūtu iespējams?? Grādu zīmei nav jāizmanto nulles simbols, bet speciāls unicode simbols °

tātad +90 °C un –35 °C.

Wtf 9.augusts 2016 22:28
0 0 Atbildēt

Muld ka nemetas. Auto firmām NAV izdevīgi ražot auto, ar kuru visi brauks desmit gadus. ASV iestājās depresija (ekonomiskā krīze) no tā vien, ka neviens nepirka jaunus auto ( bija kvalitatīvi). Tagad auto kompānojas izdomā dažādas drošības lietas, izmešus, ekonomiju, u.c. lietas lai varētu ražot sūdus un dārgāk.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pilnpiedziņas elektromobilis Subaru Solterra(+VIDEO)

Pilnpiedziņas eksperts Subaru saistās ar visu tikai ne ar elektromobiļiem. Tomēr viss pasaulē mainās zibens ātrumā. Šoreiz brauksim ar jauno pilnpiedziņas elektromobili Solterra. Lasīt vairāk

 

Jaunais Volkswagen ID. Buzz ar inovatīvu asistentu sistēmu klāstu būs pieejams 2023. gada janvārī (+ FOTO) 4

Vadītājam tikai jāpieskaras virzienrādītāja svirai, lai jaunais Volkswagen ID. Buzz daļēji automātiski pārkārtotos uz citu braukšanas joslu. Tas spēj izmantot spieta datus (swarm data) un atcerēties biežāk veiktos auto novietošanas manevrus: ID. Buzz tiek piedāvāts ar jaunām, inteliģentām asistentu sistēmām, kas padara braukšanu vēl ērtāku un drošāku. Lasīt vairāk

 

Drošības jostas autobusos lieto vien retais (+ VIDEO) 1

Pēdējās nedēļas laikā notikušie ceļu satiksmes negadījumi pievērsuši lielu uzmanību drošības jautājumiem – brauktuvju kopšana, transportlīdzekļu tehniskais stāvoklis, autovadītāju attieksme un uzvedība. Pēdējā laika traģēdijās iesaistīti ir arī autobusi, un tas liek aktualizēt jautājumu par drošības jostu lietošanu arī šajos transportlīdzekļos. Lasīt vairāk

 

Mirdz, kā jauns: pēc 23 gadiem garāžā 90. gadu Mazda RX-7 atgūst agrāko spožumu (+ VIDEO) 4

Youtube kanāla WD Detailing autori atdevuši agrāko spožumu sportiskajai Mazda RX-7, kas 23 gadus bija nostāvējusi garāžā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti